LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Martin1976 »

helaas duurt het allemaal wat langer voor we ons bankstel krijgen.
de verkoper zei tegen ons dat er 6 tot 12 weken levertijd op zat.
na die tijd had ik nog niets gehoord. ik dus de bon erbij genomen om eens te bellen, zie ik daar staan dat het wel week 28 kan worden voor de bank komt
ik dacht dat Seats and Sofas altijd adverteerde met 2 minuten levertijd? Of ben ik nou mis?

en zo ver vantevoren zou ik helemaal niets aanbetalen, gelukkig is dat ook mogelijk als ik de verhalen lees, gewoon je poot even stijf houden.

Sossaboy
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2006 19:04

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Sossaboy »

Lol Karin wel filiaal werk je???
S&S verkoopt over het algemeen goedkope rommel uit oost europese landen en lokt klanten met hun "gratis" kado
Slimme opzet opzich die ze af hebben gekeken van hun vader(eigenaar Populiers meubelen)

Emdjeej
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2007 23:42

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Emdjeej »

Ook wij hebben een bankstel van SAS en hij zit heerlijk! Echt waar, regelmatig zeggen mensen die op bezoek zijn dat onze bank zo ontzettend lekker zit. En dat doet ie ook :lol: al 3,5 jaar.
Ik denk dat veel klachten komen door de goedkope banken van SAS van een paar 100 euro. Maar mensen: verwacht geen topkwaliteit voor die prijs! Betaal dan iets meer voor een veel betere bank!

beer81
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2007 14:46

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door beer81 »

seats and sofa's!! mooie banken!! poten passen er niet eens goed onder!!
En de service deugt dus echt niet!!
tevreden?? echt niet dus!!!
net een duur bankstel gekocht.. nu maar afwachten of hij nog jaren mee gaat!! :twisted: seat's and sofa's krijg toch de .......!!!!

Xtina
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2007 17:41

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Xtina »

Spreek mij niet van SAS!!!!
Ellendige misére,ja!
Half jaar geleden salon gekocht,niet goedkoop jammer genoeg,
veel geld uitgegeven voor vervoer,thuis uitgezet,wat blijkt,past langs geen kanten!
Het stuk dat niet paste terug gebracht(weer vervoerskosten),na 2 weken telefoon gekregen dat het in orde was.
Wij gaan kijken,voor vervoer gezorgt(alweer)(en tis niet bij de deur!),wat blijkt nu...er is niks aan veranderd!Ze hadden er dus NIET naar gekeken!Wij hebben toen ons gedacht gezegt(beleefd natuurlijk) en gezegt dat we een andere salon gingen kopen.Geen probleem,salon gevonden,was iets duurder maar hebben de opleg niet moeten betalen omdat er andere klanten naast ons stonden die ook iets wilden kopen,goeie zet trouwens seats and sofa's!
Ok,paar weken later,telefoon dat de zetel binnen is,zelf laten brengen(terug kweetnie hoeveel vervoerskosten!),en domgeweg de persoon laten naar huis rijden zonder de salon was uitgepakt :cry:
Nu,u kan mss al raden???
Past langs geen kanten!
Dat kan toch niet!
2x maal verschillende salon en 2x niet passen in elkaar!
Wij terug gebeld naar daar,om te vragen(nog altijd beleefd) of we ons geld terug krijgen...
Mevrouw,zegt diene verkoper aan de telefoon,nooit geleerd van de kleine lettertjes te lezen?????
En ik moet dan nog altijd beleefd blijven he,want zo ben ik opgevoed!
Ik weet hier niet hoe dit zal eindigen,maar SAS zal ik bij niemand aanbevelen!!!
:evil:

debbyola
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 okt 2007 15:23

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door debbyola »

Wat een gepoch.. leveren ze 90%waar voor hun geld .....?
Lachwekkend... Aantonen Radar.

olliver
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2008 20:58

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door olliver »

Heb ik net een bank besteld bij seats and sofa. Na al die slechte berichten wil ik dat eigenlijk wel annuleren.
Kan dat heeft iemand een idee of ik daar nog onderuit kan komen.
Hetty

psnoeks
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2005 21:27

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door psnoeks »

Hallo Oliver,

Binnen 3 dagen mag je kostenloos annuleren, ook al zeggen die draken bij S&S dat dat niet zo is. Dat is namelijk je recht als consument.

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door 16again »

Die 3 dagen bedenktijd geld volgens mij alleen bij de aanschaf van een huis.

psnoeks
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2005 21:27

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door psnoeks »

Zie andere topic mijn uitleg.

Ferhat1
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:24

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Ferhat1 »

Ik heb in augustus een set gekocht voor 1500 euro. So in mijn "SAS" met badedas. 3 bankstellen, 1-2-3 zits. Alle 3 zijn beide leuningen van afgebroken. ZONDER dat er gekke dingen mee zijn gedaan. 1 leuning binnen 1 week doorgezakt, moest 25 euro voor reparatie betalen, geen punt. (helaas zeggen we dan maar) Na 3 weken weer hetzelfde probleem. Dit keer 50 euro. Ook betaald. Nu 6 maanden later...

ALLEMAAL STUK, en ze doen er in Eindhoven niks aan.

DANK U SAS.

Yorulmaz
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2008 15:47

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Yorulmaz »

Als je een goede bankstel wilt waar voor je geld koop dat niet bij s,a,s een en al..... ellende... positief??? nou koop er nog een bankstel zou ik zeggen en zie hoe perfect hun service is dan... je zal nogeen mond vol tanden staan.... en denk slim s,a,s maakt van een bankstel van 4000 of 3000 zo 2000 euro voor je... raar hey??? kwaliteit voor weinig geld??? nou klinkt echt goed tot dat je banken met fabrieks fouten binnen komen lees mijn bericht over de ellende die ik heb meegemakt heb en honderden euro's aan vervoer heb uitgegven.. dank zij de fabrieks fouten van setas and sofas.. wel nu zijn ook die fabrieks fouten na veel ellende verholpen maar de banken die we binnen kregen waren mooie beschadigd,, leer was aan alle kanten gerimpeld... en er was een berg van verschil tussen de kleuren van de baken die we nog thuis hadden en de banken die geleverd waren na de fabrieks fouten...

nuz egt s,a,s kom toch terug met de banken. wat denk je toch zelf beste burger??? 140 euro uitgeven voor 2 x heen en weer rijden met een bestelbus...???? voor 3 x een 2 zitter?? de vervoers kosten worden even veel als de bank... dus wees slim..

wil je service?? garantie????? klantvriendelijkheid

ga dan nooit naar setas and sofas..........................

ikea geeft zelfs jaren lange garantie... als is je garantie verlopen.... men wil je te vreden houden... maar seats and sofas plakt er maar een prijsje op en ja mensen ik heb mensen gezien die er geen verstand van hadden echt het volledige bedrag zag betalen.................

Ferhat1
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:24

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Ferhat1 »

Je moet bij deze jongens echt met een advocaat op de stoep staan want alleen dan zal gekeken worden naar het probleem. Na flink wat heen en weer schrijven van de rechtsbijstand heeft seats and sofas wat positiefs gedaan. Nou mijn punt voor mensen uit Eindhoven en omgeving. Ga naar de Meubel Concurrent. Die zit er meteen naast. Net zo goedkoop maar vele malen betere service!

Hobbit
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2009 21:16

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Hobbit »

Goedenavond, als het goed is mag je binnen 8 dgn kosteloos annuleren ( colportagewet ) en dan maakt het volgens mij niet uit of het wel of niet aan de deur is gekocht, gewoon ff informeren.

Trouwens S&S vraagt altijd een aanbetaling en het liefst de helft of het gehele bedrag, want dan hebben ze de annuleringskosten van 30% al binnen!

De verkooptechniek van S&S is zeer agressief, want het personeel moet presteren, dus als je daar naar binnen gaat : WEES DAN ZEKER VAN JEZELF OF JE EEN BANKSTEL WIL AANSCHAFFEN OF ALLEEN WIL KIJKEN!!

Groetjes en veel succes.

Hobbit
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2009 21:16

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Hobbit »

Hoi Ferhat1, weet je zeker dat de Meubel Concurrent geen onderdeel is van S&S?

Groetjes Hobbit

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door 16again »

als het goed is mag je binnen 8 dgn kosteloos annuleren ( colportagewet )
Aankopen in een winkel vallen niet onder de colportagewet!

luana
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2009 16:16

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door luana »

25 september een bank besteld bij SaS. Helaas de helft aanbetaald. Levertijd zou 6-12 zijn, nu zijn we al 16 weken verder en nog geen bank. Iedere keer als ik bel proberen ze me af te schepen: "als ie binnen is dan hoort u het mevrouw". Ik bel ze helemaal gek! Deze week zou ie binnenkomen, inderdaad, de week is nog niet om, dus het kan nog, maar ze zeiden ook dat ie voor de kerst binnen zou zijn. Ik heb er geen vertrouwen meer in!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door Ulbe »

Zelf zou ik niet aan een dergelijke bank beginnen die bij Seats & Sofas afkomstig is,

Mijn Vriendin en haar familie zijn stevig aan de maat, >100kg, zij en haar zwager gingen op de nieuwe S & S bank zitten, en wat schetste hun verbazing: ze gingen er doorheen!, :shock:

De bank knikte in het midden, en alles scheurde van binnen uit!, de bank stond al snel buiten in de tuin!, voor het grof vuil!,

Nu zat er meer dan 270 kg gewicht op bank, maar je zou zeggen dat een goede 3 zits bank dit gemakkelijk moet kunnen hebben,

Dus S & S gebeld voor de garantie, helaas deden ze daar erg moeilijk omdat de beide mensen flink overgewicht hebben, dus geen garantie! :shock:

De bank ging naar het grof vuil en vriendinlief kon weer een nieuwe bank bij elkaar sparen!, :oops: :cry:

Ze kon bij S & S een nieuwe bank kopen met een kleine coulance korting, ze heeft het maar niet gedaan, ze ging wel naar een normale meubelzaak waar ze later een nieuwe 3 zits bank gekocht heeft,

Deze bank kan het "overgewicht" prima dragen, zelfs wanneer zwager op bezoek is, :lol:

Wanneer je dus zwaarlijvig bent kun je beter naar een normaal bedrijf gaan, ben je allebei licht van stuk en krijg je geen zware mensen op bezoek is S & S zeker een optie, :wink: :lol:

De zitbanken zien er leuk uit maar kwalitatief is het meestal een stuk minder gesteld. :(

zara27
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2009 21:34

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door zara27 »

rotzooiiiiiiiiiii ik heb bij seats gewerkt maaahhhhhhh mannnnnnnnn slechtttttt slechhtttt slechhttttttt alles wa daar binnen kwam was beschadigd en het manier hoe wij daar moesten verkopen was niet normaal :twisted: duivelsssss zijn het folder lijkt heel goedkoop maarrr neee het goedkoopste bankstel is 599 euro nooitttt kopen bij seats and sofasssss goude tipppp :idea: :idea:

rjonker
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:40

Re: Bestelling stopzetten bij seats and sofas?? SLIM???

Ongelezen bericht door rjonker »

ik heb mijn bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door rjonker op 07 aug 2009 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten