LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rente stijgt en stijgt en blijft stijgen

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
dickwijng
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2007 09:24

rente stijgt en stijgt en blijft stijgen

Ongelezen bericht door dickwijng »

ik heb al bijna 30 jaar een continu crediet, eerst bij een "normale" bank en sinds anderhalfjaar bij de DSB bank.
Ik neem op en los af net hoe het uitkomt, tot zover niets geks.
anderhalf jaar geleden ben ik overgestapt naar de DSB bank omdat het best veel rente scheelt, ten minste dat dacht ik.
De rente is de afgelopen anderhalfjaar gestegen bij de start een aanbieding van 6.4 % na een paar maanden kleine stapjes naar boven tot nu 9.9 %.
Ik heb natuurlijk gebeld met de vraag hoe ver dit door kan gaan en het antwoord was, geloof het of niet 18 % alleen of en wanneer was natuurlijk niet zeker, hangt af van de ontwikkelingen in de financiele markt.
Van de goedkoopste naar de duurste in 18 maanden ?? en nog altijd zie ik op tv de reclame vanaf 6.1%
Volgens mij is dit pure oplichting.
groet dick

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: rente stijgt en stijgt en blijft stijgen

Ongelezen bericht door roro25 »

zeker nooit het dsb topic gelezen. Succes. Zou proberen over te sluiten naar anderen bank.

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: rente stijgt en stijgt en blijft stijgen

Ongelezen bericht door particulier »

DSB bank staat goed bekend om dit soort grappen. Wordt ook wel "Die Schurken Bank" genoemd.

Ik noem een aantal aanbieders die al jaren een goed tarief bieden voor een doorlopend krediet:

Delta Lloyd, Ohra, Moneyou, FBTO en Centraal Beheer. De rente ligt dacht ik zo rond de 7,5 %. Maar controleer dat eerst even. Deze rente zal in de verwachting nog wel gaan stijgen, maar minder snel dan die van de DSB bank.

E-rente.nl
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2007 14:10

Re: rente stijgt en stijgt en blijft stijgen

Ongelezen bericht door E-rente.nl »

Mijn site biedt een actueel overzicht van rentestanden. Zie http://www.e-rente.nl/DoorlopendKrediet.htm. Blijf wel goed letten op de eisen en beperkingen die de banken stellen

Gesloten