LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jeha keuken(onderdelen)

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Harro22
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jan 2014 10:22

Jeha keuken(onderdelen)

Ongelezen bericht door Harro22 »

Goedemorgen,

Ik heb al wat oudere keukenlades van het merk Jeha. Nu is het zo dat de geleiders stuk zijn. Rollertjes zijn afgebroken. Heeft iemand enig idee of en waar ik losse Jeha ladegeleiders kan kopen of bestellen?
Ik heb wat gespeurd op internet maar ik kom niet verder dan dat Jeha een huiswerk is van een bepaalde winkel.....
Alvast bedankt!

stofzuigertje

Re: Jeha keuken(onderdelen)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ikea verkoopt losse later in te bouwen lades en die zijn niet duur.

Losse onderdelen is lastiger dus kijk eens bij Ikea online en daar staan diverse maten universele lades.
Compleet en even frontje over zetten en alles werkt weer.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Jeha keuken(onderdelen)

Ongelezen bericht door bokkel »

of Gamma/Praxis...losse ladegeleiders...

Harro22
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jan 2014 10:22

Re: Jeha keuken(onderdelen)

Ongelezen bericht door Harro22 »

Dank voor de reacties. Dat had ik inderdaad ook al bedacht. Echter schijnen dit geen standaard geleiders te zijn, maar lijken ze structureel onderdeel te zijn van de lade...

philos31
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2010 15:41

Re: Jeha keuken(onderdelen)

Ongelezen bericht door philos31 »

JeHa is een eigen merk van Houtsma Keukens, en Houtsma maakt geen eigen keukens meer. De naam is overgenomen en het is nu alleen nog maar een verkoop organisatie die (veelal) duitse keukens verkoopt.
Je zou best eens kunnen navragen bij ze of ze nog iets voor je kunnen betekeken, maar ik betwijfel of ze nog iets hebben liggen. Anders wordt het toch werkelijk zelf hobbyen.

Emma Jansen
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:28

Re: Jeha keuken(onderdelen)

Ongelezen bericht door Emma Jansen »

Je moet even weten hoeveel mm. de dikte van de rompen zijn. Dan weet de keukenwinkel ook of hun losse ladesystemen hier tussen passen.

Dan even bellen met een keukenwinkel, er zijn er die complete laden op voorraad liggen voor dit soort gevallen.

Ik adviseer hier om het ladepaneel van de lade te demonteren en de geleiders in de kast en de ladebak zelf door de nieuwe te vervangen, hier dan weer het keukenfrontje op vastzetten.

Succes!

Emma Jansen

Gesloten