LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service van Bruynzeel

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
akstans
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2009 12:54

Zeer slechte service van Bruynzeel

Ongelezen bericht door akstans »

In juni werd ons nieuwbouwhuis incusief Bruynzeelkeuken opgeleverd, deze hadden wij meegekocht met ons nieuwbouwproject. De keuken zou klaar zijn bij oplevering. Bij oplevering was de apparatuur niet geplaatst, het tegelwerk was niet klaar en de plinten waren niet bevestigd. Om dit geregeld te krijgen heb ik minimaal 20 maal met Bruynzeel moeten bellen, die overigens zeer slecht bereikbaar zijn. Soms bel je 15 keer op een dag en zijn ze alsmaar in gesprek. Ook worden afspraken om terug te bellen niet nagekomen. Als je net bezig bent met je nieuwe huis heb je meer dingen aan je hoofd en heb je echt geen behoefte om zo vaak te moeten bellen. Na een maand zijn eindelijk de tegels gereed. Echter de plinten pasten niet. Hiervoor in juli weer gebeld (na 7 maal eindelijk gehoor) Vanwege de bouwvak kon dit echter pas in de eerste week van september worden geregeld!!!! (Ik hoop niet dat mensen in die periode lekkage hebben gehad, want dan is het inmiddels een zwembad). Afspraak gemaakt voor 2 september. Op 31 augustus toch maar eens contact proberen op te nemen aangezien ik nog niets had gehoord. Contact opnemen op 31 augustus is niet gelukt, minimaal 10 keer gebeld, elke keer in gesprek. Op 1 september via de winkel toch contact gekregen (na 5 keer gewoon proberen maar telkens in gesprek). De afspraak staat niet in de agenda en ze kunnen geen nieuwe afspraak maken omdat een andere afdeling dit doet. Ik vind het ongekend, ik had inmiddels gezorgd dat er iemand thuis zou zijn. Op het moment van dit schrijven zit ik dus al twee maanden te wachten tot mijn keuken klaar is, die klaar had moeten zijn bij oplevering. Ik had Bruynzeel hoog zitten, maar dit slaat werkelijk alles, wat een bedroevend slechte service. Voor ons nooit meer een Bruynzeelkeuken. Een tip voor iedereen die via zijn nieuwbouwproject BRUNZEEL als keukenleverancier heeft: LAAT JE KEUKEN CASCO OPLEVEREN EN ZOEK SNEL EEN ANDERE LEVERANCIER.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Zeer slechte service van Bruynzeel

Ongelezen bericht door Eek »

En...inmiddels al wat verder ?

Gesloten