LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TROS WAT BEN JE AAN HET DOEN!!!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Gerda Hafkamp

TROS WAT BEN JE AAN HET DOEN!!!

Ongelezen bericht door Gerda Hafkamp »

zie bericht Gerda Hafkamp: SEROXAT: de eventuele gevolgen van maandag de 23e

leen

Re: TROS WAT BEN JE AAN HET DOEN!!!

Ongelezen bericht door leen »

hoi Gerda ,
ik ben het grotendeels helemaal met je eens ,ze hadden bv van te voren aan kunnen kondigen dat het over depressiviteit zou gaan en eventueel hiermee mensen die labiel zij of hun omgeving hiervan konden waarschuwen
maar anderzijds vind ik het wel goed dat erover gesproken wordt,want er is heel veel onbegrip over depressies etc...alleen wat we vanavond zagen werd ik niet echt vrolijk van ik kan me ook niet voorstellen waarom ze dit tonen op tv terwijl ze weten dat er zoveel mensen kijken die toch al niet goed in hun vel zitten,mensen die dit verkeert oppakken hebben er dus nu gewoon weer een probleem bij en blijven nu weer met een hoop onbeantwoorde vragen zitten want er was geen duidelijkheid wat nou echt de oorzaak was
ik heb ook jarenlang van seroxat geslikt en integendeel van wat beweerd wordt had ik alleen darmklachten ,en onlangs ben ik gestopt met die rotzooi zonder afkick verschijnselen integendeel ik voel me zonder die pillen veel beter!

Gesloten