Bijwerkingen Medicijnen

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Buning
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2018 14:58

Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door Buning » 27 jul 2018 16:30

Door de bijwerking van Lisinpril zijn mijn armen wit geworden doordat het pigment er weg is. dit hersteld zich niet meer.Nu ben ik bezig geweest met Teva de farmaceut die het middel uitgeeft voor meer informatie en wat te doen. Nu geven hun aan dat het nog niet voor was gekomen en heb alle gegevens naar hun toegestuurd. zijn er meer mensen die hier probleem mee hebben en de gevolgen hiervan.Kan er niet bij dat het nog niet meer mensen die dit hebben. Zou heel graag hier meer van horen.

Theotrucker
Berichten: 3365
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door Theotrucker » 27 jul 2018 16:53

Ik heb lisinpril sinds een maand. Nog geen bijwerkingen, misschien kriebelhoest, maar dat kan ook van een ander medicijn komen. Ik heb nu behoorlijk gebruinde armen.

BL2
Berichten: 2756
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door BL2 » 27 jul 2018 16:56

Buning schreef:Door de bijwerking van Lisinpril zijn mijn armen wit geworden doordat het pigment er weg is. dit hersteld zich niet meer.Nu ben ik bezig geweest met Teva de farmaceut die het middel uitgeeft voor meer informatie en wat te doen. Nu geven hun aan dat het nog niet voor was gekomen en heb alle gegevens naar hun toegestuurd. zijn er meer mensen die hier probleem mee hebben en de gevolgen hiervan.Kan er niet bij dat het nog niet meer mensen die dit hebben. Zou heel graag hier meer van horen.
Heel vervelend dit verschijnsel, maar als het nog nooit is voorgekomen, hoe is dan de link te leggen naar het medicijn.
Het stond immers ook niet genoemd in de gebruiksaanwijzing, neem ik aan.

HADES2001
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door HADES2001 » 27 jul 2018 17:09

Dit middel is als sinds 1988 op de markt je zou zeggen dat alle vormen van bijwerkingen wel bekend zijn, hoe is de diagnose gekomen dat dit middel de oorzaak is?

stofzuigertje

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 27 jul 2018 17:14

Hier moet U zijn voor eventuele Bijwerkingen;

https://www.lareb.nl/

Lady1234
Berichten: 10336
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door Lady1234 » 27 jul 2018 17:22

Mijn partner heeft dit medicijn jaren moeten slikken, maar heeft zeker nooit last gehad van deze bijwerking.

Hoe is, en wie heeft vastgesteld dat het van dit middel komt?

sake1987
Berichten: 317
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door sake1987 » 27 jul 2018 19:28

Mijn armen, benen en lichaam worden ook steeds witter, maar niet door de medicatie. Bij mij heet het Vitiligo.

Bij dit medicijn wordt dit niet benoemd wat huid betreft alleen Huiduitslag, jeuk, galbulten, haaruitval. Als u de huidziekte psoriasis heeft: de klachten kunnen verergeren. Als u dit merkt, neem dan contact op met uw arts. Zeer zelden ontstaat een ernstige huidaandoening met blaren op de huid of een vurige rode huid. Waarschuw dan een arts.

Buning
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2018 14:58

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door Buning » 31 jul 2018 14:14

BL2 schreef:
Buning schreef:Door de bijwerking van Lisinpril zijn mijn armen wit geworden doordat het pigment er weg is. dit hersteld zich niet meer.Nu ben ik bezig geweest met Teva de farmaceut die het middel uitgeeft voor meer informatie en wat te doen. Nu geven hun aan dat het nog niet voor was gekomen en heb alle gegevens naar hun toegestuurd. zijn er meer mensen die hier probleem mee hebben en de gevolgen hiervan.Kan er niet bij dat het nog niet meer mensen die dit hebben. Zou heel graag hier meer van horen.
Heel vervelend dit verschijnsel, maar als het nog nooit is voorgekomen, hoe is dan de link te leggen naar het medicijn.
Het stond immers ook niet genoemd in de gebruiksaanwijzing, neem ik aan.
Alle bijwerkingen staan er ook niet in, al contact gehad met Teva farmaceut en deze heeft het geregistreerd want het is wel mogelijk.

Buning
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2018 14:58

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door Buning » 31 jul 2018 14:18

sake1987 schreef:Mijn armen, benen en lichaam worden ook steeds witter, maar niet door de medicatie. Bij mij heet het Vitiligo.

Bij dit medicijn wordt dit niet benoemd wat huid betreft alleen Huiduitslag, jeuk, galbulten, haaruitval. Als u de huidziekte psoriasis heeft: de klachten kunnen verergeren. Als u dit merkt, neem dan contact op met uw arts. Zeer zelden ontstaat een ernstige huidaandoening met blaren op de huid of een vurige rode huid. Waarschuw dan een arts.
Vitiligo is vaak een erfelijk heid factor . dus niet van medicijnen dit is van medicijnen en intolerantie van medicijnen. hoofd zakelijk van bepaalde E nummers.

sake1987
Berichten: 317
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Bijwerkingen Medicijnen

Ongelezen bericht door sake1987 » 31 jul 2018 14:23

Buning schreef:
sake1987 schreef:Mijn armen, benen en lichaam worden ook steeds witter, maar niet door de medicatie. Bij mij heet het Vitiligo.

Bij dit medicijn wordt dit niet benoemd wat huid betreft alleen Huiduitslag, jeuk, galbulten, haaruitval. Als u de huidziekte psoriasis heeft: de klachten kunnen verergeren. Als u dit merkt, neem dan contact op met uw arts. Zeer zelden ontstaat een ernstige huidaandoening met blaren op de huid of een vurige rode huid. Waarschuw dan een arts.
Vitiligo is vaak een erfelijk heid factor . dus niet van medicijnen dit is van medicijnen en intolerantie van medicijnen. hoofd zakelijk van bepaalde E nummers.
Vitiligo heeft niet veel met erfelijkheid te maken :D ben al 40 jaar de enige in de familie.

https://www.vitiligo.nl/

Plaats reactie