LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
ClaimConcept
Berichten: 1972
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Ik kan u alleen maar aanraden om op een forum als RADAR ook andere topics te lezen die ogenschijnlijk niet direct iets met HDV te maken hebben, maar wel met AFAB en trawanten. De productcombinaties verschillen, maar er zijn wel degelijk gemeenschappelijke kenmerken: Ondeugdelijk Advies!

away15
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2009 23:00

Re: Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Ongelezen bericht door away15 »

Zoo het is eindelijk zo ver...HDV heeft loonbeslag gelegd via gerechtsdeurwaarder Groenewegen en partners....een loonbeslag van €301 per maand plus beslag op vakantiegeld en verhogingen. Als ik hierover bel om van gerechtsdeurwaarder wat inlichtingen te krijgen word ik fatsoenlijk te woord gestaan.
Wat blijkt is dat €301 te weinig is voor de rente want die ligt op €400 per maand.
Sinds mei 2005 ben ik met pensioen heb 41 jaar zonder onderbreking hard gewerkt...dus ook voor mijn pensioen...tot mijn dood ga ik 301 Euris per maand betalen en zeker geen vakantiegeld meer ik mag het met een minimumpensioentje doen HDV heeft daar geen boodschap aan.... Dank U

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vraag eens aan Groenewegen wat de mogelijkheden van een rentestop zijn.

annelies53
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2015 10:43

Re: Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Ongelezen bericht door annelies53 »

Wij hebben ook een lening bij hdvbank. Torenhoge rente. En geen overleg mogelijk. Onze lening loopt nu 10 jaar .De rente loopt alleen maar op. Als we dood zijn hebben we het bedrag nog niet afgelost. Mag dit allemaal zo maar.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, je hebt ervoor getekend, dus het mag. Vooraf kijk je toch hopelijk ook of die lening bij je (financiën) past?

ehv47
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2016 19:51

Re: Is er ook zoiets als gedupeerde van HDV ???

Ongelezen bericht door ehv47 »

Hallo Arie,

Lees hier de berichten over HDV ,ben ook er slachtoffer van .
Zijn er nog ontwikkelingen aangaande de zaak tegen HDV of over hebt kunnen sluiten.

Groeten

Henk
away15 schreef:ik zit ook nog steeds aan die HDV vast ben vanaf vorig jaar november bezig omdat ik deze zaak opgelost wil hebben voordat ik over 3 jaar 65 word en dan met pensioen ga. Als het zo doorgaat heb ik straks 42 jaar intensief gewerkt en ma na mijn 65ste op een houtje bijten omdat de HDV medogenloos zijn woekerpraktijken doorzet. Op voorstellen reageren ze niet of het nu om aanpassingen rente of aflossing gaat of het gaat over dat je niet meer kunt betalen op talloze brieven met bewijsstukken reageren ze met 2 zinnen...U bent kredietwaardig en uw ondebouwt uw vraag niet met genoeg bewijsstukken voor ons...
Over die verzekering...ik moest de kredietprotector afsluiten bij de HDV waardoor mijn lening dus € 8000 omhoog ging want die verzekering kostte € 7800 bij een zgnaamde hypotecaire lening van 70.000 wat dus niets voorstelde want achteraf was het gewoon een doorlopend krediet met zeer hoge rente.

Vorige week ontdekte ik een advocaat in haarlem die zich daarmee bezig houd en veel weet van het HDV probleem van meerdere mensen ik ga hem volgende week bezoeken, zijn eerste adviesgesprek is net zoals bij andere advocaten bureau's gratis.
Hier volgen zijn contact gegevens:
Meijer & Sarin Advocaten
[contactgegevens door Moderator verwijderd]

Hoe meer mensen hierover in contact treden met juristen en het proberen uit te zoeken hoe sterker we staanen vergeet niet als je ernstige financiele problemen verkeert is er het juridisch loket waar je gratis terecht kunt en als het echt een n eenmalige bijdrage betalen voor de hele zaak, bij een miniumloon ligt dat tussen €90 en €140.
Het juridisch loket (vroegere bureau voor rechtshulp) is gevestigd in elke flinke stad.

Indien er nog meer vragen of opmerkingen zijn mail mij gerust mijn nieuwe email adres dat speciaal voor deze zaak gebruik is a[mailadres door Moderator verwijderd]
Met vriendelijke groet.
Arie Waijenberg

Gesloten