LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken met blum scharnieren

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jerkar
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2007 18:35

keuken met blum scharnieren

Ongelezen bericht door jerkar »

We zijn aan het kijken voor een nieuwe keuken.
De prijzen en kwaliteit van Nolte staat ons erg aan, echter zij hebben geen blum scharnieren.

Welke merken hebben goede kwaliteit met blum scharnieren (en ook qua prijs vergelijkbaar met nolte?)

GUEST123
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jul 2007 18:45

Re: keuken met blum scharnieren

Ongelezen bericht door GUEST123 »

Denk je dat dit de enige goed scharnieren zijn? :) Hopelijk zijn er ook meer zaken waar je op let, dan alleen de scharnieren.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: keuken met blum scharnieren

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Format met Blum
Succes
De hele lijst laat ik over aan de andere maar bovenstaande is mijn advies

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: keuken met blum scharnieren

Ongelezen bericht door D1RK »

Waarschuwing;

Blum schanieren zijn in diverse merken maar....
meestal staat er wijzigingen voorbehouden!
Dus of je dit ook geleverd krijgt?

Tevens nog merken die Blum schanieren met eigen logo erop verkopen, dus niet herkenbaar.
Bij een bouwmarkt zag ik dat er 3 schanieren waren, oude modellen, nieuwe en de nieuwste omdat ze overgestapt waren, ook de laden, soms nog gewoon in showroom maar ze werden alle thans met dempers erin en stalen zijkanten geleverd, hoewel ze in de showroom nog gewoon oude waren!
Meestal word het beter, maar ze mogen ook altijd aanpassen en bezuinigen!

Dus wat is een lijst met merken?

jerkar
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2007 18:35

Re: keuken met blum scharnieren

Ongelezen bericht door jerkar »

bedankt voor de reacties.
Format had ik nog niet van gehoord. Hoe verhoudt de prijs kwaliteit verhouding zich daarvan?

Verder hebben we ook offerte liggen van Stormer en Horst, beiden volgens mij goede merken, zover een leek dat kan zien natuurlijk.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: keuken met blum scharnieren

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Forum staat vol met info over Format.( overige merken zijn mij niet bekend)
Format staat bekend als degelijk, flexibel en veel mogelijkheden rondom maatwerk en kleur. Zoek hier op mijn naam, prospect en maxx en je komt veel info tegen, google Format keukens.

Recentelijk door mij aangeschafd moet nog worden geinstalleerd echter ben enthausiast. Uiteraard zijn er nog andere merken maar Maxx ( zoek er maar op) is een grote Blum fan. Die combinatie maakt het wellicht intressant. Met zijn vakkennis en voorkeuren een aanbeveling. Prijs is in iedergeval te doen( middensegment).

Voor meer info mail mij gerust. Succes

Gesloten