LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
dramakeuken
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2010 21:56

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door dramakeuken »

bijzonder? niet echt.... we hebben de verkeerde handgrepen gekregen en dus waren de deurtjes verkeerd voorgeboord.
We moesten maar naar de DHZ gaan en daar ff een paar greepjes uitzoeken, die wilden ze wel betalen. Maar de greepjes die wij hadden uitgezocht waren niet alledaags en deze zijn nergens te krijgen in een andere boormaat.

Dus we hebben ze maar verteld dat we hebben gezocht en niks gevonden, en dat zij de fout hadden gemaakt en zelf maar moesten zoeken naar vergelijkbare grepen, of alle panelen vervangen en alsnog de goede grepen erbij leveren.

Tot nu toe hebben we daar nog steeds geen andere reactie op gekregen dan: ja, ze komen eraan. Maar ze zijn er nog niet. En later: o, ik weet van niks, hoezo verkeerde grepen? hebben we het daar over gehad dan?

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door *.* »

Das mooi baken dan.
Belangrijk is dat je weet voor welk greepnummer u getekend hebt. Als er dan idd een andere geleverd is dan zit er voor de winkel niks anders op dan nieuwe deuren en juiste grepen te bestellen. Wie zijn kont brand moet op de blaren zitten.

dramakeuken
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2010 21:56

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door dramakeuken »

precies, nr is bekend. Maar waarom wordt er dan geen actie ondernomen? kan men zomaar lang wachten? Ze zijn toch CBW erkend en geven 10 jaar garantie.

Weet iemand wat dit inhoud en hoe je hier wat meer schot in krijgt? Graag ook reactie van anderen dan *.*

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Superkeukens is Nobilia.

Service bij Nobilia:
- onderdelen enkele dagen
- Fronten of kasten in service-opdracht maximaal 2 weken
- Nabestelling of aanvulling 3-4 weken

Als het langer duurt is de dealer de vertragende factor!, verkeert besteld betekend kosten voor dealer of verkoper, kosten zullen indien mogelijk vermeden worden. Spreek niets telefonisch af, alles schriftelijk en stel termijnen.

succes.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door *.* »

Als het geleverde greepnummer daadwerkelijk anders is dan in de order waar je voor getekend hebt dan kun je als volgt te werk gaan :
1. stuur een aangetekende brief waarin je aangeeft dat je hen in gebreke stelt.
2. geef een redelijke termijn aan, 5 weken bijvoorbeeld (is de gemiddelde levertijd dat Nobilia nieuwe fronten levert), waarbij je hen in gelegenheid stelt dit probleem op te lossen.
3. dat je na het verstrijken van de termijn naar de rechter zult stappen om de koop ongedaan te maken.

Succes.

pam207
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2010 17:12

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door pam207 »

ik heb vorig jaar een hele mooie keuken bij superkeukens gekocht met als finishing toutch een prachtig granieten blad nou ja had het moeten zijn. Er zitten allemaal putten in en blad is van zeer poreuze kwaliteit na tig mailtjes kwam eindelijk een man van de steenhandel waar maron en superkeukens in terborg zaken mee doet kijken en die beweerde dat ik niet wist waar ik het over had en dat ik geen verstand van graniet heb e.d heel onbeschofd. Ook beledigde hij mijn vader die al zijn hele leven in graniet heeft gezeten en zei dat hij niet eens wist hoe graniet gemaakt werd nou dat was lachen vooral als je weet dat hij in heel nederland de stenen die hij zelf polijste bewerkte heeft geplaatst op heel wat graven. En die meneer had echte kantoorhandjes wat weet hij er dan van die pennelikker. Sorry hoor maar zoiets heb je dan. Toen mijn vader zei voor wie hij gewerkt had zei hij ja dat is de groootste van nederland toen zei mijn vader daar ben je maar een kleine jongen bij toen wou hij weg met weer geen oplosssing . Helaas kan niemand wat voor mij doen maar ik hoop op deze manier dat andere mensen niet hun zuurverdiende loon uitgeven aan een granieten blad dat niet eens glad is want je moet vooruit betalen. De verkoper bij maron superkeukens terborg heeft op laatst maar ontslag genomen omdat ik steeds een oplossing wou en zou het nog graag willen een ander blad mede omdat ik ook heb aangegeven dat hij glad moest zijn i.v.m klaarmaken van infusen vandaar ook keuze van goede glade hygienische materialen helaas heb ik niet de draagkracht om een nieuw blad voor mijn kind te kopen zodat het allemaal veiliger voor hem is en zonder bacterieen. Maar ja daar heeft super keukens allemaal lak aan en die steenhouwer waar hun zaken mee doen die onbeschofte man nog meer hun hebben geen ziekte dus wat maakt het uit als een ander wat heeft is ver van bed .

ik hoop ooit dat ze beseffen waar ze mee bezig zijn en ik hoop ook dat ik snel een oplossing zou hebben voor het veilig hygienisch en goed kunnen klaarmaken van de infusen want mijn kind heeft hier niet om gevraagd en omdat de kosten voor hem zo hoog zijn en niemand in nederland van instanties je ooit kan helpen zit hij met vies onhygienisch blad met gaten en putten waar alle smeer tussen kan komen nou superkeukens bedankt

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door pfffff »

Giro 555 maar weer openstellen dan ?? :lol:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Beste Pam 207,

Graniet is een natuurproduct en kan nooit gegarandeerd "glad" geleverd worden; moeder aarde neemt nu eenmaal geen orders aan :wink: . Nu zit er wel enorm veel verschil in de soort of er poriën of craquelé in zit. Een assoluto is bijna dicht terwijl een Baltic brown zeer onregelmatig is.

Het enige wat u "superkeukens" en de man van de steenhandel kwalijk kan nemen is het u onvolledig- of onbetaamd- voorlichten hier over. Echter als de soort geleverd is welke u overeengekomen bent is de kwaliteit onbestrijdbaar.

Als u in het verkoopgesprek aangegeven heeft dat het blad wegens omstandigheden niet poreus mag zijn bent u simpelweg verkeerd voorgelicht; een composiet had dan wellicht een betere optie geweest.
Het blad kan in de staat dat u 'm heeft nog uiterst hygiënisch zijn, zorg er dan wel voor dat het goed geïmpregneerd is.

dramakeuken
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2010 21:56

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door dramakeuken »

Superkeukens heeft op de site CBW-erkend staan. Echter op de site van CBW komen ze niet voor. Ik wacht de reactie van CBW af of hun register niet up to date is of dat ze gewoon verkeerde info verstrekken op de site. Wordt vervolgd.

Heeft er iemand ervaring met het neerleggen van een klacht bij het CBW? Ik ben inmiddels zover dat ze ruim de tijd hebben gehad om op mijn schriftelijke verzoek te reageren: nul komma nul reactie na 30 dagen!!!! Dat is pas reclame.
:!: :shock:

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door 16again »

Als ik http://www.cbw-erkend.nl zoek naar superkeukens, dan krijg ik tientallen hits.
Mogelijk werkte de search functie niet toen je die gebruikte.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door *.* »

Een klacht bij het cbw neerlegen kan. Je moet een bedrag vooruitbetalen voordat de klacht in behandeling wordt genomen. Ik dacht iets van 250 euri's. Is de klacht terecht dan krijg je dit terug. Anders niet.

Overigens, op 25 januari vraag je hoe hier verder mee te gaan.
Weet iemand wat dit inhoud en hoe je hier wat meer schot in krijgt? Graag ook reactie van anderen dan *.*
In mij heb je weinig vertrouwen.
2. geef een redelijke termijn aan, 5 weken bijvoorbeeld
nul komma nul reactie na 30 dagen!!!!
Ik zal dan verder ook maar niet meer reageren.

dramakeuken
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2010 21:56

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door dramakeuken »

Superkeukens Kolham staat er niet bij; tenminste niet dat ik kon ontdekken...

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door *.* »

Superkeukens Kolham staat er niet bij; tenminste niet dat ik kon ontdekken...
Wil je wel een oplossing?
Want je hoeft niet eens zoveel te zoeken om te zien dat ook deze zaak er zeker opstaat.
Volgens mij een gefrustreerd iemand.

dramakeuken
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2010 21:56

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door dramakeuken »

;sdlfkasdkakssdkkgk'

zoiets...klacht bij CBW kost 75 euro dus dat viel nog mee.

Gefrustreerd ; zeker weten!! OF zijn er meer die zoiets hebben meegemaakt of normaal vinden???????????????????????

patrickpain
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2010 00:15

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door patrickpain »

Ik heb al reeds geschreven dat wij vol lof zijn over superkeukens (Utrecht)
we hadden al veel zaken bezocht en hier is onze keuze gemaakt. Maar na deze keuze (Nobilia) hebben wij als koper de boel aardig op z'n kop gezet, tja,... uuuh na twee weken kwamen wij tot de conclusie dat superkeukens ook Nolte verkoopt, en hier viel onze keuze eigenlijk op een naar onze smaak nog mooiere keuken,.. en de eerste keuze werd netjes geannuleerd en de nieuwe Nolte was weer netjes op papier gezet.
Het kopen van een keuken is voor mij iets nieuws, en in de laatste weken heb ik het verkoopteam zo'n beetje stapelgek gemaakt met mijn getwijfel en (dagelijkse) veranderingen :oops:
Het was voor ons geweldig om via de 3D tekeningen aanpassingen te kunnen maken.

Wij zijn ondanks alle veranderingen en twijfels altijd netjes geholpen!
(en geloof me,.. ik zou mezelf niet als klant willen hebben :D )
Nu nog zo'n kleine 5 weken wachten op de levering.

Ik denk dat de prijs/kwaliteit bij superkeukens erg goed is, wel heb ik het nog eens duidelijk gevraagd over het "risico" van een natuurstenenblad..... ik heb vertrouwen en hoop op geen problemen!

groetjes

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door hyama »

hebben ze daar geen orderverwerking,meestal heeft een verkoper weinig met de afwikkeling van de service van de keuken te maken als die eenmaal staat.

patrickpain
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2010 00:15

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door patrickpain »

ik begrijp je niet helemaal,.. :?:

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door hyama »

hahaha ik ook niet heb het zeker bij de verkeerde gepost ,sorry

patrickpain
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2010 00:15

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door patrickpain »

patrickpain schreef:Ik heb al reeds geschreven dat wij vol lof zijn over superkeukens (Utrecht)
we hadden al veel zaken bezocht en hier is onze keuze gemaakt. Maar na deze keuze (Nobilia) hebben wij als koper de boel aardig op z'n kop gezet, tja,... uuuh na twee weken kwamen wij tot de conclusie dat superkeukens ook Nolte verkoopt, en hier viel onze keuze eigenlijk op een naar onze smaak nog mooiere keuken,.. en de eerste keuze werd netjes geannuleerd en de nieuwe Nolte was weer netjes op papier gezet.
Het kopen van een keuken is voor mij iets nieuws, en in de laatste weken heb ik het verkoopteam zo'n beetje stapelgek gemaakt met mijn getwijfel en (dagelijkse) veranderingen :oops:
Het was voor ons geweldig om via de 3D tekeningen aanpassingen te kunnen maken.

Wij zijn ondanks alle veranderingen en twijfels altijd netjes geholpen!
(en geloof me,.. ik zou mezelf niet als klant willen hebben :D )
Nu nog zo'n kleine 5 weken wachten op de levering.

Ik denk dat de prijs/kwaliteit bij superkeukens erg goed is, wel heb ik het nog eens duidelijk gevraagd over het "risico" van een natuurstenenblad..... ik heb vertrouwen en hoop op geen problemen!

groetjes
Nou Maandag 29 Maart is het eindelijk zover,.. dan zal onze nieuwe keuken geleverd worden via Superkeukens..... Nu is mij gevraagd om het resterende bedrag vooraf in de winkel te betalen of bij de chauffeur te pinnen bij aflevering, omdat ik de keuken vanuit mijn spaarsok betaal zal ik hem kontant moeten betalen in de winkel. Ik heb alleen zo'n raar gevoel... want stel nou er gaat wel wat fout en ik heb alles betaald? is het raar als ik 1000,- euro betaal ná de levering?

pffff spannend allemaal hoor, tja,. wij kopen niet zo vaak een keuken!

Ik laat het weten als hij geplaatst is (door mijn eigen keukenmonteur)

groetjes Pat

patrickpain
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jan 2010 00:15

Re: Superkeukens

Ongelezen bericht door patrickpain »

Het is nu Maandag 5 April en mijn keuken staat,... ook mijn huiskamer is drastisch aangepakt....

Superkeuken heeft zijn belofte waargemaakt,.. niks geen foute leveringen of beschadigingen. De keukensteller (kennis van mij) is vol lof... tja,.. fijn om te horen!
Boven mijn combi-magnetron zit een blender die een klein detail mist,.. maar dat zal worden opgelost door mij of superkeukens. De inbouw apparatuur is bij mij van Hotpoint-Ariston en de 45 db stille vaatwasser is echt super,.. de gaskookplaat valt ook goed in de smaak,.. de afzuigkap is redelijk (iets te véél herrie),.. maar de combi/magnetron is net even minder.. hier hebben wij een foute keuze gemaakt, de plastic knopjes die zwak aanvoelen en een matig gebruikers gemak....
De Nolte keuken en het granieten blad is echt 100% en wij zijn er echt héél blij mee!

Ik kan dus geen horror-keuken verhaal schrijven,.. alles is okay geleverd.

Wij hebben 9 dagen van 9:00 tot diep in de nacht aan werk erop zitten,.. en het is het waard..

Gesloten