LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tip: Van Manen in Barneveld

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Fam van Zanten
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2007 18:53

Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door Fam van Zanten »

Gelet op alle problemen die ik hier lees en voor wie in Midden Nederland woont: ga eens langs bij Van Manen in Barneveld. De verkopers werken hier NIET op provisiebasis dus hebben er geen enkel belang bij je iets aan te praten en nemen ook de tijd voor een echt goed advies. Daarnaast heeft men een heel erg goede ploeg vakmensen die alles kunnen installeren. Ook voor vloeren en haarden kun je hier terecht trouwens.

Wij gaan binnenkort naar onze nieuwe woning en zijn tot op heden heel erg tevreden over dit bedrijf. Er zijn er vast die nog goedkoper zijn maar hier lost men alles wat er desnoods niet goed is direct op en geen gezeur. Zeer goede prijs/kwaliteit dus.

Frank van Zanten

ikbenhetgezeurzat
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 sep 2006 18:05

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door ikbenhetgezeurzat »

Ik vindt het altijd knap dat een klant in een winkel weet te vertellen dat verkopers niet op provisie werken. Vertellen ze dat dan of zo of is het (wederom) een verkooppraatje?

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door ronan »

misschien wel korting :wink: gehad :o

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door rayke »

waarschijnlijk vertellen ze het gewoon.

Wij vertellen het een klant ook dikwijls als die vraagt waarom ze bij ons niet meteen moeten beslissen.

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door a146 »

Bij van manen in barneveld niet op provisie ? laat me niet lachen. :lol:
Ik weet waar de granieten werkbladen van komen, en ik weet dus ook wat die kosten voor van manen. :wink:
Zo zou je ook naar interatio in heliversum kunnen gaan want als van amnen niet op provisie werkt dan werkt interatio ook niet op provisie hahaha.
Nee hoor die kachel firma wat er naderhand keukens bij is gaan doen werkt wel degelijk op provisie basis.
Ze weten wel wat service is en dat is belangrijker, want zeg nou zelf we werken allemaal voor het geld dus er is niks mis met werken op provisie.
Zolang ze ook maar de goede service blijven geven. 8)

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door a146 »

Ik weet wat ik lever en ik weet wat alles kosten moet.
Oja jammer voor je dat ik wel weet wat een verkoper daar krijgt.
Ik heb er ook geen probleem mee, maar ga alleen niet dom lullen door te zeggen dat ze niet op provisie basis werken terwlijk het wel zo is.

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door a146 »

En aanrechtbladen. 8)

Maarja de beste stuurlui he. :roll:

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Tip: Van Manen in Barneveld

Ongelezen bericht door hark »

Geen ruzie maken jongens ! :lol:

Gesloten