LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tips bij whiplash letselschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.

Wat is er bij u totaal uitgekeerd. (whiplash)

minder dan 5000 Euro
2
33%
tussen de 5000 en 10.000 Euro
1
17%
tussen de 10.000 en 20.000 Euro
1
17%
tussen de 20.000 en 30.000 Euro
1
17%
tussen de 30.000 en 60.000 Euro
0
Geen stemmen
tussen de 60.000 en 100.000 Euro
0
Geen stemmen
Meer dan 100.000 Euro
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

wmasia
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mei 2004 21:00

Tips bij whiplash letselschade

Ongelezen bericht door wmasia »

Dag,

Ik zie dat er veel lotgenoten zijn op dit forum die hun ervaringen delen
vandaar dat ik oproep op goede tips hier te vermelden zodat een ieder er zijn voordeel mee kan doen.

(1) Als iemand ook daadwerkelijk erkent wil worden dat een persoon een whiplash heeft dient het eerste jaar na het ongeval uitvoerig gedocumenteerd te worden via de huisarts. Dring er dus op aan dat alles wordt gedocumenteerd en ga er geregeld naar toe.

(2) Als er iemand aansprakelijk is voor het ongeluk is het verstandig
dit al door middel van een politie rapport op papier te hebben. We zijn betrokken geweest bij een ongeval en hebben via onze verzekeraar het komplete rapport gekregen waar dus ook de schuld bij de tegenpartij werd gelegd.

Dat de tegenpartij aansprakelijk is voor alle geleden schade is dan al vast te stellen en men zal het dan ook niet snel meer kunnen ontkennen omdat de tegenpartij dan weet dat men daar toch niet onderuit kan komen.

Verder voeg ik een poll toe om te zien wat er bij een whiplash uiteindelijk is uitgekeerd. Dit omdat men te vaak wordt afgescheept dat een bepaald bedrag max haalbaar zou zijn.

Natuurlijk zijn er bepaalde omstandigheden die meespelen voor de hoogte ervan zoals werk dat men niet meer kon doen, dus inkomsten verlies, maar een overzicht lijkt mij handig.

Hans

irke

Re: Tips bij whiplash letselschade

Ongelezen bericht door irke »

de poll kan niet meer ingevult worden.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Tips bij whiplash letselschade

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Dit is een goede actie Hans.
Paul

Gesloten