LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken Kampioen Middelburg

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Borgesius
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:04

Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door Borgesius »

Vele maanden ben ik bezig geweest om mijn familie lid te ondersteunen in de strijd met Keuken Kampioen, filiaal Middelburg. Door slechte voorlichting,geen duidelijk 3 d tekening ,niet luisteren naar client kwam er een
keuken te voorschijn welke na montage geheel niet voldeed aan de wensen, te lage kasten,afvoerpijp in het zicht etc etc. Elke keer maar wachten,wachten..
Na een brief aan de directie (klagen bij het filiaal haalt niets uit)werd klacht simpel afgedaan door de clientenservice met de tekst : het spijt ons , maar helaas.............
Niets aan te doen ,kortom bij Keuken Kampioen geldt niet de term wij zijn pas tevreden als u tevreden bent ! Heel het traject van aankoop (geen goede specificatie) tot :evil: montage /aflevering is waardeloos te noemen, niet aan te bevelen met deze firma in zaken te gaan!!

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door duiner »

.
wat ik mij altijd afvraag , is, als ze bezig zijn met monteren, dan zie het toch fout gaan , of niet ?

dan kan je a la minuut het af laten breken, namelijk
en nemen ze het weer terug

of ben ik nog ouderwets , dat dat toen wel nog wel kon ?
.

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door echwel »

en als je alles vooraf al betaald hebt??
dat moet nl bij dmg groep.

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door 16again »

wij zijn pas tevreden als u tevreden bent
Zodra het geld binnen bedoelen ze zeker....
dan kan je a la minuut het af laten breken, namelijk en nemen ze het weer terug
Waarom zou de winkel dat doen? Als er simpelweg geleverd wordt wat op de overeenkomst staat, kun je achteraf moeilijk klagen over te lage kasten.

als je alles vooraf al betaald hebt?? dat moet nl bij dmg groep.
Voor dat soort praktijken kun je je beklagen bij consumentenautoriteit
Kan de winkel weer eens een boete krijgen.....

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door duiner »

16again schreef:Als er simpelweg geleverd wordt wat op de overeenkomst staat, kun je achteraf moeilijk klagen over te lage kasten.
.....
dan vraag ik mij af, wie de maten niet goed heeft opgenomen ,
..

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door alfatrion »

Borgesius schreef:Vele maanden ben ik bezig geweest om mijn familie lid te ondersteunen in de strijd met Keuken Kampioen, filiaal Middelburg. Door slechte voorlichting,geen duidelijk 3 d tekening ,niet luisteren naar client kwam er een
keuken te voorschijn welke na montage geheel niet voldeed aan de wensen, te lage kasten,afvoerpijp in het zicht etc etc.
Wat staat hierover op de overeenkomst?

Ik begrijp dat hun motto is: "wij zijn niet tevreden totdat u niet tevreden bent!".
echwel schreef:en als je alles vooraf al betaald hebt??
dat moet nl bij dmg groep.
Je kunt de overeenkomst gewoon tekenen en vervolgens weigeren om te betalen totdat ze de keuken hebben geleverd. Wanneer men aangeeft dat de keuken niet wordt geleverd totdat er vooruit is betaald of men de keuken niet heeft geleverd op de fatale datum, zoals vermeld in bijvoorbeeld je ingebrekestelling (je moet bewijs van ontvangst hebben, maar daarvoor volstaat een reactie prima) dan kun je ergens anders de keuken bestellen. Eventuele meerprijs kun je dan verhalen op de DMG groep.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Keuken Kampioen Middelburg

Ongelezen bericht door crazyme »

Is er een geschilleencommissie ?

Gesloten