LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nolte of Bruynzeel?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
stins
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2007 12:36

Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door stins »

Hallo,
Als je kijkt naar kwaliteit, welk merk valt dan aan te raden, Nolte of Bruynzeel? Wij hebben een offerte laten maken bij Bruynzeel (kregen offerte niet mee, wilden ons graag koopovereenkomst laten tekenen) en bij een kleiner familiebedrijf (offerte mee, tekening mee en 3D wordt nog opgestuurd). Prijstechnisch is de berekende Nolte keuken veel aantrekkelijker (alleen op apparatuur -siemens, identiek bij beide uitgezocht- was Bruynzeel al €7000,- duurder :shock: ), maar we zijn benieuwd naar de ervaringen en meningen wb kwaliteit.
Groeten!

rma27
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2006 14:34

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door rma27 »

Nolte is een heel goede keuze, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding,
als je het bij een kwaliteitszaak koopt met goede apparaten een chique werkblad en goede montage, heb je een goede koop.
Door de stunters worden ze ook aangeboden met spaanplaat werkblad en Ariston apparaten, moet je niet wezen.

Van Bruynzeel is bekend dat ze dezelfde verkooptrucjes van de beruchte Mandemakersgroep gebruiken, en toch trappen de argeloze kopers erin.

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

Ik heb in mijn tuinhuisje een Bruynzeel keukentje uit 1955 ontworpen door Piet Zwart, die is top. Maar dat was de Bruynzeel van toen. Nu is Bruynzeel een bedrijf met vervelende verkooptaktieken en het originele Piet Zwart ontwerp hebben ze ook naar de filestijnen geholpen door de verhoudingen aan te passen. Ik zou voor Nolte gaan, niks mis mee.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door GWTE »

door de verhoudingen aan te passen
Net als bij jou Dikkebertha?....daar zijn de verhoudingen toch ook aangepast in de loop der jaren. :D

risto
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:32

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door risto »

lekker bij klein familie bedrijfje gaan voor Nolte keuken.

DikkeBertha
Berichten: 134
Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door DikkeBertha »

@GWTE
Begin je weer, je leert het ook nooit loser.
Dikke Bertha is een alias, maar dat had je waarschijnlijk weer niet begrepen. Ik zet m'n collega's wel even op dat IP adres van je, want ik ben wel klaar met jou.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door GWTE »

MIAUWWWWWWWWW.... :twisted:

jeebee34
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2007 22:31

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door jeebee34 »

ik zou eens in Duitsland kijken als ik jou was. Nolte is daar veel goedkoper. Kocht daar 7 jaar gelden een keuken inclusief veel RVS Siemens apparatuur. Voor de prijs van de complete keuken in Dldd zou ik in Ned. alleen de apparatuur kunnen lopen (conclusie : keuken gratis!). Kwaliteit is na 7 jaar nog steeds uitstekend.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door Eek »

Sluit me aan bij de rest.

Bruynzeel 100% halen, 60% betalen,ga toch weg met die acties !

stins
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2007 12:36

Re: Nolte of Bruynzeel?

Ongelezen bericht door stins »

Bedankt voor de reacties! :D We zaten zelf ook nog aan Duitsland te denken (wonen vlakbij de grens), maar "onze" keukenzaak adverteert met "goedkoper dan in Duitsland" en inderdaad kunnen we voor het eerder genoemde prijsverschil tussen de Nolte en Bruynzeelkeuken, bij deze zaak al ongeveer de hele keuken kopen... :shock:
En dan heb ik het liever met een goed gevoel naast de deur, dan dat we eerst naar Duitsland moeten en maar moeten afwachten hoe de service is.

Denk dus dat we gaan voor het familiebedrijf!

Gesloten