LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jan de bouvrie vitrage

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jan

jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door jan »

wij hebben dezelfde ervaring als mw Smit w.b het wassen, mede omdat er geen voorschrift daaromtrent was gegeven.
Wie nog meer ? Misschien om gezamenlijk de fa Weyers aan te spreken ?

janine en marcel

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door janine en marcel »

Bij de winkel (Decorette Nieuw vennep) waar wij dezelfde vitrage van jan des bouvrie hebben gekocht zij men dat hij niet gestoomd maar chemisch gereinigd moest worden. Dit hebben wij gedaan, maar dat heeft weinig geholpen, want alle vlekken zitten er nog in. Mischien helpt een brief naar de consumentenbond?

Monique Blom

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door Monique Blom »

Hoi,

Ik heb helaas de betreffende uitzending over de vitrage van Jan des Bouvrie gemist. Ik ben door iemand anders erop gewezen dat het om de vitrage ging die ook bij mij in de woonkamer hangt. Ik heb begrepen dat wanneer deze vitrage gereinigt wordt alle bloemen verdwijnen. Ik heb de creme versie met antraciet grijze bloemen. Ik ben heel erg benieuwd wat er nu precies aan de hand is, want de vitrage was erg kostbaar en moet uiteraard ook eens gereinigd worden. Mischien is er dan inderdaad gezamelijk actie op te ondernemen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten,

Monique Blom

gerard

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door gerard »

deze uitzending is op te vragen bij radar.

Evelien van de Ven

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door Evelien van de Ven »

Ik durf daar nu niets te kopen hoor, straks gebeurt dat mij ook

Evelien van Dijk

Evelien van de Ven

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door Evelien van de Ven »

Ik durf daar nu niets te kopen hoor, straks gebeurt dat mij ook

Evelien van Dijk

J.Slim

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door J.Slim »

Tsja, dat heb je nu eenmaal met jan de bouf

Mina

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door Mina »

Tjonge, tjonge! Verveel je je ofzo? Wat een oude topic om dat nu weer naar boven halen! Er zijn toch wel anderen sites, voor dit soort flauwe kul? Kijk eens op: www. ikverveelmezo.nl.
:lol: Mina.........

vero

Re: jan de bouvrie vitrage

Ongelezen bericht door vero »

Erg vervelend dat die dure vitrage dit heeft............klaag gewoon bij www.jandebouvrie.nl..............kijken wat die te melden heeft??

Gesloten