LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Paul van Aarle

Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door Paul van Aarle »

Ongeval 4 oktober 1989.

Bij het inhalen werd mij door de gepasseerde auto geen vrije doorgang verleend. Hij kwam naar links op het moment dat ik naast hem reed en drukte mij van de weg. Gevolg: Frontaal tegen de boom.
Letsel, rug- nekletsel, zware whiplash, hersenstamkneuzing.

Ik heb al diverse belangenbehartigers gehad, die de belangen van de tegenpartij dienden ten koste van mij en mijn zaak zo goedkoop mogelijk probeerden te regelen. Ook medici bleken vaak de belangen van verzekeraars te willen behartigen en “Wiens brood men eet diens woorden men spreekt” was hier natuurlijk op van toepassing, daar het gepensioneerde medici betrof, die blijkbaar hun pensioen wilden aanvullen met het dienen van verzekeraars. (Dienen ze hun niet, dan krijgen ze geen opdrachten meer en moeten ze het met hun pensioen doen).
Als dat niet lukte lieten ze mij in de steek. Telekens lukte het met een nieuwe belangenbehartiger weer een stuk verder te komen. Als je alle trucjes en cryptische brieven leert doorzien, dan word je ervaringsdeskundige.
Ik heb daarom het belangrijkste, de kern op dit forum gepubliceerd om andere slachtoffers te waarschuwen en helpen om te gaan met en cryptische (en pseudologische) belangenbehartiging met een betere kans op succes.
Voortdurend blijken verzekeraars en hun hulpjes zich niet aan hun afspraken te houden:
Inmiddels er wel een onbetwist deel van de schadeclaim uitbetaald in 2005 is (bijna 16 jaar na het ongeval). In tegenstelling tot wat verzekeraars destijds suggereerden in hun publicaties, dat ze zo’n 70 % van de schade als onbetwist zouden uitkeren en over de rest zouden gaan onderhandelen, werd bij mij 30% uitbetaald en “de deur dicht gegooid” Ik moet nu maar gaan procederen. Zie het onderwerp / Onbetwist deel van de schadeclaim snel uitbetaald.
Die verdere gang van zaken kan ik nog niet publiceren, omdat dan alles tegen mij gebruikt wordt. Maar zo gauw het kan staat het op dit forum.

Succes en sterkte iedereen.

Paul

paulien14
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 jan 2008 20:04

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door paulien14 »

Hallo Paul,

Dat is wel en verschrikkelijk lange weg zeg ! Dat's al ruim 18 jaar !!
Ik hoop dat er eindelijk eens een afsluiting komt. Wordt wel tijd.
Als jij trouwens ook de p.van Aarle bent, waarvan een heleboel topic op dit forum staan, dan moet ik zeggen, dat veel heel bruikbaar is.
Ik heb heus nog niet alles gelezen, zal het ook best niet met alles eens zijn, maar veel is heel bruikbaar en nuttige info.
Hopelijk blijf je je niets aantrekken van die personen, die steeds zo grof reageren.
Mag ik vragen hoe 't nu met je klachten c.q. gezondheid gaat ??
Nu, na al die jaren.

groetjes
Paulien14

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door caruso »

Paulientje,
ik zou maar niet teveel vertrouwen op pietje van aarle.
Hij is hier ook bekend onder de naam van pieter romein, en dat is een fantast 1e klasse!
Als je echt een oplossing zoekt voor je probleem is er maar één adres: je huisarts!

paulien14
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 jan 2008 20:04

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door paulien14 »

Beste Caruso,

Al zou het zo zijn, dat hij hier ook onder èèn of meerdere andere namen schrijft, dan zou ik daar best begrip voor kunnen hebben, als ik zie hoe jij en enkele anderen bij diverse topics op hem reageren.
En stel nou dàt het zo is, dat hij echt al 18 jaar meteen whiplash loopt, dan is het echt niet onaannemelijk dàt hij een schat aan info aan anderen kan verstrekken.
Ik heb zelf ruim 9 jaar een whiplash en al heel veel meegemaakt, en zelfs ik heb anderen kunnen helpen door hen daar wat over te vertellen.
Je kan zo achter de pc niet altijd goed beoordelen of iemand nu wel oprecht is of niet, maar geef iemand het voordeel van de twijfel en laat die man in z'n waarde.
Ik heb in ieder geval best al wat gehad aan de stukjes van hem, en Peter Romijn, en vind de aanvallen op hem, die je steeds tussendoor ziet, best irritant. (Mijn reactie hier eigenlijk ook, maar ik weet geen andere manier) En dat is, omdat het helemaal niet over ht onderwerp gaat.
Enne....ik kijk rond, lees de info, en trek daar zelf conclusies uit hoor. Neem echt niet alles zomaar aan.

Groetjes
Paulien

Marc01
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:29

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door Marc01 »

ik ben ook al 10 jaar bezig en met de vierde advocaat. Mij ex werkgever heeft zelfs zijn zakken kunnen vullen met mijn blijvend letsel. (laat ik de zak met geld van het letsel van mijn collega waarvan ze de vingers hebben moet amputeren maar even in het midden) :evil:

Herstel
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mei 2008 10:10

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door Herstel »

Ad Buijs was gisteravond in het programma Knelpunt van omroep Max hij is (nog maar) 7 jaar bezig. Die heeft dan zeker nog wel een tijd te gaan? Hij heeft al een tergende ervaring met no cure no pay: zie dat onderwerp

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door Tullio fan »

onderstaande vraag kwam ik tegen op een ander forum weet iemand hier antwoord op?



"Is het RIVM in de toekomst dan ook aansprakelijk te stellen voor de schade die onstaat uit de gevolgen van die inentingen?"

Herstel
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mei 2008 10:10

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door Herstel »

Dat zal in de praktijk moeilijk zijn, maar in therorie zeker wel mogelijk, als RIVM aantoonbaar verwijtbaar te kort is geschoten.

obijno
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 jul 2003 23:18

Re: Het 19de jaar letselschadebehandeling+ - ervaring

Ongelezen bericht door obijno »

Beste Paul van Aarle hoe zijn de toezeggingen afgelopen??
Ik hoef geen details maar ben al vanaf 1994 benieuwd.

Ik heb zelf een zaak van 1995 met veel verlies door het stilzwijgen van DAS na zeven jaar (wel gestuit en dan heb ik geluk ! vlgs DAS,) vlot moeten trekken door tegen het advies in ( neem geen kontakt op met de tegenpartij ) om dit toch te doen waardoor er eindelijk een eindbedrag zonder de rechter is uitbetaald ik moest wel financieel gezien.Nu nog mijn tweede zaak.
Later bleek dat er geen contact was geweest voor jaren ± 6 met die maatschappij terwijl de DAS mij in al die jaren gewoon brieven liet schrijven en die zes jaar in de waan liet dat de tegenpartij niet reageerde, maar dat schrijft die tegenpartij niet op omdat dit niets bijzonders is in dit "soort zaken" wie het wel weet mag het zeggen je bent opnieuw slachtoffer maar nu van DAS + "je goed recht dus"
Een onafhankelijke advocaat een echte dus, heeft das niet (meer die wel mee mag naar de rechtbank.
DAS kan aan mij nu niet meer verdienen denk ik, maar daar kan ik na 2x 100% schuld van de tegenpartij niets aan doen Dan moet DAS de rekening maar aan de tegenpartij sturen,misschien doen ze dat toch wel, stiekem.
Das en Unive werken stiekum samen, misschien.
100% schuld van de tegenpartij voor ongeluk is erkend, behalve dat ik op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd daar aanwezig was, kan ik daaraan niets meer doen helaas.

Nu bij het tweede ongeluk beroept die verzekering hij was al afgekeurd en die rug arm en nek waren al (een beetje) stuk daarvoor gaan wij ook Unive niet voor betalen. ik kan nu niet meer werken voorheen wel een beetje en af en toe, en dat word niet betaald ook niet als je wel toen nog, kon stofzuigen! en nu niet meer.
Na 14 jaar strijd ben je toch een beetje moe en zeker als je ondank de woorden van DAS als wij het niet eens worden gaan "we" naar de rechter zegt das Wij zien geen mogelijkheid via de rechter dan moet u dat zelf betalen en trekken wij ons helemaal terug , ... het .... zij hebben de macht!!

Mijnheer Cardo de prijs die DAS vraagt kunnen zij gewoon declareren!! + plus hun salaris.

Gesloten