LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kitresten op blad van composiet

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
vbs
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mar 2006 13:39

Kitresten op blad van composiet

Ongelezen bericht door vbs »

Van de week is mijn keuken geplaatst. De onderbouw spoelbak is gekit, maar ik zag vandaag dat er wat kitresten op het blad zitten. Hoe kan ik die het beste verwijderen zonder het blad te beschadigen????? Alvast bedankt voor de tips.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Kitresten op blad van composiet

Ongelezen bericht door maxx »

Beste vbs,

Terpentine op een doek en poetsen maar. Lukt dit niet dan werkt Innotec Seal en Bondremover heel goed. Wees gerust, de vlekken zijn nooit blijvend.

MVG

vbs
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 mar 2006 13:39

Re: Kitresten op blad van composiet

Ongelezen bericht door vbs »

Hartelijk dank. Ga het gelijk proberen morgenochtend.

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: Kitresten op blad van composiet

Ongelezen bericht door mar53 »

Is het niet verstandiger om je keukenleverancier de oplossing te geven dan zelf te gaan expirimenteren?????

WendyAs
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2007 11:30

Re: Kitresten op blad van composiet

Ongelezen bericht door WendyAs »

Om de kit resten van je composieten aanrechtblad te verwijderen kan je het beste met een vloeibaar schuurmiddel (b.v. Cif) en de grove (groene) kant van een nylon schuursponsje de kit te lijf gaan.

Dit is het schoonmaak advies van Erbi, leverancier van composieten bladen.

Achterliggende gedacht: blad is zo dicht van structuur dat een vlek er eigenlijk altijd op ligt en er nooit in trekt.

Als het niet in een keer lukt dan gewoon nog een keer proberen het kan namelijk zijn dat je het meerdere keren moet herhalen.

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Kitresten op blad van composiet

Ongelezen bericht door ronan »

toch lijkt het me handiger om dit op te laten lossen door keukenmonteur/keukenzaak

Gesloten