LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Babette 0162
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2014 14:11

Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Babette 0162 »

Wij hebben een paar weken geleden een bezoek gebracht aan de keukenkampioen in Kaatsheuvel. Wij zijn op zoek naar een nieuwe keuken en wilden ons laten informeren.
We hebben daar een heel leuk gesprek gehad en hadden er wel een heel goed gevoel bij.
Er werd ons verzekerd dat we niet achterna gebeld zouden worden zodat we het eens rustig konden laten bezinken.
Nu werd ik gisteren (4-4-14) Gebeld door een man van de keukenkampioen, ene Stephan, die mij vertelde dat naar aanleiding van onze afspraak een prijs gewonnen hadden. Een grote prijs vertelde hij. Ik vroeg kunt u mij misschien vertellen wat en daarop antwoordde hij dat vertellen we u in de winkel want u kan ook ipv voor de prijs ook voor een geld bedrag gaan. Heeft u de mogelijkheid om morgen (5-14) Naar onze winkel te komen om de prijs in ontvangst te nemen. Ik was natuurlijk verbaast maar ook wel blij je wint tenslotte niet elke dag iets!
Ik maakt met hem de afspraak dat we om 13 uur in de winkel zouden zijn.
Mijn man vrij genomen van zijn werk en wij naar Kaatsheuvel vandaag. Komen we daar aan en we melden ons netjes. Ik vertelde waar we voor kwamen en die mevrouw die ons ontving keek al een beetje raar en toen kreeg ik al een onderbuik gevoel.
Ze moest het even navragen want wist niet helemaal waar wij het over hadden.
Ze komt bij ons terug en verteld ons dat we inderdaad wel een prijs hebben gewonnen maar alleen in combinatie met een keuken!! We hadden dus een vaatwasser gewonnen. Dat had die meneer Stephan er voor het gemak maar even niet bij verteld!! Ik was echt heel woest en niet eens zo zeer over het feit dat we niet echt iets hadden gewonnen maar meer dat ze ons met eens of ander *** verhaal naar de winkel hebben gelokt en daar het er dus uitkomt dat we het alleen maar krijgen als we daar een keuken kopen!
Ik vind het zo vals en gemeen ben dan gewoon eerlijk aan de telefoon dan hadden we zelf wel de keuze gemaakt om wel of niet daar naar toe te gaan! Nu zijn we gelokt met iets en daar houden wij helemaal niet van. Wij hebben nu dan ook besloten om met ons budget (15/20.000) Naar een andere keuken leverancier te gaan en zeker nooit een keuken aan te schaffen bij welke winkel dan ook van de Mandemakes groep! Wij zijn er helemaal klaar mee. Als dit de manier is waarop de keuken kampioen/ Mandemakers groep zaken doet willen wij daar helemaal niets meer mee te maken hebben. Dus als u ooit wordt gebeld met de mededeling dat u een prijs heeft gewonnen vraag dan of u daar dan wel eerst een keuken voor moet aanschaffen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door bprosman »

Er zitten behoorlijk wat bedrijven onder DMG :

De Mandemakers Groep

De Mandemakers Groep heeft inmiddels tal van activiteiten in binnen- en buitenland, zowel in de keukenmarkt als daarbuiten. Hieronder een overzicht van deze activiteiten met de formulenamen:

Keukens in Nederland:
Keukenconcurrent, Brugman Keukens, KeukenKampioen, Sanders Keukenstad, Keukencentrum Mandemakers, Wooning Keukens, Nieuwenhuis Keukens, KeukenMaxx, Piet Klerkx Keukenwereld, Klijn Keukens, Keukenhuys De Tweede Kamer, Tinello Keukens, Keukendump, Grando Keukens - 50 procent aandeel in Grando Retail

Badkamers in Nederland:
Brugman Badkamers, Wooning Badkamers & Tegels, Piet Klerkx Badkamers & Tegels, Sanitairdump, Grando Badkamers - 50 procent aandeel in Grando Retail )

DMG Meubelen in Nederland:
Montel), Sanders Meubelstad, Riant, Stoutenbeek, Piet Klerkx Woonexpress, Piet Klerkx Meubelboulevard, Chairs + Chairs, Mondileder, Piet Klerkx Zitwereld, Piet Klerkx Slaapwereld, Fauteillerie/Natuzzi Store, Meubelgigant

Keukens in het buitenland:
Grando België, Maxx Kuchyne Tsjechië, Brugman Keukens Curacao
en samen met de Nobia Group in de joint venture Culinoma in Duitsland:
Plana Küchenland, Marquart Küchen, Asmo Küchen, Vesta Group

Bronnen: Elsevier Retail, 2007; Woonspot, 2007 en Qudata, juli 2008

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door 16again »

Dit is een schoolvoorbeeld van een misleidende handels praktijk.
Dit kun je bij consuwijzer melden, bij voldoende klachten gaat deze keukenwinkel voor de volgende boete:
http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, dan blijven er, zo te lezen in het antwoord van Bram, niet veel keukenzaken over voor de TS. Bemmel & Kroon staat er niet bij, dus is dat misschien een optie. Zwaar ***verhaal van die Kaatsheuvelse keukenboer. Een vaatwasser krijg je al sowieso bij de meeste keukens cadeau. Ik zou ze een rekening sturen voor de opgenomen vrije dag, tjonge, wat een fietsenmakers om zo te handelen. (Niks ten nadele van fietsenmakers!).

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door echwel »

volgens mij is cvt keukens en veel siematic zaken in belgie ook van mandemakers

Babette 0162
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2014 14:11

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Babette 0162 »

Vandaag heeft de keuken kampioen met ons contact opgenomen en hebben ze hun excuus gemaakt naar ons toe. Het was een communicatie fout en dat vonden ze heel erg. Ze zijn ons op een juiste manier tegemoet gekomen en daarmee hebben ze het keurig netjes opgelost! Daar zijn we erg blij mee en voor ons is het daarmee klaar!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door tenormin »

Babette 0162 schreef:Vandaag heeft de keuken kampioen met ons contact opgenomen en hebben ze hun excuus gemaakt naar ons toe. Het was een communicatie fout en dat vonden ze heel erg. Ze zijn ons op een juiste manier tegemoet gekomen en daarmee hebben ze het keurig netjes opgelost! Daar zijn we erg blij mee en voor ons is het daarmee klaar!
Dat is fijn te lezen. Maar, als scepticus, als jullie een keuken bestellen, lees alles van voor naar achter en terug na op allerlei verstopte voorwaarden, uitsluitingen etc. Let goed op maten, waar wel of geen garantie op is; kortom, op alles. Een door de wol geverfde consument (lees: belazerde). Pas dan leer je het namelijk. Het is geen broodje wat je aanschaft, dus meer dan de moeite waard om oplettend te zijn.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Babette 0162 schreef:Vandaag heeft de keuken kampioen met ons contact opgenomen en hebben ze hun excuus gemaakt naar ons toe. Het was een communicatie fout en dat vonden ze heel erg. Ze zijn ons op een juiste manier tegemoet gekomen en daarmee hebben ze het keurig netjes opgelost! Daar zijn we erg blij mee en voor ons is het daarmee klaar!
Dan moet je daar natuurlijk wel de keuken bestellen ???

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door bprosman »

Dan moet je daar natuurlijk wel de keuken bestellen ???
En vooral bij het volgende bezoek meteen tekenen , aanbetalen en er aan vast zitten want die "Speciale aanbieding" is natuurlijk alleen die dag geldig.
"I make special price for you".

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:
Dan moet je daar natuurlijk wel de keuken bestellen ???
En vooral bij het volgende bezoek meteen tekenen , aanbetalen en er aan vast zitten want die "Speciale aanbieding" is natuurlijk alleen die dag geldig.
"I make special price for you".
Ja, in mijn commentaar vergeten te schrijven voor je ook maar een handtekening zet!!

Leduuk
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2014 15:40

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Leduuk »

Sinds een tijdje is Ben Mandemakers 100% eigenaar van Grando Retail. Alle franchisenemers die slecht liepen hebben 51% van hun aandelen moeten inleveren en zijn nu in feite de regie kwijt over hun winkel. Ben bepaalt, middels een Commercieel manager van de DMG, en de eigenaar mag in rap tempo zijn schuld aflossen.
Alle Grando's die niet goed lopen, of waar franchisenemers zijn gestopt worden Keukenkampioen winkels.
Opvallend is dat de winkels die overgenomen zijn door Ben ineens stukken beter lopen........

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door *.* »

Ze zijn ons op een juiste manier tegemoet gekomen
Vast "extra korting" gekregen :-)

Emma Jansen
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 apr 2014 12:28

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Emma Jansen »

Hebben jullie die vaatwasser nog gewonnen/kado gekregen??

Emma Jansen

Sytske1
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2015 21:59

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Sytske1 »

Koop nooit een keuken bij keukenkampioen, want als je één keer hebt getekend,en betaald dan ben je aan de goden overgeleverd, en dan gaat alles mis wat er maar mis kan gaan, je koopt een keuken en je krijgt heel wat anders dan wat je hebt gekocht, als ik nu in mijn keuken sta kan ik wel janken,

Kwikshit
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jun 2011 16:52

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Kwikshit »

Komt omdat mensen helemaal geen keuken willen maar KORTING. En het liefst 50% of meer.
Als je genaaid wilt worden ken ik een beter adres, helaas kan je daar niet afdingen..

remcos85
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2010 21:37

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door remcos85 »

De Mandemakers groep is:

1: Veels te duur (zelfs met de "prachtige" 50% aanbiedingen)
2. Misleidend
3. Garanderen de laagste prijs = Zowiezo niet waar!

Wij hebben recentelijk onze keuken gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude!!! Superstrakke prijs, prachtige keuken, en hier vertellen ze je wel alles!

Sytske1
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2015 21:59

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door Sytske1 »

Ik hoop dat Radar hier eens een keer aandacht aanbesteed, aan keukenkampioen en al die andere keukenwinkels, die klanten zo om de tuin leiden met hun mooie verkooppraatjes, ik heb nog steeds een bittere bijsmaak van mijn keuken die ik bij keuken kampioen heb gekocht, ik had de keuken al uit gezocht, zij moesten hem nog opmeten dan denk je da die de keuken opmeet ook weet welke keuken ik heb gekocht, nee dus, mijn keuken werd ook nog groter en dus de keuken paste altijd , daar kom je achter als de keuken wordt geplaatst, dan heb je twee boven kastjes minder, die er met gemak pasten als ze het goed hadden opgemeten, en dat moest door keuken kampioen gebeuren want dan had je garantie, nee dus, het kost je er dan een keuken bij om het goed te krijgen, garantie bij keuken kampioen stelt echt niets voor, en klanten service, die hebben hun praatjes wel klaar, je wordt echt bedonderd waar je bij staat. Bij Salekeukens heb ik mijn keuken compleet gekregen die hebben mij heel goed behandeld.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Prijs gewonnen bij de keuken kampioen/Mandemakers groep

Ongelezen bericht door prem »

Sytske1 schreef:Ik hoop dat Radar hier eens een keer aandacht aanbesteed, aan keukenkampioen en al die andere keukenwinkels, die klanten zo om de tuin leiden ...
Dat zal nooit gebeuren :)


Gesloten