LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PrimeLine en LaserCards

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
tamaartje26
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2008 20:04

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door tamaartje26 »

hallo iedereen

ik heb ook problemen met primeline en dat hebben jullie al kunnen lezen
ik heb kvk gebeld en ze zijn wel gegestreerd maar ook bij de nederlandse bank maar onder de naam laser card service
ik heb met de nederlandse bank contact gehad en we hebben een mail naar hun moeten sturen met het hele verhaal in
en zij gaan kijken wat ze voor ons kunnen gaan doen
we hebben ook met de bank contact gehad en die adviseerde ons ook de rekening van hun te blokkeren zodat er geen betalingen gedaan konden worden enhet geld wat aan hun betaal dmoet worden op een andere rekenig vast te zetten tot dat we iets van primeline hebben vernomen

ik adviseer iedereen contact te zoeken met de nederlandse bank
telefoon nummer 0800 020 1068 of stuur een e-mail met je klacht naar dnb.nl
en vertel het hele verhaal

ik hoop dat iedereen hier iets ana heeft

en dan horen we het wel hoe het verder gaat

het laaste is dat we rader zelf gaan bellen en dat ze een uitzending ervan gaan maken en met die mensen contact gaan zoeken zodat we allemaal iets meer weten

ik wens iedereen en fijne dag

groetjes tamara

WillekeB
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 feb 2008 18:22

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door WillekeB »

Ik heb ook grote problemen met PrimeLine.
Had in november 2006 een camper gekocht en daarvoor 5000 bijgeleend bij Primeline. Eerste jaar geen aflossing. Contract zegt dat ze dat aan de camperboer betalen bij levering van de camper. Camperboer gaat in januari 2007 failliet, koopcontract met medewerking van de executeur geannuleerd en elders een andere goedkopere camper gekocht. Krijg ik in de zomer van 2007 een brief van PrimeLine waaruit blijkt dat ik bij hen in de boeken sta voor die lening! Ik gebeld en de zaak uitgelegd. Wat blijkt?? ze hebben die camperboer in december al die 5000 euro betaald, dus die schuld bestaat wel, volgens hen.
Er was niks geleverd, dus die betaling hebben ze voor hun eigen risico gedaan. Gelukkig is mijn advocaat het daarmee eens. Hij stuurt verscheidene brieven, nooit enige reactie.
Ik heb bij de bank meteen de betaling die in november zou beginnen geblokkeerd onder de naam en het nummer in het contract. Wat blijkt? Ze halen het geld toch van mijn rekening af, met een andere naam en een ander nummer! Meteen die ook geblokkeerd. Het heeft vier maanden geduurd voordat ik via de bank die eerste 97 euro terughad. Daarna krijg ik elke maand een brief dat ik nu zoveel schuldig ben.. Advocaat heeft weer brief gestuurd. Heb gebeld, en alles was duidelijk en zou meteen geregeld worden. Of ik een kopie van de corresppondentie kon sturen want die waren ze kwijt...
Ook nog gedaan.
Deze week weer een brief dat hun incasso was mislukt... en een dag daarna wéér een telefoontje. Ik heb die mijnheer beleefd onderbroken en gezegd dat hij eerst maar eens inn de administratie moest gaan kijken; dat het mij al vele dure uren had gekost om hun duidelijk te maken dat er geen sprake van is dat ik hun geld verschuldigd ben en heb het gesprek beëindigd. Heb mijn advocaat daarvan op de hoogte gesteld.
Ik zie nu hier dat ik ook wel eens bij het BKR mag gaan vragen of ze me daar opgegeven hebben, je zou ze toch!!!

Ik zou erg blij zijn met een actie van Radar want dit loopt werkelijk de spuigaten uit.

pointofview
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2008 14:42

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door pointofview »

Hoewel de administratie inderdaad een chaos is momenteel zie ik hier ook veel klachten over zaken die simpelweg in het contract zijn vermeld. Creditcard? Staat in het contract. Krediet van 1250,-? Staat in het contract. Ook ik heb moeite gehad met het bereiken van de klantenservice ( wat 35 cnt per gesprek kost overigens, niet per minuut ) maar ben altijd netjes te woord gestaan, en heb zonder problemen mijn contract beeïndigt.
Lees je contract, ook wanneer je in de winkel staat en de verkoper subtiel meldt hoe druk het is.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Shareena »

Oeh, ik ben woedend!! Zoals ik al eerder mijn verhaal heb gedaan over de 2 onterecht afgeschreven termijnen, komt er nu een vervolg!

Ik heb eindelijk, na 3 weken, mijn geld terug, maar het is te weinig!! Die mevrouw aan de telefoon sprak al over 19.53, maar ik gaf aan dat ik 20 EURO terug wilde, want dat had ik ook betaald...

Nu is er toch 19.53 overgemaakt.. Kijk, het gaat mij niet om die 0.47 cent, maar om het principe! Ze schrijven onterecht 20 euro af, trekken er vervolgens 3 weken rente van, omdat het zogenaamd zolang duurt een rekening af te sluiten en dan ook nog eens te weinig overmaken!!

Ik heb geeist dat het deze week wordt overgemaakt.. Ik ben klaar met dat K*T bedrijf!!

wokkie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 dec 2007 16:36

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door wokkie »

Wat kan ik doen?

Ik heb netjes mijn lening afgelost en per ongeluk heb ik een maand teveel betaald (€60) maar na een belletje naar ze toe schrijven ze het geld niet terug en kunnen ze het niet terugvinden, terwijl ik er het bewijs van heb.

Ik kan wel brieven gaan sturen, maar weet bijna toch zeker dat ik niks terug hoor.

HELP!

Jos1957
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jun 2005 19:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Jos1957 »

Vandaag eindelijk de rekeningoverzichten ontvangen waar ik al een half jaar op wacht. Klagen via de AFM werkt dus wel!
Zeker als je geld terug moet krijgen is mijn advies: Schriftelijk klagen bij primeline en als daar niet op gereageerd wordt via KiFiD (klachteninstituut van AFM) een klacht indienen.
Als nu maar genoeg mensen dat doen, kan er eindelijk eens opgetreden worden tegen Primeline, Lasercard, Directa enz.
De administratie moet daar echt een heeeeeeeeeeeeele grote puinhoop zijn.

NietVoorPoes!
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2008 15:57

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door NietVoorPoes! »

Ook hier een slachtoffer van die kakkerlakken (want dat zijn het) bij Primeline.
Mijn vriendin heeft een scooter op afbetaling gekocht om mee naar haar werk te rijden. Ze is er erg blij mee, maar die kruimeldieven van Primeline vergallen haar pleziertje omdat ze niet genoeg hebben aan de woekerrente, maar ook door een schimmige opzet van het contract een credit card + 1250 euro krediet willen slijten.

Allemaal nog tot daar aan toe – het gebrek aan zelfrespect van de mensen achter deze financiele aasgier is niet zozeer mijn probleem.

Wat wel een probleem is, is dat de klantenservice van Primeline mij voorliegt. Ik heb nergens voor getekend, maar Primeline houdt bij hoog en laag vol dat mijn vriendin en ik een “economische eenheid” vormen, waardoor ik ook vastzit aan credit card en krediet, met een registratie bij BKR op de koop toe!

Jammer voor Primeline dat de wet hier toch echt heel anders over denkt :D

Ik heb de gesprekken opgenomen, de creditcards doorgeknipt, een brief, email en aangetekend poststuk verstuurd en ze een week gegeven om inhoudelijk te reageren.

Ik ben echter geenszins van plan het hier bij te laten zitten. Ik heb bewijs van het feit dat Primeline de regels voor financiele instellingen met voeten treedt en ben bezig een dossier te vormen.

Ongeacht het antwoord van Primeline ben ik voornemens een speciale website in het leven te roepen waarin ik hen zal neerzetten als zijnde een stelletje opportunistische huichelaars en leugenaars. Een uitermate malafide bedrijf.

Vanzelfsprekend zal ik hetzelfde doen met ALLE winkels die de rotzooi van Primeline helpen slijten. Daar heb ik namelijk ook geen goed woord voor over.

De waarheid mag gezegd worden.


Het vestigingsadres van Primeline heb ik ook nog, mocht men de zaak ECHT op de spits willen drijven. Ik ga er echter vanuit dat men zelfs bij Primeline niet zo dom is.

WillekeB
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 feb 2008 18:22

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door WillekeB »

hou ons op de hoogte!!

NietVoorPoes!
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2008 15:57

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door NietVoorPoes! »

zit nu net even de opnames van mijn gesprekken met de klanten-schoffeer service van Primeline na te lezen...

Wat blijkt, de ratten hebben ook een BKR toetsing voor mij uitgevoerd. Nogal bijdehand, aangezien IK daar dus geen toestemming voor heb gegeven (ik heb niets met de aankoop, noch het krediet te maken en heb nergens toestemming voor gegeven of een handtekening op gezet)

Dat dossier van me begint op deze manier aardig te vlotten! :)

NietVoorPoes!
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2008 15:57

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door NietVoorPoes! »

Trouwens, voor de mensen die ook in de clinch liggen met Primeline / LaSer Cards heb ik twee nummers gevonden die je rechtstreeks bij dit zootje ongeregeld brengen!

Niks geen uren wachten op consumentenservice!

073-6459967

073-6459950

Maak van je hart geen moordkuil, maar hou het redelijk. En ik adviseer iedereen de gesprekken op te nemen. Mag eigenlijk niet, maar wat Primeline doet mag ook niet.

Succes!

tamaartje26
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2008 20:04

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door tamaartje26 »

Vandaag het toppunt meegemaakt met laser service vanaf oktober 2007 na talloze brieven gestuurd te hebben / ontelbare telefoontjes / en 1 fax gestuurd te hebben is het nu afgelopen. Vandaag werd ik wederom zelf gebeld door laser services met het " dringende verzoek " een betalingsafspraak te maken anders werd er meteen een deurwaarder gestuurd naar ons thuis adres ( ter info: ik heb bewust 1 rekening laten terugstorten om eens te kijken of je dan wel antwoord op je vragen krijgt) en ja hoor zodra je niet betaald trekken zij wel ff aan de bel ik kreeg zelfs van die grapjassen te horen dat het contract dat ik met mijn partner heb getekend zelfs niet mee geldig zou zijn euhhhhhhhhhhhhh hallo wat voor een contract heb ik dan ?????? we hebben niks ontvangen niks opnieuw getekend creditcard gebruiken we niet dus met andere worden contract opstellen de mensen laten tekenen ze dan 3 jaar laten betalen en dan zeggen van het contract is niet meet geldig we laten jullie nog eens 10 jaar betalen. dacht het toch niet. Nu vrijdag een afspraak bij de advocaat WE HOUDEN JULLIE OP DE HOOGTE

GR.
FER & TAMAARTJE

feigje
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:52

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door feigje »

Ook wij hebben een probleem met Primeline.

In okt 07 hebben we een bankstel gekocht met lening van pirmeline met betaling van een half jaar.
vanaf okt 07 tot nu toe 1 juni 08 hebben wij nog nooit iets gehoord van primeline geen tel geen brief of email.

Betalingstermijn verviel op 6 april 08 en ik heb betaling gedaan op 20 maart 08.Nu 2 maand later krijg ik betaling retour gestuurd met melding "te weinig gegevens en geen 16 cijferig accountnummer".

Op de enige pagina die ik het ( overeenkomst) staat geen 16 cijferig accountnummer en alleen maar mijn persoonlijke gegevens en die van mijn vriend. De winkel waar wij het bankstel hebben gekocht heeft ook niet meer gegevens dan ons.Zij kunnen helaas niks voor ons doen hebben ze verteld.

Telefoontjes richting primeline helpen niet want er wordt niet opgenomen. En op brief wordt niet gereageerd. Het geld hebben we op spaarrek gezet zodat als we iets horen ze het krijgen).

ik heb geen zin in de omstandigheden waarin jullie allemaal zitten dus wie kan mij vertellen wat ik moet doen!!( ik heb dus nog nooit iets van hun gehoord en heb ook geen creditcard thuis gekregen en weet ook niet of ik Bkt geregistreerd ben via hun).

Anna

RichardG
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2008 09:37

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door RichardG »

Ik ben ook gedupeerd door primeline

Toen ik 17 was ben nu 29 heb ik een radio gekocht via primeline bij SF alles mooi en aardig kreeg dus ook een pas thuis gestuurd waar ik als jongen van 17 gebruik van maakte de schuld was opgelopen naar 5000 gulden.

Ik betaal nu dus van mijn 17de tot nu 29ste jaar elke maand €60 waar €45 aan rente :shock: als ik 1 maand te laat betaal gaan ze drijgen met incasso als je hier niet op reageerd krijg je nog 3 brieven waar in staat (voorkomen incasoprocedure) dan lijkt het mij of dat zij zelf dit proberen te verkomen zodat je blijft aflossen bij laserservice en niet via een incasso.


Is het dan niet beter want ze zeggen dat ze je toetsen bij bkr maar dat sta je al door primeline omdit dan uit handen te laten geven naar een incasso volgens mij ben je er dan wel eerder af en betaal je er nietelke maand €45 rente over heen??

Ik wil iedreen waarschuwen voor deze oplichters want 60 euro aflossen en 45 euro rentevan de 60 euro is toch oplichterij!!!

Ik ben nu meer dan 10 jaar aan het aflossen voor een bedrag van €5000!!!!

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Byob »

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar....

Waarom los je niet meer af?

RichardG
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2008 09:37

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door RichardG »

Ik zou het graag willen maar heb een gezin met 2 kinderen en ben enigste verdiener

asdama
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2008 09:18

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door asdama »

Ook ik heb een aankoop gedaan via Mediamarkt en dan in 10 "gemakkelijke" termijnen alles betaald, heb ook gelijk de creditcard doorgeknipt retour gestuurd en ook een brief naar Prime line gestuurd met daarin duidelijk gemaakt dat ik geen creditcard hoef, hierop GEEN DUIDELIJK antwoord gekregen alleen een brief met mijn saldo,maar geen antwoord op het feit dat ik geen creditcard wil, hierop weer een mail gesturd maar GEEN antwoord gekregen, nu hebben we netjes de 10 maanden betaald en nu blijkt dat ik 1 week te laat was volgens hun met de laatste betaling en nu rekenen ze daarvoor dik 100 euro omdat ze vanaf de eerste dag van de aankoop rente rekenen terwijl ik alles netjes heb betaald dit kan toch niet !!!!!!!!!!!
Ik heb alles laten storneren, de automatische incasso die ik volgens hun heb getekend ?????????? stopgezet en ze zoeken het maar uit, ik betaal niet, ik heb gemaild, gebeld en krijg als antwoord dat het in de overeenkomst staat !!! Erg Vaag !!!!!!!
Volgens de site van Media markt had ik voor het einde van de 10 maanden een rekeningiverzicht moeten krijgen maar ik heb niets gehad, ga dus ook niets betalen, ze zoeken het maar lekker uit !!!!
Dit doe ik dus echt nooit meer, betaal voortaan alles wel gelijk, dacht das makkelijk en volgens de informatie bij Media Markt is het ook makkelijk maar helaas.

Gecenin Gunesi
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2008 19:10

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Gecenin Gunesi »

wokkie

zomaar ff zonder rest te lezen,,

je geld kun je in vervolg terughalen door middel van je bank, bel je bank in vervolg als je teveel betaalt aan een wat dan ook bedrijf, zoals primeline,,

je kunt je geld altijd terughalen door middel van je bank!

tuurlijk stort primeline niet terug:S

yosephine_t
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2008 15:58

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door yosephine_t »

April 2007 bij Woonboulevard Poortvliet een item gekocht van 7194 Euro met uitstel van betaling van 1 jaar.
April 2008 konden wij maar 6000 euro afbetalen, één maand later de overige 1194 Euro betaald. Vandaag voor het eerst ingelogd bij primeline omdat ik nog steeds 26 euro betaal, zie ik tot mijn grootte verbazing dat ik nu een rest schuld heb van 1251 Euro. KAN DIT !!!! :evil:

dissey
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2007 17:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door dissey »

Ja yosephine_t dat kunnen ze je gewoon maken....ik zit namelijk in hetzelfde schuitje...ik heb een bank gekocht bij Piet Klerkx
Ik kon ook niet alles in 1 keer aflossen en omdat je dan misschien net als ik niet binnen 1 jaar betaal, moet je rente betalen (ik van 16%) over het gehele bedrag...dat staat vermeld op je contract
waar ik overigens over heen heb gelezen, omdat ik zo blij was met mijn ankoop en je daar niet op let, en de verkoper/ster je daar ook niet op attendeert...die willen alleen maar hun product verkopen en dat jij in de schulden komt is hun een zorg
En van die rente hadden we allebei (jij en ik) nog hele leuke dingen kunnen kopen/doen.
Het is echt verschrikkelijk dat ze het allemaal kunnen maken en dat wij eigenlijk geen poot hebben om op te staan. :evil:

Ik weet ook niet wat ik ertegen kan doen om andere mensen hierop te waarschuwen zodat ze niet in zee gaan met PrimeLine of lease service...
maar zelfs de grootste bedrijven bevelen deze oplichters aan? :shock:

wat ik gedaan heb is hun machtiging ingetrokken (via je bank/internet) en dan neemt PrimeLine meteen contact met je op.
maar wel verschillende praatjes aangehoord van PrimeLine omdat niemand daar volgens mij zelf weet hoe het werkt, dan maar door een familielie laten uitzoeken en zo erachter komen

Wel een wijze les gehad om nooit meer te lenen... :oops:

Attie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2008 02:58

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Attie »

LCD Tv gekocht bij mediamarkt voor 945euro betalen zonder rente binnen 10mnd (10-01-2009 einddatum)

Creditcard geld geleend 500euro.

Nu is mijn vraag:

Moet ik het geleende bedrag van 500euro ook voor 10-01-2009 betalen of geld daar een ander regel voor, want er is nu al 4x rond de 20euro afgeschreven maar als ik inlog op mijn rekeningoverzicht bij primeline zie ik het bedrag van de LCD en de CC opname bij elkaar opgeteld.

Gesloten