LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (nog)geen zelfmoord,maar wel compleet gek

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
hjg

(nog)geen zelfmoord,maar wel compleet gek

Ongelezen bericht door hjg »

het afgelopen jaar heeft mijn vriend n complete gedragsverandering gemaakt. Het begon met kleine dingen en is nu opgelopen tot helemaal gek.Om n lang verhaal even heel kort te maken is dat door zijn psychische toestand zijn hele leven kapot gemaakt wordt en daarbij ook van vrienden,kennissen,familie en mij.Zowel geestelijk,zakelijk en financieel.
het probleem is dat alle symtonen van manie tot alle remmingen enz duidelijk waarneembaar zijn door iedereen. Huisartsen,psychiaters,crisisteam politie enz maar dat ze hier in nederland niks kunnen doen,omdat de patient zelf vindt dat hij oke is en de rest allemaal gek.
hierdoor wordt de nachtmerie elke dag erger.
We hebben het hier over n sociale zakenman die alles op n rijtje had en zeer succesvol was...en die nu bijna als n gekke zwerver overal rondzwerft met de wildste en gekste verhalen en bijna alles kwijt is.(relatie,vrienden,huis,geld,zaak)

Hij slikt nu bijna anderhalf jaar seroxat.
Als ik hier heel erg over ga nadenken,vraag ik mij af of deze twee dingen met elkaar te combineren zijn en vooral hoe dit op te lossen is omdat hij in deze toestand niet inziet dat er iets mis is.

Aranka

Re: (nog)geen zelfmoord,maar wel compleet gek

Ongelezen bericht door Aranka »

Mijn schoonzus, is ook compleet "gek" geworden, sinds het gebruik van seroxat. Ze roept tegen iedereen dat ze naar de dokter moeten voor medicijnen en vindt zichzelf nog zo'n beetje de enige die normaal is.
Wat het ergste is, is dat ze nog 2 jonge kinderen heeft (10 en11 jaar)die hier erg onder moeten lijden. Ze is gescheiden en heeft een relatie met een man die softdrugs gebruikt. Dit maakt alles nog eens lastiger, zij blowt zelf namelijk ook wel eens.
Zij beleeft dingen zo totaal anders dan andere, het lijkt wel een fantasiewereld waar ze in leeft.
Haar moeder en broer zijn ten einde raad, wat kunnen we hieraan doen?

thea

Re: (nog)geen zelfmoord,maar wel compleet gek

Ongelezen bericht door thea »

Allemaal heel veel succes,hopelijk komt alles weer goed

jasmijn

Re: (nog)geen zelfmoord,maar wel compleet gek

Ongelezen bericht door jasmijn »

Ik zou een gedwongen afkickprogramma voorstellen. Dit moet toch in overleg met de huisarts de beste oplossing zijn?
als de huisarts/ psychiater hier niet serieus op in gaat vind ik dat erg onproffessioneel.
(zelf ben ik een tevreden gebruiker, zonder bijwerkingen)

Gesloten