LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prime Line

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
schatje1
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 jan 2010 19:23

Prime Line

Ongelezen bericht door schatje1 »

van Mediamarkt een folder ontvangen kopen met uitgestelde betaling via
Prime Line.Wil graag weten hoe de ervaring nu is met dit bedrijf de reactie`s op het forum zijn van een paar jaar geleden.
hoor graag van jullie

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Prime Line

Ongelezen bericht door tennis »

Dit is volgens mij geen waterdicht systeem, en er worden veel fouten gemaakt.
Ik had mij eens aangemeld, maar kreeg steeds het saldo-overzicht van iemand anders.
Natuurlijk met privé gegevens, dus dat is niet zo prettig.
Maar misschien hebben andere mensen een betere ervaring meegemaakt.

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: Prime Line

Ongelezen bericht door Muskusrat »

Uitgesteld betalen gaat over een periode. Meestal beginnen ze met 6 maanden. Binnen die 6 maanden moet het totale bedrag betaald zijn, anders wordt het een persoonlijke lening met rente erover (16-18% dacht ik). Wel krijg je in het begin administratiekosten die je moet betalen. Voor de rest is er weinig mis mee, maar je komt wel in het klanten bestand te staan, dus je zal na de periode nog veel "reclame" krijgen van hun en van andere geldverschieters.

MAXIEM

Re: Prime Line

Ongelezen bericht door MAXIEM »

schatje1

Advies: je kunt beter een straatje om lopen.

Maxiem.

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Prime Line

Ongelezen bericht door Rebellian »

Spaar voor hetgeen je wilt kopen en koop het pas als je het geld hebt.

Prime Line verdient niets op mensen die netjes betalen (behalve een commissie denk ik) dus het hele systeem van deze kaarten is gebaseerd op mensen die teveel kopen en niet kunnen afbetalen. Daar verdienen de mensen bij Prime Line immers het meeste op.

Al ken ik ook een verhaal van mensen die een mooie TV al jaren hebben via Prime Line maar niet in hun systeem staan. Die is dus gratis geweest...

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Prime Line

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Rebellian schreef:Spaar voor hetgeen je wilt kopen en koop het pas als je het geld hebt.

Prime Line verdient niets op mensen die netjes betalen (behalve een commissie denk ik) dus het hele systeem van deze kaarten is gebaseerd op mensen die teveel kopen en niet kunnen afbetalen. Daar verdienen de mensen bij Prime Line immers het meeste op.

Al ken ik ook een verhaal van mensen die een mooie TV al jaren hebben via Prime Line maar niet in hun systeem staan. Die is dus gratis geweest...
Die gratis tv verhalen via primeline ken ik ook. Maar ken ook verhalen van mensen die na 3 a 4 jaar alsnog de rekening krijgen.

berend67
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 sep 2008 14:59

Re: Prime Line

Ongelezen bericht door berend67 »

Ze sturen je ook een creditcard waarvoor je moet betalen terwijl je daar niet om gevraagd hebt. Lees goed de kleine lettertjes in het contract.

Gesloten