LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

2 jaar geleden besloten wij een huis te gaan verhuren. We namen contact op met HousingXL Hulst, dit omdat wij goede ervaringen hadden met hun collega's in Tilburg. Ze kwamen toen aan met 2 huurders die een goed inkomen zouden hebben en alles was gecheckt.

Toen puntje bij paaltje kwam, bleek dat het hoge inkomen dat ons was vermeld, niet klopte. Beide heren waren uitkeringstrekkers. Het zou geen valse info zijn geweest van de huurders, maar een vergissing zijn van de medewerkster van HousingXL Hulst. Verder zou alles wel kloppen. Ons was door het kantoor duidelijk verteld dat alles gescreend zou worden en dat stond toen ook op de website te lezen. "Wij eisen voor u dat de kandidaat huurders gescreend worden (salarisstrook / arbeidsovereenkomst / geldig id bewijs / credit check etc.) door de aanhuurmakelaars." Wij gingen er dus vanuit dat alles verder was gecontroleerd en een vergissing van een medewerkster is menselijk.

De heren waren van begin af aan nalatig in het betalen van de huur, begonnen de woning te vernielen, liepen 's ochtends vroeg al met blikken bier over straat en liepen met grote bekken de boel te bedreigen. We namen contact op met HousingXL maar die gaven niet thuis en het hoofdkantoor in Eindhoven gaf ook geen respons. Uiteindelijk hebben we een deurwaarder ingeschakeld en zijn we een rechtszaak begonnen om onze huur te incasseren. De heren zijn toen vertrokken, ons achterlatend met een enorme schadepost van vernielingen en huurachterstanden.

Door de rechtszaak kwam er meer informatie naar boven:
- De heren hadden bij de vorige verhuurders een gemeubileerde woning geheel leeggeroofd, vernielingen aangericht en mensen bedreigd.
- De heren hebben bij de verhuurders die na ons kwamen, eveneens de hele woning leeggeroofd, inclusief: keuken, badkamer, omheining, de hardhouten trap naar de bovenverdieping, de wc-pot, kortom, alles wat los en vast zat, hebben ze verduisterd.
- Ze bleken al sinds 2009 een beslag op hun uitkeringen te hebben voor een enorme belastingschuld.
- Uit de stukken die door ons opgevraagd zijn, bleek dat de aanvankelijke vergissing van de medewerkster van HousingXL Hulst geen vergissing was, maar een duidelijk voorbeeld van vervalste inkomensgegevens.

HousingXL nam genoegen met een door de verhuurders gemaakte slechte kopie van hun identiteitsbewijzen, deed geen check van het inkomen, geen kredietcheck, deed geen enkele screening en geen navraag bij de vorige verhuurder (hetgeen ons wel toegezegd was). Één telefoontje naar de vorige verhuurders en dan was al gebleken dat dit absoluut geen geschikte kandidaten waren.

Onze schade is een dikke 8500 euro, wij hebben om deze schade te kunnen verhalen nu al meer dan 2000 euro aan kosten gemaakt. Zowel het hoofdkantoor als HousingXL Hulst hebben van ons een zeer uitgebreide uiteenzetting ontvangen van deze wanprestatie per aangetekende post en hullen zich nog steeds in stilzwijgen.
Geen excuus, geen terugkoppeling, geen medewerking, geen antwoorden... niets!

Wij kunnen op bepaalde gronden HousingXL Hulst gaan aanklagen, maar dat gaat ons dan nog meer geld kosten (en het heeft al zo veel gekost!). Pas dus erg op met de huurbemiddelaars van HousingXL, want bij HousingXL zijn het franchisers die hun werkzaamheden zelf mogen bepalen qua invulling en het hoofdkantoor neemt hierbij geen enkele verantwoording als het fout gaat. Het ene kantoor werkt prima, het andere is bagger, zoals het kantoor van Zeeland dat gevestigd is in Hulst.

Op de manier waarop Housing XL Zeeland werkt, kun je net zo goed je deur openzetten voor iedere [ongefundeerde bewering verwijderd]. Ze geven je het idee dat alles gecontroleerd is en bieden je daarmee een schijnzekerheid waardoor je mensen in je woning laat die je zelf werkelijk nooit binnen zou hebben gelaten!!! Als vervolgens duidelijk wordt dat door hun eigen fouten jij met de gebakken peren zit, hoor of zie je ze niet meer want hun bemiddelingsgeld is dan toch al binnen.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mei 2015 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, persoonsgegevens verwijderd

Louise75
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 jul 2012 05:41

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door Louise75 »

Beste Moje,

Allereerst wat triest, maar ook voor mij helaas zeer herkenbaar.

Mijn liegende verhuurmakelaar is Direct Wonen.
Liegen, manipuleren en negeren.

Mijn verhaal vind je hier;
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 8&t=120838

Kijk uit met het stappen naar een rechtbank.

Mijn schade is uiteindelijk opgelopen tot 50.000,= Euro omdat de @haagserechtbank maar vond dat ik had moeten aantonen ANDERS wel een bonafide huurder gehad te hebben.
Hoe ik dat had moeten aantonen?
Die vraag hebben de dames en heren rechters nog niet beantwoordt.

Op advies van @fraudehelpdesk een strafzaak opgestart tegen Direct Wonen wegens oplichting.

Ik had tenslotte in de Civiele Procedure kunnen bewijzen dat Direct Wonen had gelogen over de credentials van de huurder en relevante informatie had achtergehouden.

Was volgens het @HofDenHaag laakbaar maar NIET strafbaar.

Ook hier heb ik om nadere uitleg gevraagd, maar ook hier nog steeds geen reactie.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5#p2155635

Het probleem is dat iedereen zich verhuurmakelaar kan noemen sinds 2001, maar dat het o.a. in de WET slecht geregeld is waar bemiddeling dient uit te bestaan.
Er is trouwens een wirwar van vonnissen van allerlei rechtbanken.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 9#p2148999

Ik zou je eigenlijk willen vragen je hele verhaal als topic op het forum "Huren" te posten i.p.v. Makelaars.

Ik zal op mijn Forum al vast verwijzen.

Mocht je contact willen en/of vragen hebben hoor ik dat graag.

MVG Louise

FouteMakelaar
Berichten: 51
Lid geworden op: 13 jan 2013 08:36

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door FouteMakelaar »

Beste Moje,

Triest maar helaas zeer herkenbaar verhaal.

Ik adviseer u contact op te nemen met www.sbwh.nl. Zij zullen op basis van een acceptabel low budget de zaak voor de kantonrechter kunnen brengen.
Als de verhuurmakelaar verzuimt heeft te cotroleren of een huurder uberhaupt de huur kan betalen, hebt u i.i.g. een sterke zaak. Belangrijk is om de schade goed te onderbouwen.

succes !

Groet,

@FouteMakelaar

jvz-zh
Berichten: 119
Lid geworden op: 22 sep 2012 20:51

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door jvz-zh »

door FouteMakelaar » 21 mei 2015 20:20
Ik adviseer u contact op te nemen met http://www.sbwh.nl. Zij zullen op basis van een acceptabel low budget de zaak voor de kantonrechter kunnen brengen.
Als de verhuurmakelaar verzuimt heeft te cotroleren of een huurder uberhaupt de huur kan betalen, hebt u i.i.g. een sterke zaak. Belangrijk is om de schade goed te onderbouwen.
Vind jij dat een goed advies @foutemakelaar

Louise kon ook alles goed onderbouwen en had een sterke zaak. Sterker nog ze heeft keihard kunnen aantonen dat Direct Wonen haar had bedonderd.
Moet je kijken hoe zij is gemangeld door de rechters die "Recht" spreken.

MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

@FouteMakelaar:
Ik weet dat we een sterke zaak hebben, maar recht hebben en recht krijgen is een tweede. We hebben geen zin meer om nog meer energie aan de kwestie te besteden dan we al hebben gedaan. We zijn er inmiddels al 2 jaar mee bezig geweest en nog steeds niet klaar op deurwaardersvlak. Ook de zaak van Louise, waarover ik net het e.e.a. gelezen heb, geeft maar weer aan hoe een lange adem je moet hebben en hoe het recht je dan toch in de kou laat staan. Wij hebben de rechtszaak tegen de huurders gewonnen, maar zien dat je je centen krijgt, is een tweede en kost ook wéér geld, want alle deurwaarderskosten moeten ook weer voorgeschoten worden. Je moet een lange adem hebben om dan daarna ook de bemiddelaar nog eens aan te gaan pakken. Publicaties over anderen die dat deden, zijn niet allemaal even hoopvol.
Ik wil wel mensen waarschuwen voor verhuurbemiddelaars en heb daarom het e.e.a. op dit forum geschreven. Zal ook nog wat meer ervaringen delen.

MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

Allereerst, dankjewel voor de reacties. Ik heb ook even een linkje naar dit topic bij "huren" geplaatst.

Louise, ik heb het verhaal gelezen en het is heel herkenbaar. Het is de schijnveiligheid die zulke verhuurmakelaars geven en waar je als opdrachtgever toch op vertrouwt. Sterker nog, je schakelt juist een derde partij in om ellende te voorkomen en krijgt eigenlijk juist meer ellende door de verhuurbemiddelaar. Ineens vecht je niet alleen tegen huurders die de boel oplichten, maar ook nog eens tegen een malafide verhuurbemiddelaar. HousingXL durft zelfs op de website beweren dat het via hen "Veilig Verhuren" is. Ja, via sommige vestigingen wel, maar via andere vestigingen niet. Ik snap ook totaal niet waarom grote organisaties met diverse vestigingen niet verplicht een arbitrage-commissie dienen te hebben of zo, of een overkoepelend orgaan dat helpt bij het oplossen (en vergoeden) van dit soort wanprestaties. Consequenties voor de vestigingen die zulke wanprestaties leveren, zijn er evenmin.

Vreselijk wat jou is overkomen met die enorme oplopende rechtszaakkosten. Het nare is dat het allemaal te voorkomen was geweest als de verhuurbemiddelaar zijn werk had gedaan. Ik kan me er zo kwaad om maken. Direct Wonen bood ons overigens in het verleden een huurster aan die wij geweigerd hebben. Deze huurster zou een hele rijke vriend hebben die 3 ton op zijn bankrekening had staan en wel voor zijn vriendinnetje wilde betalen. Kwam allemaal zeer onbetrouwbaar over.

Verhuurder 3 uit mijn relaas, had overigens meer dan 50.000 euro schade aan zijn huis. Zo hadden ze onder andere een muur uitgebroken en een auto zonder kenteken in de achtertuin geplaatst. Je zou dan denken dat dat "genoeg" was voor de politie om toch in te kunnen grijpen, maar die deden niets. Die zeiden, net zoals bij ons, dat het een civiele zaak was en we vrijwillig de sleutels hadden afgestaan aan de huurders. Bizar is overigens dat die huurders voor dat huis nog maandenlang huursubsidie hebben kunnen incasseren. Beiden waren uitkeringstrekkers. Ze hebben meerdere mensen gedupeerd, waaronder een bedrijf dat kampt met een enorme schadepost. Ik heb uitgerekend dat het tweetal in een jaar tijd voor zo ongeveer 120.000 euro mensen gedupeerd heeft. Gestraft worden ze niet, hoor. Dat gaat gewoon lekker door en blijft sporen achterlaten van gedupeerden. Ook het feit dat zulke lui niet aangepakt worden, is niet te verkroppen. Het is pure diefstal wat die huurders deden en het is pure oplichting wat die verhuurbemiddelaars doen. Geen werkzaamheden verrichten, geld incasseren en "de groeten". Schandalig is het. Ik zal over jouw zaak nog wat meer lezen op de links die je noemde. Kan me zo indenken wat een nare nasmaak jij van dit alles hebt.

Verhuren brengt risico's met zich mee, maar je mag er vanuit gaan dat als een firma checks zegt uit te voeren, dat dit daadwerkelijk gebeurt en dat er van alles wordt gedaan om ervoor te zorgen dat die risico's zo veel mogelijk ingeperkt worden. Daar gaat het gewoon mank. Zij doen hun werk niet en jij zit met de gebakken peren.

MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

HousingXL Zeeland in Hulst kwam overigens eerder bij ons aan met een kandidaat die als mailadres m****4U had. Ze zou wellnesstherapeute zijn. (Ja, ja.) Ze had volgens HousingXL een eigen centrum en een inkomen van 2500 euro in de maand. Omdat ik het niet vertrouwde, heb ik alles gecheckt wat werd doorgegeven. Het bedrijf stond pas 10 dagen ingeschreven bij de KvK, dus "hoezo een inkomen van 2500 euro?". Op het adres waar haar bedrijf gevestigd was, kreeg ik een zeer gefrustreerde man te spreken die vertelde dat ze hem had opgelicht en er maar tijdelijk had gewoond. Op haar huidige adres bleek een hotel gevestigd te zijn. Ze had een referentie en dat zou een arts zijn, het bleek een Belgische schoorsteenveger. Ik heb toen meteen gebeld en gezegd dat dit foute boel was. Ik kreeg verontschuldigingen en alles zou volgende keer extra gecheckt worden. Het zou voor hen een leermoment zijn en blablabla. Het vervolg waren de 2 huurders waarover ik hierboven schreef, waarvan met nadruk werd gezegd dat alles nu wel heel goed gecheckt was, ze goede inkomens hadden en kredietwaardig waren. Bovendien waren het volgens hun "zo'n ontzettend aardige mensen". Kun je nagaan wat een mensenkennis, want ze hebben alle drie de gedupeerde verhuurders, maar ook omwonenden bedreigd. Er werd gezegd dat we er echt op konden vertrouwen dat alles helemaal in orde was.
Achteraf sla ik mezelf voor mijn kop dat ik daarop vertrouwde, maar ze brachten het zo vol overtuiging... Alle bewijzen zouden zij in hun dossier hebben, dat later niet meer behelsde dan een paar valselijk ingevulde documenten en slechte paspoortkopieen die de huurders zelf hadden gemaakt. (Van hun collega's van een andere vestiging, weten we dat ze wel altijd op een juiste manier hun dossiers aanleggen, dus gingen we er vanuit dat dat nu door hen wel goed gedaan was.)
Overigens bleek later, naar eigen zeggen van een medewerkster, dat HousingXL Zeeland mevrouw de welnesstherapeute wel bij een andere verhuurder in de woning had geplaatst. Dat is natuurlijk ook een onbegrijpelijk iets. Zo iemand hoort op een zwarte lijst te komen en die kun je niet als bemiddelaar zomaar ergens plaatsen. Ik vermoed dat die verhuurder een hoop ellende heeft gekregen met die tante.
Ik doe even knip-plak, omdat mijn reactie anders te lang wordt voor het invulveld.

MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

Wij hebben ook een nare ervaring met Koopcoach in Zeeland (daardoor kwamen we bij HousingXL terecht). Koopcoach doet o.a. het beheer van woningen. Voordeel daarvan was: zij betaalden de huur aan ons, dus zouden we altijd ons geld krijgen. Ze zochten een gemeubileerde woning voor 2 buitenlandse studenten. We spraken een huurbedrag af (waar zij een percentage op zouden zetten voor hun klant). Vervolgens bleken ze er 5 Polen in te hebben gestouwd + een matras voor een vriendin die er vaak bleek te logeren (dit alles in een kleine dijkwoning die ook echt maximaal voor 3 personen geschikt was). Dat was natuurlijk kassa voor Koopcoach want het gangbare tarief voor verhuur aan zulke werkmannen ligt hoog.
Wij ontdekten dat allemaal per toeval. Ze hadden gordijnrails verplaatst en in de plafonds geschroefd om zo extra kamertjes te creëren in de woonkamer. Er waren extra matrassen op de grond geplaatst. Het was één vieze, smerige puinhoop. Koopcoach voldeed ovigens ook de huren niet op tijd en we moesten ze diverse keren herinneren, men boekte ook soms te weinig over. De koelkast zou kapot zijn, dus betaalden wij geld voor een andere koelkast, maar er werd geen nieuwe koelkast geplaatst en toen de hele bups vertrok, bleek onze oude koelkast er nog gewoon te staan (en te functioneren). Koopcoach zou alles laten schoonmaken, maar het was één vieze toestand. De eigenares van Koopcoach liet ons 2,5 uur wachten toen ze zou komen voor de eindinspectie. Uiteraard hebben we toen gewacht, omdat het zo'n vieze bende was en we haar wilde confronteren met onze ongenoegens daarover. Ze had geen sleutels bij, noteerde foute standen van de nutsbedrijven, er was rotzooi geplaatst zoals oud meubilair dat niet verwijderd was en er ontbraken spullen zoals dekbedden. De hele tuin lag vol rotzooi en de sleutels werden ook later niet meer ingeleverd, waardoor we ook vrij dure sloten moesten vervangen. Wij eisten een vergoeding voor alle schade, rotzooi en alles wat we moesten schoonmaken, maar toen bleek de directrice overspannen te zijn en liet ze haar echtgenoot bellen die ons grote bekken gaf. Tja... Fijne manier van zaken doen. Ze hadden mooie folders en mooie praatjes, net zoals Housing XL Hulst.

Mijn tip voor iedereen die met een verhuurbemiddelaar in zee gaat en waarvan nog niet duidelijk is of deze naar behoren werkt:
- controleer altijd alles wat je kunt controleren
- vraag een verhuurdersverklaring en bel de vorige verhuurder op (dit is niet altijd afdoende omdat een vorige verhuurder soms ook graag af wil van vervelende huurders)
- communiceer vooral op schrift met de verhuurbemiddelaar, dan heb je bewijzen op papier van gemaakte afspraken en van de uitlatingen die deze doet

Sommige huurders deugen gewoon niet en daar kan een bemiddelaar niet altijd iets aan doen, maar heel vaak is ellende te voorkomen met een goede screening.

Louise75
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 jul 2012 05:41

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door Louise75 »

En het laatste deel https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5#p2166115



Bericht door MoJe » 23 mei 2015 01:37

Wij hebben ook een nare ervaring met Koopcoach in Zeeland (daardoor kwamen we bij HousingXL terecht). Koopcoach doet o.a. het beheer van woningen. Voordeel daarvan was: zij betaalden de huur aan ons, dus zouden we altijd ons geld krijgen. Ze zochten een gemeubileerde woning voor 2 buitenlandse studenten. We spraken een huurbedrag af (waar zij een percentage op zouden zetten voor hun klant). Vervolgens bleken ze er 5 Polen in te hebben gestouwd + een matras voor een vriendin die er vaak bleek te logeren (dit alles in een kleine dijkwoning die ook echt maximaal voor 3 personen geschikt was). Dat was natuurlijk kassa voor Koopcoach want het gangbare tarief voor verhuur aan zulke werkmannen ligt hoog.
Wij ontdekten dat allemaal per toeval. Ze hadden gordijnrails verplaatst en in de plafonds geschroefd om zo extra kamertjes te creëren in de woonkamer. Er waren extra matrassen op de grond geplaatst. Het was één vieze, smerige puinhoop. Koopcoach voldeed ovigens ook de huren niet op tijd en we moesten ze diverse keren herinneren, men boekte ook soms te weinig over. De koelkast zou kapot zijn, dus betaalden wij geld voor een andere koelkast, maar er werd geen nieuwe koelkast geplaatst en toen de hele bups vertrok, bleek onze oude koelkast er nog gewoon te staan (en te functioneren). Koopcoach zou alles laten schoonmaken, maar het was één vieze toestand. De eigenares van Koopcoach liet ons 2,5 uur wachten toen ze zou komen voor de eindinspectie. Uiteraard hebben we toen gewacht, omdat het zo'n vieze bende was en we haar wilde confronteren met onze ongenoegens daarover. Ze had geen sleutels bij, noteerde foute standen van de nutsbedrijven, er was rotzooi geplaatst zoals oud meubilair dat niet verwijderd was en er ontbraken spullen zoals dekbedden. De hele tuin lag vol rotzooi en de sleutels werden ook later niet meer ingeleverd, waardoor we ook vrij dure sloten moesten vervangen. Wij eisten een vergoeding voor alle schade, rotzooi en alles wat we moesten schoonmaken, maar toen bleek de directrice overspannen te zijn en liet ze haar echtgenoot bellen die ons grote bekken gaf. Tja... Fijne manier van zaken doen. Ze hadden mooie folders en mooie praatjes, net zoals Housing XL Hulst.

Mijn tip voor iedereen die met een verhuurbemiddelaar in zee gaat en waarvan nog niet duidelijk is of deze naar behoren werkt:
- controleer altijd alles wat je kunt controleren
- vraag een verhuurdersverklaring en bel de vorige verhuurder op (dit is niet altijd afdoende omdat een vorige verhuurder soms ook graag af wil van vervelende huurders)
- communiceer vooral op schrift met de verhuurbemiddelaar, dan heb je bewijzen op papier van gemaakte afspraken en van de uitlatingen die deze doet

Sommige huurders deugen gewoon niet en daar kan een bemiddelaar niet altijd iets aan doen, maar heel vaak is ellende te voorkomen met een goede screening.

Louise75
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 jul 2012 05:41

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door Louise75 »

Beste Moje,

Dank voor je uitgebreide toelichting en de link naar "Huren".

Ik heb je berichten gecopieerd, aparte links gegeven en in mijn posting geplaatst.

Jouw verhalen zijn exact dezelfde verhalen die ik van andere gedupeerde verhuurders heb vernomen.
Het is idd verschrikkelijk, je wordt gewoon 2 maal opgelicht en Recht halen is er niet bij en/of willekeurig.

Ik heb deze link gemaakt die aantonen wat de belangrijkste schadelijke gevolgen (kunnen) zijn als men een crimineel/huurshopper in de verhuurde woning krijgt;
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 8#p2089648

Dit maatschappelijke onrecht heeft de aandacht!

Ik weet niet of jij op twitter zit, maar ik kan je verwijzen naar @Foutemakelaar @Verhuurveilig @SBWHNL
Ook de bonafide makelaars (wel of geen branch NVM VBO) zetten zich in voor een integere en vooral veilige verhuurmarkt.

Ik ben volop @hofdenhaag @haagserechtbank en @hogeraad aandacht aan het vragen.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5#p2155635

Ik accepteer het gewoon niet dat ik 2 maal wordt opgelicht en een schadepost oploop van 50.000,= Euro terwijl Direct Wonen en de oplichter die in mijn woning geplaatst is vrij kunnen blijven rondlopen.
Direct Wonen zag notabene kans deze oplichter tot 2 maal toe een woning te verhuren met achterlating van gedupeerde verhuurders.

https://josevictima.wordpress.com/2014/02/

Ik zal je verder op de hoogte houden en mocht jij vragen hebben, hulp nodig hebben en/of contact willen laat het mij dan weten.
We kunnen allicht HousingXL eens gaan tweeten, links sturen en op deze manier de zaken onder de aandacht te brengen en houden.
Ik heb al wat nagezocht en wist jij dat deze franchise-nemer in Hulst ook nog een ander bedrijf heeft?

Met vriendelijke groet,
Louise

MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

Hai Louise,
Ja, je hebt helemaal gelijk, je wordt 2 keer opgelicht.

Het gaat mij puur om de vestiging van Housing XL Hulst, want met collega's van hen in een andere plaats hebben wij goede ervaringen. In Hulst is echter de manier van werken beneden alle peil. Ja, ik weet het, deze franchiser doet er nog van alles bij.

Twitter volg ik amper, maar ik zal hier online alles met belangstelling blijven volgen.
Voorlopig ben ik er even klaar mee. Ik heb het heel erg druk, maar wilde mensen toch wel graag waarschuwen en had daarom besloten alles online te zetten, zodat mensen weten waar ze op kunnen letten. Ook heb ik een tijdje geleden e.e.a. gemeld bij Tros Opgelicht, ook over de huurders.

Fantastisch dat je zo'n actieve doorzetter bent op dit vlak. 50.000 euro... dat kun je gewoon niet over je kant laten gaan. Ik wens jou in ieder geval heel veel succes met je strijd.

PS: Mocht jij een keer wat nodig hebben van mij, een verklaring of zo, dan laat het me gerust weten.

Louise75
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 jul 2012 05:41

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door Louise75 »

Hallo Moje,

Ik ben maar zo vrij geweest jouw ervaringen met @HousingXL Hulst via twitter te delen met de rest van Nederland.

Interessant en ook te waarderen is dat er een reactie kwam van @HousingXL Groningen.

Zie https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 9#p2166899

Duidelijk is dat de hele Verhuurmarkt gewoon verziekt is!

MoJe
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2015 14:54

Re: Blijf uit de buurt van Housing XL Zeeland (Hulst)

Ongelezen bericht door MoJe »

Ik weet niet hoe ik zo'n topic bij het juiste bericht kan kopieren, maar ik heb mijn reacties hieronder gezet: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 9#p2166899 2 reacties, anders werd het te lang voor het invulveld.

Het is ook inderdaad helemaal verziekt. Dit is geen manier van zaken doen.

Gesloten