Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Webber schreef:
Petra1987 schreef:
De loyaliteit van GertCapri en Webber ligt bij het Trust and Law incasso of bij Ferratum.

Trust and Law incasso en Ferratum zijn erbij gebaad, dat mensen worden bang gemaakt, om ze tot betalen te bewegen. Dit is een vrij forum, waarbij ook werknemers van de genoemde bedrijven lid kunnen worden, die vervolgens mensen de mond willen snoeren of bang willen maken.

Hou toch op met die onzin,ik was zelf gedagvaard door van Lith gerechtsdeurwaarders inzake Palden(Loanrider)
Omdat ik in het verleden ook zo dom was een flitskrediet af te sluiten!
Ik was in dezelfde week gedagvaard als Sacredfour.
Alleen heb ik het zelf niet op een rechtzaak aan laten komen en heb een schikking kunnen treffen met van Lith.
Zoals hieronder dat jij knikkende knietjes hebt betekend niet dat iedereen dat maar moet hebben.
ik stel 500 euro beschikbaar uit eigen zak voor degene die gedagvaard word en word veroordeeld tot de helft van de kosten.
En poeh webber als je gedagvaard word krijg je waarschijnlijk de doodstraf dat risico kan je echt niet nemen.
Je kunt hooguit volledig veroordeeld worden tot de kosten wat een paar 100 euro is.
overigens is loanrider meteen gestopt met de garant.
aferratum gaat natuurlijk dezelfde domme fout niet maken.

Je bent een angstzaaier.
ik dek persoonlijk het de eventuele veroordeling kosten wel af met de ,500.
Ferratum heeft al jaren lang niemand gedaagd dus stop eens met je bangmakerij.
En mocht er een dagvaarding komen kunnen ze net zoals jouw door de knietjes gaan en een regeling treffen angsthaas.
Laatst gewijzigd door raonic op 01 sep 2018 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Moneyman schreef:Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?
Die situatie ben ik al lang uit.
Zijn ook mensen die soms een ongeluk krijgen en een tijdje in een benarde positie zitten door herstel.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

raonic schreef:
Moneyman schreef:Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?
Die situatie ben ik al lang uit.
Zijn ook mensen die soms een ongeluk krijgen en een tijdje in een benarde positie zitten door herstel.
Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Moneyman schreef:
raonic schreef:
Moneyman schreef:Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?
Die situatie ben ik al lang uit.
Zijn ook mensen die soms een ongeluk krijgen en een tijdje in een benarde positie zitten door herstel.
Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.
Dat klopt dat zeg ik er dus wel duidelijk bij.
mocht ferratum ooit tot dagvaarden overgaan dan kun je altijd nog zoals webber door de knietjes gaan.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

raonic schreef:
Moneyman schreef: Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.
Dat klopt dat zeg ik er dus wel duidelijk bij.
mocht ferratum ooit tot dagvaarden overgaan dan kun je altijd nog zoals webber door de knietjes gaan.
Inderdaad. En dan ben je al 2 à 3 honderd euro kosten verder. Top advies.

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Moneyman schreef:
raonic schreef:
Moneyman schreef: Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.
Dat klopt dat zeg ik er dus wel duidelijk bij.
mocht ferratum ooit tot dagvaarden overgaan dan kun je altijd nog zoals webber door de knietjes gaan.
Inderdaad. En dan ben je al 2 à 3 honderd euro kosten verder. Top advies.
Het is zeker top advies aangezien het zover nooit gaat komen.
Als het naar de rechter gaat kan ferratum loanrider achterna.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@raonic

Dus u vindt iemand die zijn verplichtingen nakomt een angstzaaier?

En waar gaat u die € 500 dan nu lenen?

Uw betalingsmoraal is ver beneden peil.

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Lady1234 schreef:@raonic

Dus u vindt iemand die zijn verplichtingen nakomt een angstzaaier?

En waar gaat u die € 500 dan nu lenen?

Uw betalingsmoraal is ver beneden peil.
Ik reageer niet inhoudelijk meer op mensen die het openlijk voor ferratum opnemen terwijl hun leningen verwerpelijk zijn.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

raonic schreef:
Moneyman schreef:
raonic schreef: Dat klopt dat zeg ik er dus wel duidelijk bij.
mocht ferratum ooit tot dagvaarden overgaan dan kun je altijd nog zoals webber door de knietjes gaan.
Inderdaad. En dan ben je al 2 à 3 honderd euro kosten verder. Top advies.
Het is zeker top advies aangezien het zover nooit gaat komen.
Als het naar de rechter gaat kan ferratum loanrider achterna.
Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?

Bekijk jij de realiteit niet?niemand is ooit gedagvaard.
Als ze willen dagvaarden zullen ze je eerst wel een mogelijkheid moeten bieden alleen de hoofdsom te betalen.
Dit weigeren ze tot nu toe, ze eisen de garantkosten er ook bij.
En als de garantkosten ter sprake komen bij de rechter gaan ze nat.
net zoals loanrider alleen de hoofdsom opeiste, daar kwam de garant ook ter sprake dat hadden ze even niet verwacht.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je zult na een sommatie gewoon gedagvaard worden voor de onverschuldigde betaling plus rente. Of denk je serieus dat al die flitskredietgebruikers acuut de hoofdsom en rente gaan terug betalen? :lol:

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En aan loanrider moest toen betaald worden. Plus de eigen kosten van die rechtszaak.

Hiep hoi, , wat een winst.

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Lady1234 schreef:En aan loanrider moest toen betaald worden. Plus de eigen kosten van die rechtszaak.

Hiep hoi, , wat een winst.
Je vergeet de winst voor Nederland even dat loanrider mooi gestopt is met hun leningen! hiep hoi inderdaad

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

raonic schreef:
Lady1234 schreef:En aan loanrider moest toen betaald worden. Plus de eigen kosten van die rechtszaak.

Hiep hoi, , wat een winst.
Je vergeet de winst voor Nederland even dat loanrider mooi gestopt is met hun leningen! hiep hoi inderdaad
Zwak argument, snel switchen van je slechte advies naar een algemeen neveneffect.

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Moneyman schreef:Je zult na een sommatie gewoon gedagvaard worden voor de onverschuldigde betaling plus rente. Of denk je serieus dat al die flitskredietgebruikers acuut de hoofdsom en rente gaan terug betalen? :lol:
Mocht die sommatie van alleen de hoofdsom komen dient die betaald te worden en is daarme de kous af!
Dan is het probleem dat ferratum voet bij stuk houd van de garant meteen opgelost, ik vind ook dat de hoofdsom terugbetaald moet worden maar dan wel nadat ferrstum afxiet van hun garantkosten, en al helemaal trust and law hun incassokosten

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

Moneyman schreef:
raonic schreef:
Lady1234 schreef:En aan loanrider moest toen betaald worden. Plus de eigen kosten van die rechtszaak.

Hiep hoi, , wat een winst.
Je vergeet de winst voor Nederland even dat loanrider mooi gestopt is met hun leningen! hiep hoi inderdaad
Zwak argument, snel switchen van je slechte advies naar een algemeen neveneffect.
Mijn advies is helemaal niet slecht het is enkel jouw mening dat het slecht is.
Mocht ferratum ooit starten met dagvaarden kan ik altijd het advies herzien.
Zolang ferratum hun garantkosten blijft eisen kun je gewoon weigeren te betalen dagvaarden zullen ze dan niet het is dus wek degelijk een goed advies om ferratum te dwingen de nietig verklaring te accepteren.
een goed advies wetende dat ferratum toch niet dagvaard.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?
Ik het met je eens, dat je de hoofdsom moet betalen. Maar waar baseer jij je op, dat ze gaan dagvaarden voor de hoofdsom, terwijl ze dit al jaren hebben nagelaten. Terwijl ze een conflict hebben over de garantstellingskosten. Ik denk je voor de 30x fout redeneert.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Petra1987 schreef:
Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?
Ik het met je eens, dat je de hoofdsom moet betalen. Maar waar baseer jij je op, dat ze gaan dagvaarden voor de hoofdsom, terwijl ze dit al jaren hebben nagelaten. Terwijl ze een conflict hebben over de garantstellingskosten. Ik denk je voor de 30x fout redeneert.
:lol: :lol: denk je dat ze al dat geld laten liggen, terwijl ze weten dat ze de garantkosten tóch niet toegewezen krijgen? Natuurlijk niet, die gaan uiteindelijk gewoon dagvaarden.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

raonic schreef:Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?

Bekijk jij de realiteit niet?niemand is ooit gedagvaard.
Als ze willen dagvaarden zullen ze je eerst wel een mogelijkheid moeten bieden alleen de hoofdsom te betalen.
Dit weigeren ze tot nu toe, ze eisen de garantkosten er ook bij.
En als de garantkosten ter sprake komen bij de rechter gaan ze nat.
net zoals loanrider alleen de hoofdsom opeiste, daar kwam de garant ook ter sprake dat hadden ze even niet verwacht.
Onzin, ik heb ook nooit de garantkosten hoeven te betalen bij Loanrider.
Daar ging het ze ook niet om,omdat ze zelf ook weten dat ze garantkosten nooit kunnen verhalen via een rechtbank.
Verder betaal je garantkosten als je de lening terugbetaalt!
Niet eerder!
Ik had de lening niet terugbetaald en daar werd ik voor gedagvaard.
Aangezien het geld mij helaas niet op de rug groeit...en de gerechtsdeurwaarderskosten en rechtbank kosten aanzienlijk waren als het tot een rechtzaak zou zijn gekomen heb ik de vordering betaalt.
Palden had mij een schikkings voorstel gedaan waar ik mee akkoord ben gegaan.
En ik kan je wel vertellen als de rechtzaak was doorgegaan en ik had de zaak verloren....wat 100 procent zeker was,dan hadden de gemaakte proces kosten de lening overtroffen!

Sacredfour heeft zelf de garantkosten aangekaard bij de kantonrechter.
Niet Loanrider!
Palden/ Loanrider wilde alleen de hoofdsom terug!

Ferratum gaat niemand dagvaarden voor garantkosten.
Maar ze gaan in mijn ogen wel dagvaarden voor het GELEENDE geld wat niet is terugbetaald!

Plaats reactie