LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badkamer & Co / Onega BV

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
tolhuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2018 14:44

Re: Badkamer & Co / Onega BV

Ongelezen bericht door tolhuis »

Heb in april dit jaar diverse badkamer spullen gekocht in Rozendaal , na levering en betaling does bak gecontroleerd blijkt dat de wanden allemaal krom waren gebeld en foto's opgestuurd , ze zouden contact opnemen met de fabriek in Italië na enige dagen zelf maar gebeld wand terugbellen doen e niet , gelukkig wel alles met mail gedaan toen zijden ze dat ik moest proberen om er een versteviging in te maken , dit gedaan door een aannemer ( Extra koten ) hebben het inderdaad kunnen verhelpen does bak gemonteerd en de rekening naar badkamer en co gestuurd , gelijk een mail terug dat ze geen opdracht hebben gegeven om het te monteren en dat ze de kosten niet gaan betalen , ook gelijk gedreigd dat ik niet juridische stappen moet nemen wand alle kosten zouden ze bij mij verhalen, maar mijn eigen risico is hoger dan het bedrag van de reparatie, nu deze week september 2018 de badkamer mengkraan lekt gemeld en ze hebben een nieuw onderdeel opgestuurd , maar ja wie gaat dat monteren !!!
Ik ben zelf niet handig dus moet ik weer een aannemer in dienst nemen , wel gelijk gemeld per mail maar daarop hebben ze natuurlijk iet gereageerd zo als gewoonlijk , ga het toch proberen de rekening te innen want nu zijn de kosten wel hoger als mijn eigen risico,


advies ga er niets kopen service is zeer slecht en garantie daar hebben ze nog nooit van gehoord

van Eijken
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2019 00:13

Re: Badkamer & Co / Onega BV

Ongelezen bericht door van Eijken »

Geweldig bedrijf, zijn qua prijs en kwaliteit de beste deal.
Heb ook een bad SEM aangekocht en ben zeer tevreden.
Je moet alleen vragen wat de uiterste leverdatum gaat worden, bepaalde items zijn niet voorradig en moeten door hen worden besteld.
Eerlijke vragen bekomen ook een eerlijk antwoord.
tot op heden 100% tevreden.
Ga nu voor mijn douche een glazen inloop bestellen.

Gesloten