LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenconcurent

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

keukenconcurent

Ongelezen bericht door livinggood »

Hier weer een hannes die heeft getekend voor een keuken bij de keukenconcurrent.
In plaats van er nog even over na te denken, werd ik eigenlijk meer of meer overvallen om te tekenen en zonder hier bij na te denken, teken ik.
Ik had verder nog geen bestelnummer of wat dan ook ik zou bellen als de keuken geleverd kon worden.
Maar wat gebeurd er, ik werd ziek en belande in het ziekenhuis.
Mijn ziek zijn heeft dat jaar heel veel geld gekost en heb de keukenconcurent verschillende brieven gestuurd of de keuken geanuleerd of uitgesteld kon worden.
Nooit enige reactie op gehad, ik kon in die tijd niet bellen want ik was mijn gehoor kwijt geraakt.
Maar ja hoor, na een jaar toen wiste ze me wel te vinden, ik moest een bepaald bedrag betalen en het kwam zelfs zover dat ze met de deurwaarder gingen drijgen, ja toen ging ik overstag en heb betaald.
Ik baal hier nog steeds enorm van en ben ontzettend kwaad op de KC.

Kijk dus uit, ook al wordt je ernstig ziek daar wordt geen rekening mee gehouden een volgende keer overkomt me dit niet meer dan laat ik het opnemen bij de offerte. aldoende leert men.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door sjoegel »

U was er zelf toen U tekende, met uw volle verstand. U ging onvoorbereid (niet gekeken op dit forum, ze hebben een zeeer beroerde reputatie) naar de Keukenconcurrent. U nam zeer lichtvaardig een onbesuisde beslissing door met hen in zee te gaan. Allemaal uw fouten.
En nu heeft de keukenconcurrent het gedaan ? Dat U ziek werd is triest maar niet relevant voor de KC.

livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door livinggood »

sjoegel schreef:U was er zelf toen U tekende, met uw volle verstand. U ging onvoorbereid (niet gekeken op dit forum, ze hebben een zeeer beroerde reputatie) naar de Keukenconcurrent. U nam zeer lichtvaardig een onbesuisde beslissing door met hen in zee te gaan. Allemaal uw fouten.
En nu heeft de keukenconcurrent het gedaan ? Dat U ziek werd is triest maar niet relevant voor de KC.
Heb het idee dat je daar werkt.

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Hallo,

Het schijnt op verschillende fora gebruikelijk te zijn wanneer met het gewenste antwoord niet hoort de antwoorden bij het desbetrefende bedrijf werkt.

Waarom koopt u een keuken en tekent u hiervoor, keukenconcurrent is hier zeker niet schuldig. De verkopers bij de keuken concurrent zitten er niet om mooi te zijn maar om keukens te verkopen en u beslist al dan niet of u daar de keuken wilt bestellen.

Het is zeer spijtig dat u ziek bent geworden echter bent u niet de enige die een bestelling wilt annuleren en men maakt daar (terecht) ook geen uitzonderingen op.

Voordat u een berciht plaats bedenk niet alleen wat uw rechten zijn maar ook uw plichten als consument dat wanneer u een bestelling plaatst deze gewoon netjes moet afnemen en betalen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik werk daar niet. KC staat als zeer klantonvriendelijk te boek.
Hier weer een hannes die heeft getekend voor een keuken bij de keukenconcurrent.
In plaats van er nog even over na te denken, werd ik eigenlijk meer of meer overvallen om te tekenen en zonder hier bij na te denken, teken ik.
Ik had verder nog geen bestelnummer of wat dan ook ik zou bellen als de keuken geleverd kon worden.
Maar wat gebeurd er, ik werd ziek en belande in het ziekenhuis.
Mijn ziek zijn heeft dat jaar heel veel geld gekost en heb de keukenconcurent verschillende brieven gestuurd of de keuken geanuleerd of uitgesteld kon worden.
Nooit enige reactie op gehad, ik kon in die tijd niet bellen want ik was mijn gehoor kwijt geraakt.
Maar ja hoor, na een jaar toen wiste ze me wel te vinden, ik moest een bepaald bedrag betalen en het kwam zelfs zover dat ze met de deurwaarder gingen drijgen, ja toen ging ik overstag en heb betaald.
Ik baal hier nog steeds enorm van en ben ontzettend kwaad op de KC.

Kijk dus uit, ook al wordt je ernstig ziek daar wordt geen rekening mee gehouden een volgende keer overkomt me dit niet meer dan laat ik het opnemen bij de offerte. aldoende leert men.
Daar zijn honderden topics over op dit forum. Dat had je kunnen weten door 1 keertje te googelen oop dit bedrijf. Dat heb je niet gedaan. Dat bedoel ik met onbesuisde actie.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat me altijd opvalt in dit soort zaken is dat mensen blijkbaar wel een keukenboer kunnen vinden en om een keuken te laten ontwerpen, offreren, en vervolgens tekenen door er PERSOONLIJK naartoe te gaan en als er dan iets (gehoorprobleem, of andere redenen) lijkt die zelfde keukenboer "onbereikbaar". Wat is er mis met in geval van een probleem/geschil/onduidelijkheid er gewoon langs te gaan en dat soort zaken in een persoonlijk gesprek te regelen.
werd ik eigenlijk meer of meer overvallen om te tekenen en zonder hier bij na te denken, teken ik.
Die "speciale aanbieding" is er echt morgen ook echt nog wel.

livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door livinggood »

En er word nog steeds van uit gegaan dat iedereen maar internet heeft, ja nu heb ik wel internet.

Het gaat mij erom dat je ook ziek kan worden en dat je dat een hoop geld kan kosten waardoor je geen geld meer hebt voor de keuken.
en dat de kc dan niet reageert op brieven.
Maar je wel weet te vinden bij betalen.

Maar jullie zijn schijnbaar miljonair

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door sjoegel »

We, (ik) zijn geen miljonair en daarom kies ik mijn leveranciers zorgvuldig.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: keukenconcurent

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Persoonlijk heb ik geen hoge pet op van KC. Mocht ik op zoek gaan naar een nieuwe keuken, zal ik deze zaak ook mijden. Ik zeg het maar vast, ik werk er ook niet.
livinggood schreef:Het gaat mij erom dat je ook ziek kan worden en dat je dat een hoop geld kan kosten waardoor je geen geld meer hebt voor de keuken.
Het is heel vervelend dat u ziek bent geworden. Echter tussen het moment van bestellen en daadwerkelijk leveren van allerlei dingen (keukens, meubelen, auto enz) kan zich vanalles (hoe begrijpelijk ook) voordoen waardoor het afnemen van het bestelde niet wenselijk is. Uiteindelijk geldt wel koop=koop, waarbij ruilen (annuleren) een gunst is en geen recht van de consument. Het is ook niet de schuld van KC dat u ziek bent geworden.

Gesloten