LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten keukenplaatsen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
anita1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:57

kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door anita1968 »

hallo,wij hebben een keuken gekocht bij keukencoccurent.
in de eerst instantie wilde we de keuken zelf plaatsten,
maar nu willen we het graag door hun laten doen.
weet iemand wat hier de kosten van zijn??

mvg Anita

Highway61
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2009 13:44

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door Highway61 »

Gezien mijn recente ervaringen onlangs met dit bedrijf zou ik absoluut kiezen voor zelfplaatsing, danwel dit door een eerlijk ander bedrijf te laten doen. Keuken Concurrent durft rustig € 250,- per strekkende meter te vragen, terwijl de kasten kant en klaar worden aangeleverd. Tevens monteren zij alleen en installeren zij niet. Hiervoor moet je dus alsnog een ander bedrijf inschakelen. Een keuken plaatsen hoeft alles-inclusief bij een goed bedrijf niet meer dan 500 tot 1000 euro te kosten en daar zit je bij Keuken Concurrent al heel snel aan en dan moet je nog iemand vinden die alles aansluit.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Vraag eens rond in de familie-, vrienden- en kennissenkring voor een goede monteur je weet nooit...... en een bedrag van €160,-- per meter is een zeer redelijke uitgangspositie. Voor € 250,- per meter plaats ik op de top van de col d'Izoard in de Alpen nog een keuken, wat een prijs!

Keukendealer
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 sep 2009 11:08

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door Keukendealer »

Ik ben het met zelfstandige eens, zou ik het ook voor doen als het zelfs in frankrijk was, tussen € 110,- / € 160,- is vrij normaal, afhankelijk of er achterwanden bij zitten, aftimmerstroken enz enz.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door maxx »

Wij werken niet met meterprijzen. Je kunt in een meter 1 ladekast met een stukje werkblad hebben maar in diezelfde meter kan ook een 2 kasten 50cm , werkblad, achterwand, bovenkasten met spots, licht- en kranslijsten, inbouwdimmer,onderbouwstroompunt, etc etc zitten.

Bij meterprijzen heeft de ene klant geluk en de andere pech. Dat is hetzelfde als dat leidingwerkaanpassingenlijstje van de "Keukenman" waar iedere klant hetzelfde betaald voor het leidingwerk.

Wij werken met een puntenlijst waarbij ieder handeling een bepaald aantal punten vertegenwoordigd. Totaal punten x tarief = montageprijs. Is volgens mij een eerlijker systeem.

MVG

Raven001
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 dec 2007 18:24

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door Raven001 »

De Keukenman plaatst voor 250 euro per strekkende meter.

Mvg,

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door maxx »

De Keukenman plaatst voor 250 euro per strekkende meter.
Waarvan zo'n €85,- per meter voor de zzp-er is. De rest is voor de Maybach :lol:

MVG

eur
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2009 22:43

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door eur »

Bij meterprijzen heeft de ene klant geluk en de andere pech. Dat is hetzelfde als dat leidingwerkaanpassingenlijstje van de "Keukenman" waar iedere klant hetzelfde betaald voor het leidingwerk.

Maar nu wat de zelfstandige monteur krijgt??
Die jongens moeten 25%van de plaatsprijs inleveren,en van het eventuele leidingwerk neemt de DMG 50% in beslag.

Ja Ben Mandemakers verdient op alle fronten en zijn organisatie is niets ontziend en bikkelhard.

Ik noem het bestelen van je klanten en zzp monteurs.

De gehele DMG moet maar eens goed op hun nummer worden gezet

gast286
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jun 2005 14:40

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door gast286 »

Gisteravond geregistreerd en dan direct zo om je heen slaan, "Ben" je ontslagen ofzo? :D
Kortom, deze bijdrages van jou leveren zo niets op!

eur
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2009 22:43

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door eur »

nee hoor ik ben niet ontslagen maar heb wel in het verleden voor de mafiabende van DMG groep gewerkt.

vanhaut
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jun 2004 21:01

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door vanhaut »

wij betalen voor een keuken van 1.80 bij 2.75 400 euro. Dan plaatsen ze alle kasten , werkblad en apparatuur. Alleen de kraan moeten we zelf aansluiten meen ik.

De keukenruimte is wel plaatsingsklaar.

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door hyama »

dat is een koopje,hoop voor je dat het goed gebeurt.
Denk dat het zwart is,want een echte monteur houd er wel heel weinig aan over

vanhaut
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jun 2004 21:01

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door vanhaut »

klopt.. zo gitzwart als het maar weten kan.. zal mij een zorg zijn..

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door hyama »

dat maakt mij ook niet uit,ik verdien ze ook graag zwart hoor ,maar ja wat nou als ze je keukenblad op pakken,(graniet)en ze maken een rare beweging of hij past net niet lekker en hij scheurt of breekt bij wie kan je dan aan kloppen??

niet bij de sint iig

vanhaut
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jun 2004 21:01

Re: kosten keukenplaatsen

Ongelezen bericht door vanhaut »

dat zal wel loslopen. Het is een bedrijf wat dit altijd doet maar de keukenman heeft me ertussen gepropt en dat doen de heren dus in "eigen"tijd..

Gesloten