LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor deze oplichtings-e-mail

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Homerdotter3
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 apr 2012 01:11

Pas op voor deze oplichtings-e-mail

Ongelezen bericht door Homerdotter3 »

Pas op voor oplichters, als onderstaand email in uw box verschijnt.
Bericht afkomstig van [Neem verwijderd].
E-mail : [email protected] Ik verleent krediet voor de financiering van een persoon oprecht en eerlijk, vooral degenen die het nodig hebben. Ik geef leningen van € 1.500 tot € 50 miljoen of zelfs meer te weten dat we tussen het bijzonder mijn rente is zeer correct, is 2 % op elke betalingstermijn, ongeacht het gevraagde bedrag, de terugbetaling periode van 1 jaar tot 30 jaar, afhankelijk van het bedrag van de lening natuurlijk. Neem dan contact met ons op voor al uw financiële behoeften van de lening aanvraag, wij zijn beschikbaar. Neem contact met ons op via e-mail voor meer informatie. E-mail : [email protected]
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jun 2016 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Pas op voor deze oplichtings-e-mail

Ongelezen bericht door Brahms »

Homerdotter3 schreef:Pas op voor oplichters, als onderstaand email in uw box verschijnt.
Bericht afkomstig van [verwijderd door moderatie].
E-mail : [email protected] Ik verleent krediet voor de financiering van een persoon oprecht en eerlijk, vooral degenen die het nodig hebben. Ik geef leningen van € 1.500 tot € 50 miljoen of zelfs meer te weten dat we tussen het bijzonder mijn rente is zeer correct, is 2 % op elke betalingstermijn, ongeacht het gevraagde bedrag, de terugbetaling periode van 1 jaar tot 30 jaar, afhankelijk van het bedrag van de lening natuurlijk. Neem dan contact met ons op voor al uw financiële behoeften van de lening aanvraag, wij zijn beschikbaar. Neem contact met ons op via e-mail voor meer informatie. E-mail : [email protected]
Bedankt voor de waarschuwing, maar als hier ook maar iemand intrapt dan snap ik het echt niet meer.
Taalvouten, kromme zinnen en dan ook nog de mogelijkheid meer dan 50 miljoen te lenen....

Misschien iets voor Griekenland, zo goedkoop bijna gratis geld krijg je nergens.......
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jun 2016 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsgegevens

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Pas op voor deze oplichtings-e-mail

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Naast het feit dat mensen via e-mail je dagelijks geld aanbieden. Dacht ook dat de prins van Nigeria nog een paar 100 miljoen voor ons had liggen. :lol:

Het is goed dat je wil waarschuwen, Hommerdotter3, maar mensen die dit soort dingen niet herkennen als spam moeten naar mijn mening van het internet afblijven.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Pas op voor deze oplichtings-e-mail

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Brahms schreef: Bedankt voor de waarschuwing, maar als hier ook maar iemand intrapt dan snap ik het echt niet meer.
Taalvouten, kromme zinnen en dan ook nog de mogelijkheid meer dan 50 miljoen te lenen....
Als je de taalbeheersing (of beter: gebrek daaraan) van veel Nederlanders op de diverse internetfora en reactiepagina's ziet, zal het mij niet verbazen dat heel veel mensen de taalfouten en kromme zinnen niet zien.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Pas op voor deze oplichtings-e-mail

Ongelezen bericht door moederslink »

Goh, ik zou er zo maar ingetrapt zijn, 50 miljoen kunnen lenen, wow!
Maar bedankt voor de waarschuwing.... :D

Gesloten