LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Rofra Home

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Jacola
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2020 10:59

Ervaringen met Rofra Home

Ongelezen bericht door Jacola »

Goedendag,

Ik heb internet afgezocht naar reviews over Rofra home, daar kwam ik ook tegen dat u er in 2010 al eens aandacht aan heeft besteed in een uitzending.

Nu is er in de afgelopen 10 jaar totaal geen verbetering , niets maar dan ook niets, op getreden.

De klachten die ik lees zijn voor ons erg herkenbaar, maar nu is het zo dat alle klachten die een ieder heeft ondervonden, wij ze allemaal hebben mogen ervaren.

Wij hebben op 28-08-2019 een totale (kamer) inrichting besteld bij Rofra Home t.w. ruim €8000.00 ( waarvan een korting vd BTW al af is )

Tot op heden zijn alle problemen nog steeds niet opgelost.
Foutieve levering, late levering, leugens, onbeschoft gedrag, telefoongesprekken beeindigd, dreigen met politie enz enz

moet eerlijkheids halve zeggen dat ik via de telefoon wel een aantal keren heftig en emotioneel gereageerd hebt, je geeft veel geld uit, je verheugd je op je nieuwe inricht en het blijkt 9 maanden een drama te zijn geworden.
We zijn het zo zat maar weten niet meer welke stappen we nog kunnen ondernemen.
zou u nog iets voor ons kunnen betekenen ?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ervaringen met Rofra Home

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik denk niet dat de eigenaar zich nog een keer in de studio gaat vertonen.

Wel een tip voor de volgende keer : stap binnen bij een CBW erkende woonwinkel. Dan worden geschillen laagdrempelig opgelost.

Nu zal je naar de rechter moeten stappen om wat gedaan te krijgen.

Gesloten