LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mandenmakerskeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
G. de Vries

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door G. de Vries »

Beste heer Wolters,
Ik heb Uw hele relaas eens gelezen en heb bij een keukenfirma de adressen opgevraagd van leveranciers van zeeppompjes. Dit blijkt om Doeco en Dekker te gaan. ik heb deze firma's gebeld met het verhaal dat ik een huis heb gekocht met een keuken met daarin een zeeppompje op het aanrecht wat ik niet open kan krijgen. Bij beide firma's werd mij verteld dat ELK merk zeeppompje is voorzien van een systeem wat makkelijk te verwijderen is zodat de zeepvoorraad kan worden bijgevuld. GEEN zeeppompje dient bijgevuld te worden met behulp van en inbussleutel o.i.d. De reden dat ik dit heb gedaan is om te kijken of we met U een ziekelijke internet-aanklager hebben of een echte klacht. Het blijkt dus overduidelijk dat het gaat over het eerste met een extra nadruk op het woord ziekelijk.
Stop met deze uitlatingen aan uw keukenleverancier maar geef in deze rubriek waarheden door en geen verzinselen van een ontevreden klant die van mening is dat hij zomaar alles en iedereen kan beledigen omdat hij voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten en dit nadien niet de voorstelling is gebleken die hij zich had voorgesteld!
(geschreven door een lezer van deze rubriek die NIET in de keukens werkzaam is en zich ergert aan personen die, zonder vermelding van hun eigen adres, bedrijven en personen klakkeloos menen te mogen beledigen!!!)

ronan

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door ronan »

inderdaad zeker als het een zeeppompje is van damixa (bv de 48000)dan is het reservoir heel makkelijk eraf te draaien.
Doe dit inderdaad wel voorzichtig want de hals(schroefdraad) wil nog wel eens breken.
Dus ik zou zeggen even onder het aanrecht kruipen

E. Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E. Wolters »

Het gaat bij mij om een ander merk zeeppompje, waarbij een inbussleutel wel degelijk nodig is.....
Dus alle beledigingen ('ziekelijk') worden nu teruggenomen????
Mijn mening/advies: KOOP NOOIT BIJ MANDEMAKERS, JE BENT DAAR EEN VOLLE PORTEMONNEE DIE ZE DAAR VAKKUNDIG LEDIGEN EN ALS JE EENMAAL JE HANDTEKENING GEZET HEBT WORD JE DAARNA GENEGEERD....

Een gedupeerde.

E Wolters

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door E Wolters »

Goh, De Vries, wel goed van u om zoveel moeite (adressen opvragen en telefoontjes plegen) te doen om mijn verhaal te controleren. En dat alles alleen maar om mijn ongelijk te bewijzen. Hadden ze wel tijd en zin om uw vragen te beantwoorden, vragen waaraan ze niets konden verdienen? En dat allemaal op zondag?! Of was het zaterdag? En hadden ze tijd voor zulke vragen? En dan mij beschuldigen van beledigen van bedrijven en personene. Wie heb ik waar beledigd? Geef de plek eens aan....
Ik vermoed dat u wel degelijk in de keukenbranche werkt. Iemand anders neemt wat hier gezegd wordt voor kennisgeving aan en trekt zijn conclusies (bijv.: NIET KOPEN BIJ MANDEMAKERS) en regageert verder niet op uw manier. Het mooie van uw reactie is wel dat die aantoont dat ik een blootliggende zenuw geraakt heb. Ik moet dus gewoon doorgaan....
Verder ben ik niet iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten: ik klaag niet over de prijs van mijn keuken. ik klaag over de werkwijze van de verkopertjes van Ben M. Ook in zijn belang.
Tip: als u dan toch wilt dat mijn berichten geen aandacht krijgen, dan moet u juist NIET reageren, want dan zakt deze thread weg en wordt minder gauw gelezen. Tenzij ikzelf ....

Een gedupeerde.

pmv

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door pmv »

Volgens mij bestaat er een keukenbedrijf in het oosten van het land die Wolters heet.
Als de schrijver onder deze naam hierbij hoort moet hij zijn zaken maar is herzien.
Ben doet het waarschijnkijk beter dan Wolters?

G. de Vries.

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door G. de Vries. »

Geachte heer Wolters,
Ziekelijk hoe U beledigt. Succes met U missie en hopelijk luistert NIEMAND naar U!

Bassie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2005 19:50

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Bassie »

Laatst bij Mandemakers in Groningen geweest. Ze hadden een soort clown rondlopen die keukens voor een prikkie "mocht weggeven" en verder die zeer opdringerig en onbeschoft was. Van de verkoper begrepen we dat ie door de directie daar was neergezet. I.p.v. dat we een keuken daar wilden kopen zijn we de zaak "weggevlucht".

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door 16again »

Blijkbaar is die clown op toernee door alle mandemakers vestigingen. Hij is eerder bij Piet Klerkx gesignaleerd....
http://www.keukenadvies.com/cgi-bin/uwv ... 269&show=0

Oud-keukenverkoper

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Oud-keukenverkoper »

Ken die clown wel, een dikke ******* en niet te vertrouwen. Koop geen keuken bij hem, je wordt genaaid.

pmv

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door pmv »

Buren 5 huizen verderop bij mandemakers gekocht.
Oke, aankoop werdt afgedwongen Maar.... Nameten, door een nameter, Perfect alles gezien, Best wel moeilijke dingen in ons huis uit 1934.
Geplaatst...Perfect.
Een kast beschadigd.
TOEN...............................EEN........................DRAMA.
UIteindelijk opgelost na ± 84 telefoontjes en ± 8 snipperdagen.

Mandemakers OKE.....service.......DRAMA

Marko B

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Marko B »

:idea: het is jammer dat de meeste negatieve opmerkingen komen van concurrenten collega`s , de 1 de grond instampen en zelf blijven drijven

tot dat de klant komt kijken bij jullie en dan zakken als een bak steen

moest het even kwijt .

ben zelf ook op zoek naar een keuken en ben eerst vele verhalen gaan lezen

conclusie als je naar de fouten kijkt is iedere keuken zaak slecht want ze maken allemaal fouten , ze willen allemaal verkopen ,volgens mij is dat normaal
:!:
maar het gaat er om hoe gaan ze met de fouten om hoe lossen ze het een en ander op ga je naar Jan om de hoek in de 2 man`s zaak die erg goedkoop is maar slechte service verleent en zeker niet na 1 of twee jaar of ga je naar Henk om de hoek die 40 tot 50 duizend keukens verkoopt per jaar in de organisatie ik denk dat ik daar het veiligst ben :lol:

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door 16again »

Bij de winkel met 50.000 keukens per jaar ben je gegarandeerd een nummer. Koop je daar je keuken, dan betaal je ook mee aan zowel de pagina grote advertenties in de kranten, als de shirtsponsoring van de betaald voetbal club.
Bij het kleine 2mans zaakje ben je niet alleen klant, maar ook het advertentiemedium! De kleine winkel moet het voornamelijk van mond-op-mond reclame hebben en zal dus extra zijn best doen voor de klant.

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

Scara wij willen een andere keuken waar kan ik jou bereiken !!

Willem

Gastronoom

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gastronoom »

Het is wel heel veel maar niet ondenkbaar, beste Scara.
Ik schat het marktaandeel van DMG op 30 a 35%
Dus dan zit je met 32.5% van 180.000 al op 58.500.

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Scara

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Scara »

:lol: .
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Gast »

op hun auto"s staat " 500 keukens per dag", wel ze prentenderen 365 dagen per jaar open te zijn = 182.500 stuks!
Al weer iets wat niet bij ze klopt!

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door 16again »

500 keukens per dag
Wellicht bezoeken ze 500 keukens per dag. Dat is iets anders dan 500 keukens per dag opleveren.... :) [/quote]

Pfff

Re: mandenmakerskeukens

Ongelezen bericht door Pfff »

Bij Mandenmakers loopt maar een clown zijn naam is Ben.... :D

Gesloten