LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeeppompjes

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

zeeppompjes

Ongelezen bericht door Emi »

hallo allemaal,

wie heeft er ervaring met geintegreerde zeeppompjes ?
Zij ze alleen maar mooi of ook handig ?

Zijn ze makkelijk bij te vullen ?

Ik twijfel nog
Het ziet er wel mooi en strak uit maar alleen als het ook praktisch is wil ik er mijn geld aan uitgeven

stofzuigertje

Re: zeeppompjes

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Losse zeep is minder verkrijgbaar dan met pompje en welke zeep wil je erin stoppen?

De losse literfles is niet in elke geur en kwaliteit te leveren, van merkloos tot dure 5 liters voor Horeca en bedrijven en de literflessen eerst eens in de winkel bekijken, want de losse met pompje kun je weggooien zonder schoonmaken en voor je iets terug zou verdienen?

Het is mooier en meestal duurder en minder zeep keuze dus.

pyotr
Berichten: 56
Lid geworden op: 19 sep 2007 23:15

Re: zeeppompjes

Ongelezen bericht door pyotr »

Het bevalt me prima. Het is handig en ziet er verzorgd uit; wel moet je er bij het schoonmaken van je aanrecht even met een microvezel doekje overheen want RVS ziet er snel vies uit (chroom heeft hier misschien minder last van?)

Ik heb er gewoon "zacht voor de handen" afwasmiddel in, kun je prima je handen mee wassen en natuurlijk ook erg geschikt als je even iets met de hand wilt afwassen (je koksmes bijvoorbeeld). Niks geen speciaal spul trouwens, gewoon een flacon uit de supermarkt. Je vult het zeeppompje door de bovenkant er uit te trekken en dan de flacon leeg te spuiten in het reservoir dat onder het werkblad blijft zitten.

Er zijn geloof ik ook zeeppompjes die je niet van bovenaf kunt vullen maar waarvan je het reservoir onder het werkblad moet losdraaien. Even een aandachtspuntje, wat dat is natuurlijk _erg_ onhandig.

h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Re: zeeppompjes

Ongelezen bericht door h999 »

ik heb zo eentje ,lekker strak.
is goed opvulbaar.

http://www.designkranenshop.nl/dornbrac ... 38f7a1a05e


[/url]

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: zeeppompjes

Ongelezen bericht door Emi »

inderdaad heel erg strak h999
Mooi hoor !

Bedankt voor jullie reacties allemaal - fijn om te lezen.

Deskundige77
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 apr 2009 08:19

Re: zeeppompjes

Ongelezen bericht door Deskundige77 »

Je kunt ook even kijken www.doeco.nl

Gesloten