LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kvik keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
andersje
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 13:08

kvik keukens

Ongelezen bericht door andersje »

Wie heeft er ervaring met KVIK keukens?

heijnele
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:51

Re: kvik keukens

Ongelezen bericht door heijnele »

Eerder dit jaar heb ik de aanschaf van een KVIK keuken overwogen. Ik heb toen ook een topic over KVIK op dit forum geopend. We zijn bij KVIK geweest en zijn daar prima geholpen, mooie keukens en een nette offerte. De prijs viel een beetje tegen, vooral apparatuur en granieten aanrechtbladen via KVIK zijn niet goedkoop. Uiteindelijk hebben we een keuken bij een kleinere zaak gekocht (Keukencentrum Tiel), ook daar prima geholpen (zonder gepush) en prijs was zeker niet hoger. Misschien is kastjes kopen bij KVIK en apparatuur en aanrechtblad kopen via een goede optie, maar voor ons te veel rompslomp.

HendrikJanT
Berichten: 75
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:25

Re: kvik keukens

Ongelezen bericht door HendrikJanT »

Ja, ik heb ervaring met een KVIK keuken. Er staat er sinds driekwart jaar eentje bij mij thuis. Ik ben vriendelijk geholpen in de winkel, prima offerte, keuken helemaal volgens wens. Er zit slechts een inbouwapparaat in. De vrijstaande apparatuur heb ik elders (B&K) gekocht omdat die een groot assortiment hadden staan tegen scherpe prijzen.
Je bent natuurlijk benieuwd naar hoe de keuken bevalt; daar kan ik kort over zijn: goed.
Succes met je keuze. :)

Gesloten