LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
MissE
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2006 21:44

gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door MissE »

Wie kan mij iets over de werkzaamheid van dit product vertellen?
Is een kuur aan te raden? En wat is het resultaat van Breast Gro? Welke negatieve bijwerkingen heeft dit product, behalve dat het duur is?Wie heeft ervaringen of kent iemand die dit product gebruikt? Laat het me weten! Ik ben benieuwd...

MissE

AshwariaRiu
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2006 20:22

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door AshwariaRiu »

Ik heb het ong 8 maanden geslikt, en het heeft in totaal maar 4 cm geholpen, lang niet genoeg voor een grotere cupmaat, laat staan een groei van 2 a 3 cupmaten zoals BreatGro beloofd.
Ik ben in die tijd ook aangekomen, dus het kan heel goed dat de groei daardoor kwam, en niet eensdoor de pillen van BreastGro.
Ik heb verder geen bijwerkingen gemerkt.

IQ
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:01

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door IQ »

Ik slik Breast Gro nu al 5 weken en merk er helemaal niks van. Dit stimuleert mij natuurlijk niet om na deze verpakking nog een tweede te kopen. En dit terwijl ik volgens de beschrijving ook nog wel tot de groep vrouwen behoor waarbij het meeste resultaat werd waargenomen (vrouw met kind)! Helaas... :(

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door eeliane »

Dit gelooft toch niemand he!!!!!!

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Ik gebruik het al 2 jaar en ik moet zeggen met een goed resultaat.
De omvang van mijn borsten is nu dubbel C2 maar heb wel last van overmatige baardgroei gekregen.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door NAK »

Beste MissE, AshwariaRiu, IQ en LindaLovelace,

Kleine meisjes van ± 3 jaar zijn nog voor de gek te houden. Die kan je nog vertellen dat ze hard op hun duim moeten blazen om de zelfde mooie ronde borsten te krijgen als hun mama.
Maar ik neem aan dat jullie als volwassen vrouwen, toch wel beter weten.

Weten jullie wel wat er in Breast Gro zit?
Kijk bijvoorbeeld eens naar een paar ingrediënten:
Meelmix (Boekweit, Zwarte haver, Gerst, Rogge, Tarwe en Maïs) Dit zit ook in een meergranen brood………en is veel goedkoper.
Isoflavonen Complex - Isoflavonen wordt gewonnen uit soja.
In deze samenstelling is het een ondersteuning tegen overgansklachten én een uitgekiende formule voor een gezonde prostaat.
Is misschien de verklaring van de baardgroei van LindaLovelace….
Dames, het is een cliché is, maar schoonheid is niet alleen zichtbaar aan de uiterlijke vormen, maar komt voornamelijk van binnen uit.


En dat de buitenkant niet altijd wordt zoals men had gehoopt kan men onder andere zien bij Marijke Helwegen en Vanessa alias Conny Breukhoven.

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door supernov »

Het is soms vrij vermoeiend te moeten lezen/zien hoe snel mensen klakkeloos geloven wat een product beloofd. Het is het aloude effect van de mensen die in de middeleeuwen water in flesjes verkochten tegen allerlei ziektes, wanneer er een paar mensen zeggen dat het werkt (wat dan vaak door geheel andere zaken komt) gelooft een bepaalde groep het meteen. Helaas is die groep nog steeds erg groot.

Hoe zou een borst kunnen toenemen in volume...natuurlijk gezien, eigenlijk alleen door het laten groeien van het onderliggend weefsel. Dit bestaat voornamelijk uit vet/water en een beetje klierweefsel. Hoe kan je nu verwachten dat deze middelen hier iets mee doen? En wanneer ze dit zouden doen, lijkt het mij gepast hier voorzichtig mee om te gaan, beetje eng als middelen de groei van weefsels gaan beinvloeden. Hetgeen hier natuurlijk niet het geval is.

Ik zou zeggen, zet het geld lekker op een spaarrekening. ;)

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

maar heb wel last van overmatige baardgroei gekregen.

HAHAHAHA!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Tuuuuuuurlijk, grotere borsten met pillen. Deze onzin doet me denken aan die oost-duitse gewichthefsters van toen :)

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Breast gro werkt bij mij zeker!!! Ik heb er zeker een cup meer door gekregen, een snellere haargroei, harde nagels, betere stoelgang en een positieve gemoedstoestand!!!! ..dit is geen reclame! Het werkt echt, maar duidelijk per persoon verschillend.
Ik had het niet tegen me vriend gezegd, tot hij opeens vroeg wat er met me borsten was gebeurt?!! Toen pas stond ik er bij stil dat die pillen wel degelijk werkte. Ik slikte ze in eerste instantie voor alle positieve bijwerkingen.
Ik hoop alleen dat het niet gevaarlijk is, omdat me borsten nu best harde weefsels bevatten?! Weet iemand hoe lang ze al bestaan?

Toolboy

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het enige wat er van groeit is de portomonaie van de verkoper :lol:

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door supernov »

Ik zou toch eens een bezoekje aan de huisarts adviseren. Dit soort symptomen hoeven absoluut niets te maken te hebben met Breast-Gro, lijkt mij zelfs erg onwaarschijnlijk. Wellicht een placebo-effect, wat het betere-gevoel kan verklaren, maar het kan aan zoveel liggen...zelfs aan wat minder plezierige zaken. Dus als je opeens zo'n verandering in je lichaam bemerkt, lijkt dit een hormonaal effect te zijn...nogmaals, het kan overal aan liggen, maar je huisarts kan hier meer over vertellen.

ps. de betere stoelgang zou goed kunnen komen door de brood-bestanddelen die in Breast-gro zitten.

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Ik ben gister bij de dokter geweest en ga voor de zekerheid me borsten laten controleren (echo en mammografie) of de harde weefsels kwaad kunnen. Waarsch is het een cyste..

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

De radioloog kan niets zien op de echo, omdat ik nog geen 30 ben en er teveel weefsel nog in ontwikkeling is (wellicht door de pillen).
Er is ook geen mammografie gemaakt omdat ze dat niet doen voor je 30ste.
Ik ga ervan uit dat de pillen geen kwaad kunnen, omdat ze wetenschappelijk zijn getest en verkocht mogen worden.
Ik vraag me wel af hoelang ze al op de markt zijn. Weet iemand dat?
Ik hoop in ieder geval dat ze niet vd markt worden gehaald, want bij mij heeft het alleen maar positieve bijwerkingen.

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door supernov »

Beste Elise,

Dat de pillen werken staat nergens wetenschappelijk geschreven. Dat ze niet zozeer kwaad kunnen wel...dat is puur toxicologisch onderzoek. De pillen bevatten nauwelijks meer dan brood-bestanddelen. Echt...probeer niet zo snel te denken dat pillen zomaar werken.

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Ik denk niet dat ze werken, ik voel en zie dat ze werken! Mn vriend voelde het overduidelijk dat me borsten harder en groter waren geworden, zonder dat ik hem had verteld deze pillen te slikken (omdat ik daar ook niet echt trots op ben en het zeker aan niemand die ik ken ga vertellen) :D
En als het gevaarlijke pillen betreft, worden deze niet zomaar in elke drogist verkocht.. Volgens de gebruiksaanwijzing zijn ze wetenschappelijk getest, dat mogen ze niet aangeven als dat niet zo is.
Ik vraag me alleen nog steeds af hoe lang ze op markt zijn, heeft iemand een antwoord hierop?
Gegroet en fijn weekend!

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Werd er bij je vriend ook wat harder en groter? :lol:

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

JAZEKER!!!! ..maar daar heb ik geen grote borsten voor nodig.. :D

catootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 19:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door catootje »

ha elise8

Ik zelf zit erook aante denken om het te gaan gebruiken!
Na 3 zwangerschappen wel mijn fiuurtje terug alleen mijn borsten!
dramatisch! Wat ik je wilde vragen wanner merkte je voor het eerst resultaat(of je vriend) Ben nl niet van plan eerst eeen jaar de dingen te slikken en er gebeurt niets! ben al tevreden met meer stevigheid!
groetjes! catootje

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Als ik alle berichten lees ben ik ervan overtuigd dat de werkzaamheid sterk per persoon verschilt. Bij mij ging het echt werken op het moment dat ik 5! pillen op een dag ging slikken.. Toen ik begon met afbouwen naar 2 tot 1 op een dag bleef het resultaat wel aanwezig.
Toen ik een paar maanden was gestopt en daarna weer met 2 op een dag begon, was het resultaat weer snel terug. Mn borsten werden overigens niet steviger, maar wel groter. :D
Succes!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Breast gro

Als oude man zit ik dit alles met verbazing te volgen en gaan mijn herinneringen aan het toen min of meer zondig gevonden weekblad
"De Lach" waarin ook beloften stonden van grotere steviger borsten.
Ondanks het feit dat echt wetenschappelijk onderzoek uitwees dat het middel voor het allrgrootste deel bestond uit..........Arabische gom bleven vrouwen maar hopen..
Het middel moest volgens die reklame voor het grootste deel aan de onderzijde van de borsten worden gesmeerd.
Tsja, wrijf maar eens Arabische gom onder uw borsten (als papierplaksel nog verkrijgbaar=het flesje met die rode zachtrubberen dop) en u merkt dat uw borsten daar inderdaad steviger gaan aanvoelen.
Een effect dat u overigens met elk andere soort lijm kan bereiken!

En dan één opmerking 'dat het wetenschappelijk getest zou zijn'!!
Waar, hoe, door wie??
Dit is de gewone kretelogie die men zo vaak tegenkomt in dat "alternatieve"circuit.
Navraag zal geen duidelijk antwoord opleveren!
Wellicht een of andere dubieuze "dokter" maar zeker geen echt wetenschappelijk rapport .
Daar verwed ik een goede fles wijn op!
(een goede champagne heb ik ook liggen. 't Is naar keuze!!)

Grootvader

Oh, heerlijk! Ik ben gek op gewonnen wijn zolang het geen chateau migraine is natuurlijk.

Gesloten