LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Discussieer hier over kinderopvang.
fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

ik ben bij de advocaat geweest en die heeft me verteld dat het belangerijkste wat je nodig hebt is overeenkomsten en bewijzen dat je bureaukosten hebt betaald. is ook de schuld van de belastingdienst er staat nergens in hun beschikking of brief hoe je dit destijds moest aanpakken, dus ik stap toch naar advocaat, wie sluit zich bij mij aan? de oppas volledig betalen kan je nu ook op papier laten zetten en laten ondertekenen dat de oppas destijds zoveel heeft gehad. dus laat jullie niet gek maken kom op we maken er zaak van! kijk naar die bulager die met toeslagen ervandoor gaan? wij maar keihard werken en uiteindelijk terugbetalen mooi niet!

fatimael
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 sep 2013 13:16

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

;;;!
Laatst gewijzigd door fatimael op 20 mar 2014 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Stephdad
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2014 13:35

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door Stephdad »

Ook hier exact dezelfde problemen met de BD inzake Darkom/Wijkids. Al meerdere malen alle gegevens gestuurd (Contract Darkom, urenstaatjes, bankafschriften).

Het enige wat we niet hebben kunnen leveren is een contract met WijKids omdat dat er domweg nooit is geweest. Volgens de belastingdienst reden om de definitieve berekening nu op 0 te zetten en wij dus ALLES terug moeten betalen.

Wie heeft er advies? Als er een gezamelijke rechtzaak wordt begonnen, doen we graag mee!

Met vriendelijke groet,

Ron

Dordt
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2014 17:58