LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is er al onderzoek gedaan naar de gevolgen van jarenlang geb

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Corry

Is er al onderzoek gedaan naar de gevolgen van jarenlang geb

Ongelezen bericht door Corry »

Hoe zit het met onderzoek na jarenlang gebruik Prozac en andere antidepressivia. Ik zou hier graag meer over weten.
Wat zijn dan de gevolgen?
Hoeveel mg heb je nodig als onderhoudsdosis?
Is het serotonine en de hoogte te meten in je bloed?

Anoniem

Re: Is er al onderzoek gedaan naar de gevolgen van jarenlang geb

Ongelezen bericht door Anoniem »

Deze middelen NIEUWE generatie zijn nog niet zo oud dus er is weinig te zeggen wat er over 20jaar met mensen gebeurt . De verwachting is niet dat er gekke dingen zullen gebeuren maar goed dat weten we pas over 20 jaar. Het serotonnine verhaal word altyd maar verteld in de hulpverlening maar ik zeg altyd tegen de mensen , vraag je arts is wat de hoogte was ? Wedden dat ze het meestal niet weten omdat ze het niet hebben getest ? En met dat verhaal krijgen velen zo'n middel . Hoe kan een arts dat weten dat je balans niet goed is als ie t niet test ? Ik ben trouwens erg nieuwscxhierig wat er gebeurt bij teveel serotinne .

Groetjes

aletta

Re: Is er al onderzoek gedaan naar de gevolgen van jarenlang geb

Ongelezen bericht door aletta »

Veel artsen weten niet dat het serotinine gehalte getest kan worden, ben al verschillende keren uitgelachen als ik om deze test vroeg

ellen

Re: Is er al onderzoek gedaan naar de gevolgen van jarenlang geb

Ongelezen bericht door ellen »

Gebruik Prozac al jaren...maak me nu dus wel zorgen maar ben niet bereid direkt te stoppen..Mijn bijwerkingen zijn minimaal; droge mond en wat vaker hoofdpijn...

Gesloten