LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongeluk in de Lidl

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ongeluk in de Lidl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@encore

Sorry vaak met je eens maar dit stuit me tegen de borst

Vooral hoe het overkomt,iemand heeft niet altijd pijn,maar jij met ms

Dit schreef jij ---------
[quote="encore"]Waarom dan die vreemde opmerking over mijn nickname? Ik ben het gewoon niet met je eens, blijf het niet met je eens en "altijd pijn": ik heb MS, probeer dat eens.
Het bedrag gun ik je, echt. Maar ik heb nog niet eerder een dergelijk bedrag voorbij zien komen voor een whiplash. En hoe meer je tegengas geeft, tja, ook ik ben een mens...
--------

Hier kan ik erg boos om worden,mag ik vragen,wie jij bent om te denkrn dat iemand met een whiplash geen of bijna geen pijn heeft,,,ooit gehoord dagelijks hoofd,nekpijn,altijd duizelig wat niet meer overgaat...

Ms is er ook veke varianten..ik kan ook zeggeg,goh jij hebt ms ik hen misschien wel meer pijn als jij en beperkingen,zal ik nooooit doen,iedereen is anders...
Maar omdat je ms hebt wil niey zeggen dat anderen dan minder zijn,als je mijn lijst leest waar ik nog zo,n 50 jr mee moet doen en verrek vd pijn...en elk jr komt er wat bij nee niet een maar instens 2 dingen...geef het je te doen...

Ik hoop toch dat je het zo niet bedoelde,ik ben ook maar een mrns net als jij,ook jong 40 begonnen op 24 ste...wao direct alles geprobeerd om er niet in te komen,zo ben ik...uwv zei zelf mev stop ermee het faat niet,dat zegt wat,zware herkeuring ook...

Dus hopelijk meen je het niet zo,aangezien ik een hekel heb aan mensen die zelf erger vinden als snderen...of je nou jong of oud bent :wink:

Even goede vrienden maar moest dit even kwijt,geen ruzie!!!

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Ongeluk in de Lidl

Ongelezen bericht door encore »

Hmm, je legt mijn woorden verkeerd uit. Het was meer om aan te geven dat ook ik niet onbekend ben met het fenomeen "pijn". Dat was alles. Meer niet. Heb je een heel stuk voor niets geschreven ;-) :mrgreen:

Ik ook van jou hoor!

stofzuigertje

Re: Ongeluk in de Lidl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als iemand van 58 niet goed oplet als personeel met een zware kar bezig is, ik geef ze meestal de ruimte want zij moeten werken en ik wil geen enkel risico lopen.

Normaal worden deze bij bedrijven gebruik waar iedereen veiligheidsschoenen draagt, maar helaas, bij Lidl alleen deze week in aanbieding voor €19,99 maar ...
uitkijken waar je loopt want ook een gewone winkel kar die vol is kan flinke kneuzingen veroorzaken van andere klanten.

Of je meer kreeg en voldoende oplet is bepalend of je werkelijk meer kreeg zoals sommige beloofde.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Ongeluk in de Lidl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

encore schreef:Hmm, je legt mijn woorden verkeerd uit. Het was meer om aan te geven dat ook ik niet onbekend ben met het fenomeen "pijn". Dat was alles. Meer niet. Heb je een heel stuk voor niets geschreven ;-) :mrgreen:

Ik ook van jou hoor!
Oke prima :wink:

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ongeluk in de Lidl

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic berichten / geruzie verwijderd. Graag on topic blijven.

Gesloten