LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hans12345
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2008 00:00

Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door hans12345 »

Wij hebben onlangs een bestaande woning gekocht. De keuken was niet helemaal onze smaak en wordt momenteel dan ook geschilderd. We willen ook het keukenblad vervangen.

Onze voorkeur gaat uit naar een granieten aanrechtblad. We willen niet de hoofdprijs betalen en zoeken toch een betrouwbaar adres.

Heeft iemand suggesties of een goed(koop) adres?

Bij voorbaat dank.

Pfffff

Re: Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door Pfffff »

Tuurlijk, altijd voor het goedkoopste gaan hoor, goede insteek.

hans12345
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2008 00:00

Re: Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door hans12345 »

Als je goed leest, vraag ik om een betrouwbaar adres zonder de hoofdprijs te willen betalen. Lijkt me niks mis mee.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik kan mij voorstellen dat je na de aankoop van je huis niet zo veel geld meer hebt om je keuken echt goed (en duur) aan te pakken. De cynische ondertoon van pfff is dan ook een beetje flauw, want het is waarschijnlijk geen haalbare optie om een duur blad bij een speciaalzaak te kopen.

Als je een voordelig blad wilt dat er toch chique uitziet, dan hebben ze bij bv. de Ikea ook composiet bladen ('personlig'). De zwarte variant ziet er best mooi uit. Je hebt dan natuurlijk, zoals bij alles van Ikea, wel weinig keuze. Maar het is ook niet heel duur, 300 per meter bij 60 cm diep, plus 100 per groot gat en 25 per kraangat.

Je moet het dan natuurlijk wel zelf monteren en zo. Dus het is zeker niet de meest ideale optie, maar vermoedelijk wel een van de voordeligste opties.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

www.stoneprojects.be

Is belgisch/italiaanse leverancier, levert en plaatst ook door heel Nederland

twijfel
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 aug 2007 10:14

Re: Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door twijfel »

Beste Hans,

Misschien is dit een idee: 123keukenapparatuur.nl, hier heb ik al meerdere keren goede verhalen over gehoord. Is een internetwinkel maar je kunt ook naar de showroom (Veenendaal). Wij zijn er gaan kijken voor apparatuur, uiteindelijk toch alles bij de keukenzaak aangeschaft, maar we kregen hier wel een goede en betrouwbare indruk. Op de site kun je veel info en ook prijzen vinden.
Succes!

jojohanna
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2007 16:23

Re: Granieten keukenblad. Waar te kopen?

Ongelezen bericht door jojohanna »

Hoi,

Wij hebben voor onze woning zo,n half jaartje geleden ook een aanrechtblad via internet besteld.

We hebben verschillende oferte's aangevraagd, oa. bij graniet.nl, granietshop.nl en www.natuursteenstunter.nl.
Bij de laatste hebben wij het blad besteld.

Prijzen lagen echt lager dan in de keukenshowroom, en zelfs onderling
zater nog een paar honder euro verschil. Ga dus echt vergelijken!

We zijn er tevreden met ons blad en ook over de afwikkeling etc.

groet
Johanna

Gesloten