Beddenplein Falliet?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bernadetdejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2019 01:41

Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door bernadetdejong »

Ik wil graag mijn afschuwelijke ervaring delen met Beddenplein.nl om andere potentiële klanten te waarschuwen voor hun schandalige klachtenafhandeling en het feit dat je niet eens terecht kunt bij het bedrijf zelf, maar in plaats daarvan wordt doorgestuurd naar de curator van het failliete bedrijf voor klachten.
Het begon allemaal met de aankoop van een nieuw bed via de website van Beddenplein.nl. Op het moment van aankoop leek alles soepel te verlopen, maar al snel ontdekte ik dat mijn bestelling verre van perfect was. Het bed werd met vertraging geleverd en toen het eindelijk arriveerde, ontbraken er belangrijke onderdelen. Natuurlijk nam ik contact op met de klantenservice om mijn klacht te melden.
Hier begon de nachtmerrie. Het duurde dagen voordat ik überhaupt een reactie kreeg, en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, werden mijn klachten met minachting behandeld. Het personeel was onbeleefd en onbehulpzaam, en ik kreeg geen enkele indicatie dat ze van plan waren om mijn probleem serieus aan te pakken.
Het werd nog erger toen ik ontdekte dat Beddenplein.nl failliet was gegaan en ik werd doorverwezen naar de curator van het bedrijf dealscompany voor verdere klachtenafhandeling. Dit is gewoon onaanvaardbaar. Als klant verwacht je dat een bedrijf verantwoordelijkheid neemt voor zijn producten en diensten, zelfs als ze in financiële problemen verkeren. Het feit dat ik nu moet omgaan met een curator, die waarschijnlijk weinig interesse heeft in het oplossen van mijn problemen, is absoluut frustrerend.
Ik raad ten zeerste af om ooit iets te kopen bij Beddenplein.nl, en ik hoop dat andere potentiële klanten gewaarschuwd worden voor de verschrikkelijke klantenservice en het gebrek aan verantwoordelijkheid van dit bedrijf. Ga alsjeblieft ergens anders heen voor je aankopen, waar je kunt rekenen op fatsoenlijke klantenservice en waar je niet hoeft te vechten voor je recht als er iets misgaat. Beddenplein.nl is een complete teleurstelling en verdient geen cent van jouw hardverdiende geld.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt wel allerlei fora volzetten met waarschuwingen, maar dat zal niets helpen. Zodra een bedrijf failliet is neemt een curator het over en zijn taak is om het faillissement af te handelen. Zijn taak is niet om onderdelen na te sturen of klachten af te handelen. Het failliete bedrijf mag zelf niets meer doen en al helemaal geen geld meer uitgeven.

Het is zuur dat u gekocht hebt vlak voor het moment dat ze failliet zijn gegaan, maar dat gebeurd helaas vaker. De reviews waren echt niet zo slecht, vlak voor het faillissement begonnen de vele klachten. Dat die nu niet meer opgelost kunnen worden is zuur, maar dat is geen voorbode dat een doorgestart bedrijf ook slecht werk zal gaan afleveren.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door witte angora »

bernadetdejong schreef:
01 sep 2023 17:00
Ik raad ten zeerste af om ooit iets te kopen bij Beddenplein.nl,
Prima advies. Ze zijn failliet, dus veel zullen ze niet meer verkopen. Hooguit nog de curator om nog wat geld te genereren. Maar dat is een andere partij.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
02 sep 2023 13:06
bernadetdejong schreef:
01 sep 2023 17:00
Ik raad ten zeerste af om ooit iets te kopen bij Beddenplein.nl,
Prima advies. Ze zijn failliet, dus veel zullen ze niet meer verkopen. Hooguit nog de curator om nog wat geld te genereren. Maar dat is een andere partij.
Net even via de chat gevraagd naar faillissement. Antwoord was dat het vorige bedrijf achter beddenplein.nl failliet is gegaan. Zij hebben het overgenomen vlg chat.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Misschien een domme vraag: maar die onderdelen kunt u die niet ergens anders kopen?
Het is nu kiezen uit 2 kwade oplossingen.
1= niks doen en je verlies nemen en niet kunnen slapen.
2= die onderdelen ergens anders kopen en van je bed kunnen genieten.

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door juliomariner »

ZeerPrivé schreef:
02 sep 2023 13:36
[

Net even via de chat gevraagd naar faillissement. Antwoord was dat het vorige bedrijf achter beddenplein.nl failliet is gegaan. Zij hebben het overgenomen vlg chat.
DEan is het van belang te weten of ze een doorstart met alle lusten en lasten hebben gemaakt of dat ze de boedel hebben opgekocht (dus alleen voorraad, gereedschappen etc.)

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Beddenplein Falliet?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Is dhr Seinhuis op vakantie?
Anders kop ik hem wel even in: u kunt ook contact opnemen met juridisch loket, consumentenbod, verzekering, anwb en de vpro.

Plaats reactie