LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Annette45
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2012 21:05

Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Ongelezen bericht door Annette45 »

Wie kan me helpen op verzoek van tp twee keer een neuropychologiche onderzoek gedaan er blijft onderpresteerder uit komen terwijl ik me voor 1000 procent heb ingezet rechtbank oordeelde nu geen beperking voor de toekomst
MAAR DIE ZIJN ER WEL
Wat kan ik nu nog doen om aan te tonen dat de klachten echt zijn

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Waarom een neuropsychologisch onderzoek als ik vragen mag ?

Annette45
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2012 21:05

Re: Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Ongelezen bericht door Annette45 »

Een onafhankelijk arts heeft onderzoek gedaan en kwam met de uitslag dubbele whiplash met alle klachten van dien en die had aangegeven dat een aantal klachten te zien zouden zijn bij dat onderzoekende tp kreeg geen spelt tussen de uitslag en wilde natuurlijk dat ik dat onderzoek zou doen en dat inmiddels gedaan twee keer met zelfde uitslag
Onderpresteerder klachten dus niet aannemelijk dus vanaf gisteren

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Annette45 schreef:Een onafhankelijk arts heeft onderzoek gedaan en kwam met de uitslag dubbele whiplash met alle klachten van dien en die had aangegeven dat een aantal klachten te zien zouden zijn bij dat onderzoekende tp kreeg geen spelt tussen de uitslag en wilde natuurlijk dat ik dat onderzoek zou doen en dat inmiddels gedaan twee keer met zelfde uitslag
Onderpresteerder klachten dus niet aannemelijk dus vanaf gisteren
Daar word je dan mee bedankt.
Een onafhankelijke arts heeft onderzoek gedaan en is met de uitslag
Whiplash gekomen en etc.
Zou in ieder geval contakt opnemen met die onafhankelijke arts dat zijn/haar oordeel over wat je mankeerd niet op waarheid gebasseerd is volgens een andere arts.

Wat zegt je letselschade advokaat/belangenbehartiger hiervan ?

Annette45
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2012 21:05

Re: Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Ongelezen bericht door Annette45 »

Dat is juist probleem die arts is er niet meer laatste contact met tp blijf hij voet bij stuk houden na eerste keer onderpresteerder hij heeft toen verslag met paar procent naar beneden gedaan maar hielt vast zijn zijn bevindingen dus tp weer je moet nog een keer onderzoek opnieuw doen ik bang dat weer niet goed zou zijn dus extra rust genomen me weer ingezet en ja weer onderpresteerder dus nu heeft rechtbank besloten dat klachten niet aannemelijk zijn voor toekomst dus nu alleen kans op eerste jaren van het ongeluk te verhalen me advocaat gaat nieuwe berekening maken en ik krijg nog een gesprekstof het zinvol is om in beroep te gaan
Maar ondanks dat ik alles ook liever afgerond heb roep ik toch ja dag ik lieg niet er zijn wel beperkingen
Op mij vraag stuur me naar spygiaterblaat die oordelen of ik lieg is rechtbank aan voorbij gegaan nu zegt hij gaat Maar in minder met tp over wat en hoe nu verder en daar kwamen we eerder al niet uit
Als een rechtbank het zo al van tafel veegt wat heeft het dan voor zin na een arts twee neurologen een fysio een revalidatie bestaan uit spygoloog arts fysio en nog een paar die allemaal het zelfde zeggen en dan twee neurospygologen met testen zeggen onderpresteerder en dan zeggen is niet aannemelijk wat heb ik dan nog voor kans

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Neuropsychologiche onderzoek uitkomt onderpresteerder

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zou de raad opvolgen van je letselschade advokaat, wat
die raad verder is weet ik natuurlijk niet.
Maar een whiplash hoor je wel vaker dat het problemen geeft in een
letselschadezaak.

Wens je veel sterkte toe.

Gesloten