LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seroxat

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Aad Rouw

Seroxat

Ongelezen bericht door Aad Rouw »

Goeden dag ik ben ook een gebruiker van het middel seroxat geweest , en heb op een bepaald moment ook inderdaad de verschijnselen van ,ik zet mn auto tegen een boom aan.
Gelukkig heb ik de rit wel overleefd , maar heb hem in een roes als ,een automatische piloot beleefd heel eng , maar nu dank zij jullie programma verklaarbaar.
Inmiddels ben ik afgebouwd en bijna clean zeg maar.
(bedankt voor de info via radar er is mij een hoop duidelijk geworden)

F.Willems

Re: Seroxat

Ongelezen bericht door F.Willems »

goeden avond,
heb alles geslikt wat de mens gemaakt heeft,
heb alle tests gedaan, lijstjes bij huisartsen etc.
was goed depressief.
Het punt blijkt nu dat ik totaal niet juist reageer op al
deze medicijnen. #black-outs - overdadig nerveus - etc#
Kwam met een maatschappelijkwerker er achter, dat dit mogelijk in mijn genen zit, oftewel ik moet er mee leven.
KOMT DIT MEER VOOR???????
met vriendelijk groet,
F.Willems/Heemstede

leen

Re: Seroxat

Ongelezen bericht door leen »

ook goedenavond ,
naar mijn mening wordt de term depressie te gauw toegepast
ik loop "liep" nl ook al jaren met nervositeit en angsten en heb daar de nodige pillen voor geslikt je kan het zo gek niet bedenken maar ik heb ze voorgeschreven gekregen
van remeron tot pozac en seroxat en xanax etc....
bij toeval tijdens een bloedonderzoek bleek mijn schildklier harder te werken dan nodig ,en dit veroorzaakte bij mij de klachten van nervositeit
als je hier jaren mee loopt ga je je leef wijze hierop aanpassen van kwaad tot erger ,uiteindelijk in angsten en fobieen en alleen maar omdat de juiste diagnose niet werdt gesteld dus er is meer dan "alleen tussen je oren"
succes meneer willems
leen

Gesloten