LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Discussieer hier over kinderopvang.
georgy1
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2014 08:53

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door georgy1 »

Moet je eens zien hoeveel gedupeerden!! Het forum staat er vol van. 5 bedrijven Dotje en Dar, Koah, Darkom, Wij Kids, Layla, en niemand die er wat tegen doet?? En de BD vraagt van ons weerrrrrrrr alle papieren. Wat doet de BD?? alles naar het buitenland sturen?? of??...ze doen in elk geval hun werk niet goed.
Radar aub help ons met een uitzending?

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

ja mischien komen ernog meer mensen bij door dit uitezenden.

arthur2000

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Dhr. Aziz Mekkaoui zit allang in Azie Sjeik te spelen van uw geld.
En eet er lekker van. Behalve tijdens de ramadan.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door thecure »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door k2p »

bprosman schreef:
ik moet nu 5 jaar terug in mijn administratie en ik weet niet eens of ik alles nog wel heb.
Nu krijg ik weer een nieuwe van 2008. Nou daar heb ik niks meer van.
Waarom bewaren mensen hun spullen niet gewoon (minstens) 5 jaar vraag ik me dan altijd af :?
Het gaat om 2008! Dus je moet een contract overleggen van ruim 6 jaar terug (eind 2007). En betaalbewijzen van bijna 6 jaar (begin 2008) terug tot ruim 5 jaar terug (eind 2008). En een jaaropgave van bijna 5 jaar terug (begin 2009). Niet gek dat mensen dit niet meer kunnen.

georgy1
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2014 08:53

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door georgy1 »

Ik ben er nog steeds mee bezig..het moest voor 6 januari

Mina86
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2014 22:04

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door Mina86 »

georgy1 schreef:Ik ben er nog steeds mee bezig..het moest voor 6 januari
Ja die van mij ook, en ik heb al gebeld dat ik het niet redt voor die datum.
Er werd gezegd dat ik het toch zsm moet opsturen.
Belachelijk!!! Zo laat vragen zij nog extra informatie, en wij moeten meteen alles klaar hebben liggen

georgy1
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2014 08:53

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door georgy1 »

wordt er moedeloos van..zo komen mensen in de sanering. het is alemaal al zo moeilijk,

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

:D
Laatst gewijzigd door fatimael op 20 mar 2014 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

:D
Laatst gewijzigd door fatimael op 20 mei 2014 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

hebben jullie al advocaten gesproken? laat het hier weten en we moeten ons aansluiten bij 1 advocaat.
dan weegt de zaak zwaarder.

Mina86
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2014 22:04

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door Mina86 »

fatimael schreef:ik ben er echt moe van geworden alles uitprinten maar als ikjullie was stuur wat je hebt, want de FIOD zit er nu bovenop, om te kijken hoe hij gefraudeeerd heeft, ik hoop dat ze hem snel op de opsporingslijst zetten, samen met de heer Bakkali.
Maar waarom zijn ze er zo laat mee, we zitten nu al in 2014 en nu pas gaan ze naar iemand zoeken die heeft gefraudeerd!
Ja ik zie in het weekend een vriendin van mij zij is advocaat ik ga het even voorleggen, maar met hoeveel gedupeerde zijn wij eigenlijk???

Mina86
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2014 22:04

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door Mina86 »

fatimael schreef:ik moest ook voor 6 januari alles toesturen, maar helaas heb er geen tijd voor gehad om alles op te zoeken, ik moet alles nog uitprinten, heb ze gebeld enik moet alles met spoed opsturen.
Blijkbaar sturen ze iedereen dezelfde brief, want eigenlijk moesten ze ons een definitieve aanslag geven, want het is nu na 5 jaar, maar dat kunnen ze nu weer rekken door deze brief te sturen, omdat ze zelf zo laat zijn en slordig, ze hebben de boel niet op orden

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

ik heb gisteren alles overhoop gehaald, door 2 keer verhuizen kon ik helaas niet veel vinden alleen vage briefjes dat ze zijn overgegaan naar wijkids. Dus dit word nog wel eens wat, als we maar niet vaan 2008 en 2009 terugmoeten betalen

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

Mina, we moeten wel snel zijn met informatie inwinnen bij een advocaat, dan weten we precies waar we aan toe zijn. en we moeten proberen dat we met al deze mensen op deze forum een advocaat nemen? ik ga ook even rondbellen en navragen!

arthur2000

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Advocaat?
Reken maar dat dhr. Aziz Mekkaoui zich hier al driewerf dubbel tegen heeft ingedekt!
Die is gevlogen of zogenaamd niet aansprakelijk of kale kip. :|
Die vang je niet. Advocaat gaat je alleen heel veel geld kosten. :?

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

dag allen,

ik ben afgelopen vrijdag bij en advocaat geweest, die heeft me duidelijk gemaakt dat we aangfte moeten doen, en zolang j emaar betaalbewijzen hebt dat je bureaukosten hebt betaald.
en alle breiven van darkom die hij destijds naar jul;lie heeft gestuurd. ik heb aanstaande vrijdag afspraak om de zaak te bespreken want ga i echt geen cent terugbetalen.

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Houd er rekening mee dat je voor de kinderopvangtoeslag aan de belastingdienst moet bewijzen dat je niet alleen de bureaukosten hebt voldaan maar ook de gastouder volledig hebt betaald (inclusief de eigen bijdrage bovenop de ontvangen kinderopvangtoeslag). Kun je dit niet aantonen dan zal de belastingdienst terugvorderen.

Als het gastouderbureau in gebreke is gebleven kun je hen wellicht aansprakelijk stellen voor de geleden schade (terugbetalen kinderopvangtoeslag) maar in alle berichten hier op het forum ben ik nog nergens tegen gekomen dat iemand dit succesvol heeft gedaan.

Mina86
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2014 22:04

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door Mina86 »

fatimael schreef:dag allen,

ik ben afgelopen vrijdag bij en advocaat geweest, die heeft me duidelijk gemaakt dat we aangfte moeten doen, en zolang j emaar betaalbewijzen hebt dat je bureaukosten hebt betaald.
en alle breiven van darkom die hij destijds naar jul;lie heeft gestuurd. ik heb aanstaande vrijdag afspraak om de zaak te bespreken want ga i echt geen cent terugbetalen.
Oké nou bedankt dat jij deze info met ons deelt, ik ga alle papieren ook maar bij elkaar verzamelen, maar het wordt voor mij wel lastig want ik heb wel de afschriften van de bureaukosten maar verder niet veel.

Mina86
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2014 22:04

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door Mina86 »

Ik zit nu zelf bij gastouderland en via hun heb ik gehoord dat die brief naar heel veel mensen is toegestuurd, jammer dat er niet meer mensen op dit forum zitten.
Ik denk dat dit toch nog lastig wordt!

Gesloten