LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
janis

huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door janis »

Vind het belachelijk dat mensen zelf reparaties moeten betalen in een huurwoning, met nog hoge huren ook. Mijn moeder is 69 en krijgt een rekening van € 103,-. voor het vervangen van een zeer oude techniek in een spoelbak. Schandalig en schofterig. Ik ben erg boos en weet niet tot wie ik me kan wenden. Ik heb de makelaar Hof van Rijnland in Zoetermeer gebeld, maar er is niets aan te doen. Het valt onder dagelijks onderhoud. Of mensen dagelijks de spoelbak van binnen bijhouden! De meeste mensen kunnen dit niet en in deze flat wonen oudere mensen.
IK ben heel erg boos!

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tsja vervelend of niet, er zijn nu eenmaal dingen die je zelf moet betalen en dingen die door de verhuurder betaald worden. Meestal krijg je van tevoren ook een lijst mee waar dat allemaal in vermeld staat. Dat je niet dagelijks de wasbak controleert lijkt me logisch, maar je maakt er wel gebruik van en dus kunnen die dingen kapot gaan.

Lijkt me vrij logisch, als de verhuurder voor elke reparatie op zou moeten draaien waren ze de hele dag bezig met reparaties van allerlei dingen die mensen ook sneller en goedkoper zelf kunnen doen.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Vind het belachelijk dat mensen zelf reparaties moeten betalen in een huurwoning,
Tja, groot onderhoud is voor de eigenaar, klein onderhoud voor de huurder. Zo is het wettelijk geregeld. Als je niet bereid bent aan je verplichtingen als huurder te voldoen moet je gewoon geen huis huren, hoef je ook niet te klagen.

Gast

Re: huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door Gast »

Hollander en hoe is het dan geregeld als je een woning koopt ?

Belger.

Gast

Re: huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door Gast »

Dan moet je alles zelf betalen.

NAK

Re: huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door NAK »

Wel eens van een huurcontract gehoord ??????

Gast

Re: huurwoning HofvanRijnlandZoetermeer reparatieszelf betalen!!

Ongelezen bericht door Gast »

bestaan die dan ?????????????????

Gesloten