LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] teveel betaald??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
piet452
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2006 20:05

teveel betaald??

Ongelezen bericht door piet452 »

Kort geleden een systemat keuken gekocht.

Matt lak oudwit SM4000 geloof ik.

AEG koelkast 123 cm , AEG diepvries 88 cm, AEG afzuigkap tiptoetsversie), AEG oven met luchtcirculatie, brede franken spoelbak, ATAG 5 pits gasfornuis 75 cm breed, Bosch vaatwasser grote versie.

2 hogekasten, 1 hoekdraaikast, 3 * laden kasten (80 cm, 60 cm en 45 cm), plint 10 cm, 1 spoelbakkast 60 cm en 1 kast 45 cm.

Granieten werkblad Nero Angola van zo'n 470 cm en 4 cm randafwerking.

Prijs exclusief montage 13.000 euro.

Nu toch benieuwd of we wel een goede deal gemaakt hebben. We hebben ons goed geinformeerd echter naderhand ga je toch denken hebben we niet teveel betaald???

Iemand een mening?

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: teveel betaald??

Ongelezen bericht door loesjes »

zou het nog goed voelen als iemand je nu zei dat je veel en veels te veel hebt betaald?

denk het niet he?

wees gewoon tevreden met je aankoop, je zal het denk ik wel overwogen hebben gedaan, en daarbij is prijs uiteraard een onderdeel geweest van je totale beslissing maar ik geloof niet dat dat alleen zorgt voor een tevreden gevoel het gevoel wat je bij het bedrijf hebt waar je de keuken hebt gekocht is ook nog wat waard toch\???


Maar als je een mening even puur en alleen over de prijs wilt hebben dan denk ik, hmmm vind het niet een geweldige aanbod waar je op in bent gegaan, maar ken natuurlijk niet alle randvoorwaarden...

keukencheck
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2006 19:48

Re: teveel betaald??

Ongelezen bericht door keukencheck »

Geniet van de aankoop. Er zijn altijd mensen welke de keuken goedkoper hebben gekocht, maar ook duurder. Wat telt is dat het bedrag welke u noemt voor u de keuken waard is. Wanneer u bijvoorbeeld goed contact heeftmet uw leverancier is dat ook wat waard. Elende achteraf is altijd duurder.

Veel plecier met uw aankoop, ik hoop voor u dat de levering spoedig en soepel verloopt. Succes.

bjbongers
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2006 19:58

Re: teveel betaald??

Ongelezen bericht door bjbongers »

Wij willen wel genieten, maar het is toch apart dat je achteraf een gevoel overhoudt dat je teveel betaald hebt. Dat is mij tot nu alleen bij een keukenaanschaf overkomen.

De bedragen zijn groot, worden omhoog gebracht met je wensen die altijd duurder zijn, vervolgens kan onderhandeld worden en toen zijn we voor ons gevoel te snel akkoord gegaan. Op een gegeven moment heb je geen idee meer wat nu een reeele prijs is en je wilt de zaak afsluiten.

rosboer
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mar 2006 21:19

Re: teveel betaald??

Ongelezen bericht door rosboer »

gekocht is gekocht, en ja, het gras is ook altijd groener. Geld terug krijg je toch niet.
Ga er lekker van genieten zo ik ook zeggen.

Gesloten