LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NCOI opleidingen

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Ossenbruggen
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2008 11:15

NCOI opleidingen

Ongelezen bericht door Ossenbruggen »

Wanneer je een herexamen bij de ncoi moet doen dien rekening te houden met een vaste data voor de examens, omdat ze deze per jaar vast leggen. Het is dus niet automatisch zo dat je na 6 weken een herexamen hebt.

Nu kan het dus voorkomen dat je een opleiding doet, 2 jaar in een jaar, maar dat je nog even 5 maanden moet wachten op een herexamen.

Onacceptabel zou je zeggen, maar volgens de ncoi kan dit absoluut niet anders, omdat de vakanties er tussen zitten? :?:
Daarnaast heb ik het probleem dat ik in de herexamentijd in amerika zit, maar ja dan schuif je toch gewoon door tot november?
Dit is dan echter wel je derde examen, want het kan zijn dat materialen veranderen....... ja en dan moet je weer betalen????

Ik begrijp niet dat herexamens niet standaard 6 weken naar het normale examen is. De NCOI doet haar werk goed op het gebied van mensen binden aan de opleiding, maar de verdere afwerking van klachten of meedenken is niet aan de orde...

Gesloten