LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Auti-Mama schreef:Of het compleet aan de opvoeding ligt wil ik ook niet te hard roepen. Mijn broers hebben er allebei al een keer WSNP op zitten, de jongste zelfs al 2 keer.... Terwijl ik nu juist ben van "sparen, dan kopen". Mijn man en ik zijn aan het rondkijken voor een verbouwing en nieuwe keuken. Om te weten waar we aan toe zijn en hoeveel we moeten sparen, gingen we dus eens informatie over prijzen inwinnen. Bij de keukenboer zijn we zelfs kwaad weggelopen omdat die verkoper maar niet kon begrijpen dat we absoluut GEEN lening wilde, maar eerst voor de keuken wilde sparen!! "Dan moet je het nu nog met een oude keuken doen!!" was zijn verontwaardigde reactie. Ja, ik sta liever schuldenvrij te koken in een gammele keuken dan op een hypermodern fornuis met een giga schuld in mijn nek.

Maar de hele maatschappij is zo verwend.... Groter, mooier, nieuwer..... En allemaal NU!!
Hear, hear!

De enige zaken waar een lening voor te rechtvaardigen is zijn een huis en zaken die je als investering kan zien (bijvoorbeeld een lening voor een studie of iets anders wat meer geld gaat opleveren). Een keuken (en heel veel andere dingen die op te sparen zijn en niet direct noodzakelijk zijn) zijn geen dingen om voor te lenen.

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

GJvdZ schreef:
Auti-Mama schreef:Of het compleet aan de opvoeding ligt wil ik ook niet te hard roepen. Mijn broers hebben er allebei al een keer WSNP op zitten, de jongste zelfs al 2 keer.... Terwijl ik nu juist ben van "sparen, dan kopen". Mijn man en ik zijn aan het rondkijken voor een verbouwing en nieuwe keuken. Om te weten waar we aan toe zijn en hoeveel we moeten sparen, gingen we dus eens informatie over prijzen inwinnen. Bij de keukenboer zijn we zelfs kwaad weggelopen omdat die verkoper maar niet kon begrijpen dat we absoluut GEEN lening wilde, maar eerst voor de keuken wilde sparen!! "Dan moet je het nu nog met een oude keuken doen!!" was zijn verontwaardigde reactie. Ja, ik sta liever schuldenvrij te koken in een gammele keuken dan op een hypermodern fornuis met een giga schuld in mijn nek.

Maar de hele maatschappij is zo verwend.... Groter, mooier, nieuwer..... En allemaal NU!!
Hear, hear!

De enige zaken waar een lening voor te rechtvaardigen is zijn een huis en zaken die je als investering kan zien (bijvoorbeeld een lening voor een studie of iets anders wat meer geld gaat opleveren). Een keuken (en heel veel andere dingen die op te sparen zijn en niet direct noodzakelijk zijn) zijn geen dingen om voor te lenen.
Mee eens!! Enige lening die wij hier hebben is de hypotheek, verder sparen we eerst wel. Maar voor mij absoluut geen lening!!

ans61
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2013 12:32

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door ans61 »

door schade en schande word je wijzer!!
Laatst gewijzigd door ans61 op 30 mar 2013 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door thecure »

tja, als je nou zorgt dat je geen bkr notering krijgt...

Lisare
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:33

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Lisare »

geenleningdoorbkr geeft in hun voorwaarden het volgende aan:
Artikel 2
Voor betaling van uw aanmelding maakt geenleningdoorbkr.com gebruik van een eenmalige automatische incasso. Een eenmalige automatische incasso is een betaalwijze waarbij geenleningdoorbkr.com van de ingeschreven toestemming krijgt geld van zijn rekening te incasseren. In de tweede stap van het formulier, de voorwaarden en de bevestigingsemail, welke tevens uw Opdracht tot Dienstverlening is, wordt het tarief en de betaalwijze gecommuniceerd. U kunt uw Opdracht tot Dienstverlening ieder moment online annuleren waarbij de betalingsverplichting stopt. Vooruitlopend op de Europese Wetgeving informeert geenleningdoorbkr.com haar klanten via email, vijf dagen voordat er automatisch geïncasseerd wordt, over deze betaling. Daarnaast biedt geenleningdoorbkr.com in dezelfde email haar klanten de mogelijkheid om de geboden dienstverlening en de hieraan verbonden betalingsverplichting te beëindigen.
Wanneer u dus het adres vermeld waarop zij u deze mail toezenden kan het volgens mij niet fout gaan. Zij zenden u immers zelf een mailtje en kunnen dus niet aangeven dat uw mailadres onbekend is!

En anders even contact met hen opnemen:
Geenleningdoorbkr
Toepadweg 10 G
5301 KA Zaltbommel
KvK-nummer: 30241230
Email: [email protected]
Telefoon: 0900 – 200 2007 (45 c/pm)
Fax: 0418 – 511 146
Succes......

ans61
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2013 12:32

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door ans61 »

thecure schreef:tja, als je nou zorgt dat je geen bkr notering krijgt...
Sorry maar dit commentaar vind ik zeer ongepast!!

ans61
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2013 12:32

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door ans61 »

Lisare schreef:geenleningdoorbkr geeft in hun voorwaarden het volgende aan:
Dank voor het advies ik ben er inderdaad nu van af.
Artikel 2
Voor betaling van uw aanmelding maakt geenleningdoorbkr.com gebruik van een eenmalige automatische incasso. Een eenmalige automatische incasso is een betaalwijze waarbij geenleningdoorbkr.com van de ingeschreven toestemming krijgt geld van zijn rekening te incasseren. In de tweede stap van het formulier, de voorwaarden en de bevestigingsemail, welke tevens uw Opdracht tot Dienstverlening is, wordt het tarief en de betaalwijze gecommuniceerd. U kunt uw Opdracht tot Dienstverlening ieder moment online annuleren waarbij de betalingsverplichting stopt. Vooruitlopend op de Europese Wetgeving informeert geenleningdoorbkr.com haar klanten via email, vijf dagen voordat er automatisch geïncasseerd wordt, over deze betaling. Daarnaast biedt geenleningdoorbkr.com in dezelfde email haar klanten de mogelijkheid om de geboden dienstverlening en de hieraan verbonden betalingsverplichting te beëindigen.
Wanneer u dus het adres vermeld waarop zij u deze mail toezenden kan het volgens mij niet fout gaan. Zij zenden u immers zelf een mailtje en kunnen dus niet aangeven dat uw mailadres onbekend is!

En anders even contact met hen opnemen:
Geenleningdoorbkr
Toepadweg 10 G
5301 KA Zaltbommel
KvK-nummer: 30241230
Email: [email protected]
Telefoon: 0900 – 200 2007 (45 c/pm)
Fax: 0418 – 511 146
Succes......

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door thecure »

ans61 schreef:
thecure schreef:tja, als je nou zorgt dat je geen bkr notering krijgt...
Sorry maar dit commentaar vind ik zeer ongepast!!

Want?
Het is niet echt een normale gang van zaken als je een BKR notering krijgt.
En dat je ondanks dat nog een lening erbij wilt hebben (waarom zou je anders met zo'n club in zee willen gaan) is van de regen in de drup komen.

BKR beschermd mensen tegen overkreditering. Als je deze bescherming willens en wetens omzeild lijkt me niet erg verstandig.

Eerst sparen, dan kopen is nog altijd het beste advies. Maar helaas willen mensen alles wat de buren ook hebben, en het liefst nu meteen!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door trail46 »

thecure schreef: 1....BKR beschermd mensen tegen overkreditering. Als je deze bescherming willens en wetens omzeild lijkt me niet erg verstandig.

Eerst sparen, dan kopen is nog altijd het beste advies. Maar helaas willen mensen alles wat de buren ook hebben, en 2...het liefst nu meteen!
Mee eens.

Niet mee eens, moet liefst gisteren zijn. :mrgreen:

ans61
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2013 12:32

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door ans61 »

trail46 schreef:
thecure schreef: 1....BKR beschermd mensen tegen overkreditering. Als je deze bescherming willens en wetens omzeild lijkt me niet erg verstandig.

Eerst sparen, dan kopen is nog altijd het beste advies. Maar helaas willen mensen alles wat de buren ook hebben, en 2...het liefst nu meteen!
Mee eens.

Niet mee eens, moet liefst gisteren zijn. :mrgreen:
Ik wil helemaal geen lening, ik zocht naar advies!!!
Dus niet gelijk oordelen !!

ans61
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2013 12:32

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door ans61 »

trail46 schreef:
thecure schreef: 1....BKR beschermd mensen tegen overkreditering. Als je deze bescherming willens en wetens omzeild lijkt me niet erg verstandig.

Eerst sparen, dan kopen is nog altijd het beste advies. Maar helaas willen mensen alles wat de buren ook hebben, en 2...het liefst nu meteen!
Mee eens.

Niet mee eens, moet liefst gisteren zijn. :mrgreen:

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door thecure »

ans61 schreef:
trail46 schreef:
thecure schreef: 1....BKR beschermd mensen tegen overkreditering. Als je deze bescherming willens en wetens omzeild lijkt me niet erg verstandig.

Eerst sparen, dan kopen is nog altijd het beste advies. Maar helaas willen mensen alles wat de buren ook hebben, en 2...het liefst nu meteen!
Mee eens.

Niet mee eens, moet liefst gisteren zijn. :mrgreen:
Ik wil helemaal geen lening, ik zocht naar advies!!!
Dus niet gelijk oordelen !!
advies? om van uw bkr af te komen.

Met welk doel wilde u dan van uw bkr notering af?

Julia!
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2013 19:14

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Julia! »

Ik heb vandaag met iemand gesproken waarbij er ook elke maand 19,95 van de rekening wordt gehaald. We hebben er heen gebeld. Hij zou zich hebben aangemeld via de website geenleningdoorbkr.com. Hij weet hier zelf echter niets van. We hebben gevraagd naar het IP adres en telefoonnummer in hun systeem. Deze beide nummers kwamen ons niet bekend voor. We hebben het telefonisch opgezegd en wachten op een bevestiging per mail. Er zou geen opzegtermijn zijn. Ik ben benieuwd.....

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door riddert »

Julia! schreef:Ik heb vandaag met iemand gesproken waarbij er ook elke maand 19,95 van de rekening wordt gehaald. We hebben er heen gebeld. Hij zou zich hebben aangemeld via de website geenleningdoorbkr.com. Hij weet hier zelf echter niets van. We hebben gevraagd naar het IP adres en telefoonnummer in hun systeem. Deze beide nummers kwamen ons niet bekend voor. We hebben het telefonisch opgezegd en wachten op een bevestiging per mail. Er zou geen opzegtermijn zijn. Ik ben benieuwd.....
door TROS Radar » 05 apr 2013 12:58

Nutricia heeft een zuiveldrankje op de markt gebracht dat, volgens onderzoek van het VU Alzheimercentrum, de geheugenfuncties van patiënten met beginnende Alzheimer zou verbeteren. Wat zit er precies in dit drankje en hoe zijn deze onderzoeksresultaten tot stand gekomen?

Maandag 8 april in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door thecure »

riddert schreef:
Julia! schreef:Ik heb vandaag met iemand gesproken waarbij er ook elke maand 19,95 van de rekening wordt gehaald. We hebben er heen gebeld. Hij zou zich hebben aangemeld via de website geenleningdoorbkr.com. Hij weet hier zelf echter niets van. We hebben gevraagd naar het IP adres en telefoonnummer in hun systeem. Deze beide nummers kwamen ons niet bekend voor. We hebben het telefonisch opgezegd en wachten op een bevestiging per mail. Er zou geen opzegtermijn zijn. Ik ben benieuwd.....
door TROS Radar » 05 apr 2013 12:58

Nutricia heeft een zuiveldrankje op de markt gebracht dat, volgens onderzoek van het VU Alzheimercentrum, de geheugenfuncties van patiënten met beginnende Alzheimer zou verbeteren. Wat zit er precies in dit drankje en hoe zijn deze onderzoeksresultaten tot stand gekomen?

Maandag 8 april in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1
:lol:

ik snap werkelijk niets van dit verhaal. met wie heb je gesproken en wie herinnert zich niets meer?

Hellin
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2013 17:29

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Hellin »

Hoi,

Ook ik heb last met de site: GeenleningdoorBKR.com. Sinds vorig jaar doe ik niks anders dan elke maand de 19,95 te storneren. Ook ik heb mij meerdere malen afgemeld, e-mails gestuurd dat er geen overeenkomst is.
Door mijn gegevens in te vullen op hun site, en niet goed afgesloten(omdat ik het toch niet wilde), op het pijltje van pagina terug gedrukt. Op die manier zijn toch mijn gegevens daar belandt en had ik het idee dat ik niets had afgesloten. Totdat er na 7 dagen het geld van mijn rekening werd gehaald. Natuurlijk gelijk gebeld( het telefoonnummer is voor +/- 8 verschillende bedrijven) maar kreeg natuurlijk nul op mijn rekest.
Nu heb ik op aanraden van het Juridisch Loket(niet iedereen kan een 'echte' advocaat betalen) een brief gestuurd waarin ik weer de overeenkomst betwist omdat zij een product zeggen te leveren wat helemaal niet kan. Alleen de bank kan zo'n registratie verwijderen of het bedrijf die je heeft aangemeld voor je BKR registratie.

En als het niet helpt ja dan zal ik tot september dit jaar elke maand die 19,95 storneren, want ze halen het toch niet nog eens van de rekening. Ze proberen het alleen wel elke maand.

Groetjes

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hellin schreef: En als het niet helpt ja dan zal ik tot september dit jaar elke maand die 19,95 storneren, want ze halen het toch niet nog eens van de rekening. Ze proberen het alleen wel elke maand.

Groetjes
Als je geen machtiging hebt gegeven, zou ik een selectieve blokkade aanvragen.
Ga naar je bank, en meld dat dit bedrijf zonder machtiging incasseert, en verzoek ze op je rekening tegen hun een selectieve blokkade aan te brengen, met als reden onrechtmatige incasso.

Sommige banken (ABN AMRO bijvoorbeeld) willen beweren dat het niet kan, maar gewoon even volhouden.

ikhebniksgeleend
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2013 15:30

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door ikhebniksgeleend »

zoals mn naam al zegt maarja krijg wel die emails van 19,95 in de maand te betalen,zolang er geen geld ontvangens is hoe kan ik dan iets geleend hebben? maarja vandaar er ook (NU)14105 berichten over geschreven zijn samenspanning misschien ik vind wel 20 euro x 12 maanden=240 euro x 10.000 gedupeerden haha doe mij ook zo,n bedrijf MOOIE WETTEN HIER IN NL DAT DAT KAN WAAR KAN IK ME AANMELDEN?? pff moet niet gekker worden maar ja wie of wa gaat er wat aan doen misschien ook alberto stegemann of gaan we naar trosradar? wie is sneller,,nederland is al in crisis dus er zullen er over 2 maand nie 14105 maar mischien wel 300.000 zijn lekkere inkomsten,S6 all dat we er samen maar uit mogen komen......

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Mallet »

ikhebniksgeleend schreef:zoals mn naam al zegt maarja krijg wel die emails van 19,95 in de maand te betalen,zolang er geen geld ontvangens is hoe kan ik dan iets geleend hebben? maarja vandaar er ook (NU)14105 berichten over geschreven zijn samenspanning misschien ik vind wel 20 euro x 12 maanden=240 euro x 10.000 gedupeerden haha doe mij ook zo,n bedrijf MOOIE WETTEN HIER IN NL DAT DAT KAN WAAR KAN IK ME AANMELDEN?? pff moet niet gekker worden maar ja wie of wa gaat er wat aan doen misschien ook alberto stegemann of gaan we naar trosradar? wie is sneller,,nederland is al in crisis dus er zullen er over 2 maand nie 14105 maar mischien wel 300.000 zijn lekkere inkomsten,S6 all dat we er samen maar uit mogen komen......
Dit is toch absoluut niet te lezen? Mijn god. Tip: www.lezenenschrijven.nl.

Gesloten