LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jacobus recourt slecht !

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
lorrena
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2016 14:21

jacobus recourt slecht !

Ongelezen bericht door lorrena »

Op Funda viel ons een huis op in Vinkeveen.
Wij snel contact opgenomen met Jacobus Recourt.
Al snel werd ons duidelijk dat de communicatie over en weer wat rommelig verliep. Wij gaan zeker niet doen alsof het van onze kant perfect verliep , maar EN HIER WI IK IEDEREEN DIE ZAKEN WILT OF GAAT DOEN MET Jacobus Recourt op ATTENDEREN !!!!!

Wij kregen vragen zoals:
-waarom staat er op uw facebook dat u nog student bent ?
-Waarom staat er op uw linkedin nog geen gegevens over uw nieuwe baan ?
-Waarom heeft u werkgever een ander postadres dan waar het bedrijf gevestigd is ?
- Waarom heeft het bedrijf geen website ?
vragen waar je niet altijd antwoord op kan geven omdat je ze simpel weg niet weet !!!
Deze vragen zette bij ons al enige vraagtekens over het huren bij Jacobus
Wij zijn jonge hardwerkende mensen die graag nu uit huis willen maar niet meer in aanmerking komen voor de sociale huur.
Uiteindelijk kwam het negatief advies omdat er toch na aanleiding van het recherche werk van Jacobus recourt er veel vraagtekens werden gezet bij stukken , die wel klopte maar met het oog op de vele vervalsingen die zij tegenwoordig krijgen hun extra alert maakte , dat is een deel wat ik goed kan begrijpen. Alleen dit zijn onze officiele echte papieren die wij niet willen vervalsen en als ze niet goed genoeg of overtuigend genoeg zijn zit er niets anders op dan het te laten voor wat het is.
Echter omdat wij nog inwonend zijn heeft jacobus navraag gedaan bij vesteda , omdat mijn vriend die al 5 jaar volgens het GBA bij ons samenwoont in het huis van mijn ouders van vesteda , of het klopt dat wij daar daadwerkelijk wonen ? nu laten wij geen huurhuis achter en lijkt het ons dat het gba voldoende was. hierop doormiddels het handelen van Jacobus stond vandaag vesteda bij mijn ouders voor de deur.
HET HUIS WAAR WIJ AL JAREN WONEN OMDAT ZEI DOOR JACOBUS TOEDOEN DE INDRUK HADDEN GEKREGEN DAT MIJN OUDERS HUN HUIS WELLICHT AAN ONS ONERVERHUURDE OF WELKE GEDACHTEN ER OOK MOCHT ZIJN ?
De vraag of jacobus dit wou oplossen doormiddel van een persoonlijk gesprek was hun standpunt dat wij dat maar moesten doen. En het juist nu raar was om er nog meer aandacht aan te besteden !!!!! HOE BEDOEL JE APART !!!!!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: jacobus recourt slecht !

Ongelezen bericht door newmikey »

Geen touw aan vast te knopen. Wat is nu de vraag en wat is het probleem?

Moneyman
Berichten: 30152
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: jacobus recourt slecht !

Ongelezen bericht door Moneyman »

lorrena schreef:Wij kregen vragen zoals:
-waarom staat er op uw facebook dat u nog student bent ?
-Waarom staat er op uw linkedin nog geen gegevens over uw nieuwe baan ?
-Waarom heeft u werkgever een ander postadres dan waar het bedrijf gevestigd is ?
- Waarom heeft het bedrijf geen website ?
vragen waar je niet altijd antwoord op kan geven omdat je ze simpel weg niet weet !!!
Als je dergelijke vragen niet kunt beantwoorden, snap ik wel dat men wantrouwig wordt.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: jacobus recourt slecht !

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ze hebben indringende vragen gekregen van een verhuur makelaar... en nu kwam de woningbouw controleren of ze illegaal in hun woning verbleven. Dit huis zou zijn toegewezen aan een ouder....

En dat is dan de schuld van de verhuurmakelaar... Volgens TS dan he!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: jacobus recourt slecht !

Ongelezen bericht door berndv »

lorrena schreef:Op Funda viel ons een huis op in Vinkeveen.
Wij snel contact opgenomen met Jacobus Recourt.
Al snel werd ons duidelijk dat de communicatie over en weer wat rommelig verliep. Wij gaan zeker niet doen alsof het van onze kant perfect verliep , maar EN HIER WI IK IEDEREEN DIE ZAKEN WILT OF GAAT DOEN MET Jacobus Recourt op ATTENDEREN !!!!!

Wij kregen vragen zoals:
-waarom staat er op uw facebook dat u nog student bent ?
-Waarom staat er op uw linkedin nog geen gegevens over uw nieuwe baan ?
-Waarom heeft u werkgever een ander postadres dan waar het bedrijf gevestigd is ?
- Waarom heeft het bedrijf geen website ?
vragen waar je niet altijd antwoord op kan geven omdat je ze simpel weg niet weet !!!
Deze vragen zette bij ons al enige vraagtekens over het huren bij Jacobus
Wij zijn jonge hardwerkende mensen die graag nu uit huis willen maar niet meer in aanmerking komen voor de sociale huur.
Uiteindelijk kwam het negatief advies omdat er toch na aanleiding van het recherche werk van Jacobus recourt er veel vraagtekens werden gezet bij stukken , die wel klopte maar met het oog op de vele vervalsingen die zij tegenwoordig krijgen hun extra alert maakte , dat is een deel wat ik goed kan begrijpen. Alleen dit zijn onze officiele echte papieren die wij niet willen vervalsen en als ze niet goed genoeg of overtuigend genoeg zijn zit er niets anders op dan het te laten voor wat het is.
Echter omdat wij nog inwonend zijn heeft jacobus navraag gedaan bij vesteda , omdat mijn vriend die al 5 jaar volgens het GBA bij ons samenwoont in het huis van mijn ouders van vesteda , of het klopt dat wij daar daadwerkelijk wonen ? nu laten wij geen huurhuis achter en lijkt het ons dat het gba voldoende was. hierop doormiddels het handelen van Jacobus stond vandaag vesteda bij mijn ouders voor de deur.
HET HUIS WAAR WIJ AL JAREN WONEN OMDAT ZEI DOOR JACOBUS TOEDOEN DE INDRUK HADDEN GEKREGEN DAT MIJN OUDERS HUN HUIS WELLICHT AAN ONS ONERVERHUURDE OF WELKE GEDACHTEN ER OOK MOCHT ZIJN ?
De vraag of jacobus dit wou oplossen doormiddel van een persoonlijk gesprek was hun standpunt dat wij dat maar moesten doen. En het juist nu raar was om er nog meer aandacht aan te besteden !!!!! HOE BEDOEL JE APART !!!!!
niet heel vreemd dat een verhuurmakelaar voorzichtig is, gezien het grote aantal hennepkwekerijen in verhuurde woningen in de vrije markt.

Maar wat heeft de makelaar nu daadwerkelijk verkeerd gedaan? Navraag bij vesteda? Niet heel vreemd om navraag te doen bij vorige verhuurders. Heeft u aangegeven dat het hier het huis van uw ouders betrof? Daarnaast van vesteda niet heel vreemd dat ze vervolgens op onderzoek uitgaan als het huis staat op naam van een "ouder" echtpaar en nu opeens aangegeven wordt dat er een koppel "jongeren" gaat verhuizen, zal bij de woningstichyting ook de nodige vragen oproepen, aangezien onderhuur niet toegestaan is.

BL2
Berichten: 4844
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: jacobus recourt slecht !

Ongelezen bericht door BL2 »

Jacobus Recourt slecht, is de topictitel.
Denk juist dat ze hun werk heel goed doen, als ik de TS post zo lees.
Zie in deze ook de bijdrage van Moneyman. Als je daar al geen antwoord op kan geven.......

Gesloten