LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] letsel schade bedrag reeel??

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
mikeyall
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 nov 2012 13:39

letsel schade bedrag reeel??

Ongelezen bericht door mikeyall »

Ik ben onderuit gegaan met de scooter

ik heb daar een gekneusde voet ,schaafwond aan scheenbeen, gekneusde vingers en pols, bovenarm elleboog, onderarm en een pijnlijke schouder aan overgehouden nu 5 maanden verder heb ik nog steeds last van mijn schouder het voelt niet als pijn maar eerder een gevoel alsof mijn arm van mij schouder wordt afgetrokken.( ik ben daarvoor nog niet bij de dokter geweest)
Nu ligt de schuld bij de wegbeheerder en hebben ook al schuld bekent en ze willen voor deze letsel schade een bedrag van € 390,- uitkeren. De tussenpersoon van de gemeente Amsterdam vertelde mij daarbij dat dit normale bedragen zijn voor dit soort gebeurtenissen.

Mijn vraag is dan ook of dit een reeel bedrag is ?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: letsel schade bedrag reeel??

Ongelezen bericht door dhc »

ik ben daarvoor nog niet bij de dokter geweest)
Dat zou ik dan maar eens heel rap doen....

mikeyall
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 nov 2012 13:39

Re: letsel schade bedrag reeel??

Ongelezen bericht door mikeyall »

topic kan dicht Slotje graag !

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: letsel schade bedrag reeel??

Ongelezen bericht door dhc »

Nu al?

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: letsel schade bedrag reeel??

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

mikeyall schreef:Ik ben onderuit gegaan met de scooter

ik heb daar een gekneusde voet ,schaafwond aan scheenbeen, gekneusde vingers en pols, bovenarm elleboog, onderarm en een pijnlijke schouder aan overgehouden nu 5 maanden verder heb ik nog steeds last van mijn schouder het voelt niet als pijn maar eerder een gevoel alsof mijn arm van mij schouder wordt afgetrokken.( ik ben daarvoor nog niet bij de dokter geweest)
Nu ligt de schuld bij de wegbeheerder en hebben ook al schuld bekent en ze willen voor deze letsel schade een bedrag van € 390,- uitkeren. De tussenpersoon van de gemeente Amsterdam vertelde mij daarbij dat dit normale bedragen zijn voor dit soort gebeurtenissen.

Mijn vraag is dan ook of dit een reeel bedrag is ?
voordat 'ie weg is...

Gesloten