LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuva keukens onderdeel van de Mandemakers groep?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
peter248
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2006 15:51

Nuva keukens onderdeel van de Mandemakers groep?

Ongelezen bericht door peter248 »

Iemand een idee of Nuva keukens onderdeel is van de Mandemakers groep?

Wat is de algemene mening over Nuva keukens? Betrouwbaar? Goede service? Keuken in één keer goed of toch pas na een keer terug komen?

Ze geven in ieder geval best scherpe prijzen af. Is dat goed of slecht?

esja
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2006 14:15

Re: Nuva keukens onderdeel van de Mandemakers groep?

Ongelezen bericht door esja »

nuva valt inderdaad onder de mandemakersgroep.
ik heb geen ervaring met nuva dus meer kan ik je niet vertellen.
succes verder!

peter248
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2006 15:51

Re: Nuva keukens onderdeel van de Mandemakers groep?

Ongelezen bericht door peter248 »

Maar betekent "Mandemakersgroep" dan ook altijd wegwezen? M.a.w. niet met in zee gaan?

sjaalom
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 nov 2006 19:51

Re: Nuva keukens onderdeel van de Mandemakers groep?

Ongelezen bericht door sjaalom »

niet bij voorbaat.