Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door witte angora »

peter17111962 schreef:
04 dec 2023 09:16
witte angora schreef:
04 dec 2023 08:47
peter17111962 schreef:
04 dec 2023 07:59
"ter plekke overmaken is ook een optie."
Dat gaat niet werken voor die grote groep mensen die niet doet aan internetbankieren.
Denk je niet dat juist die groep het geld contant heeft liggen?
Ik behoor ook tot die volgens sommige personen "zeer kleine" groep die niet doen aan internetbankieren
en kopen via internet. En nee ik heb nooit meer contanten in huis dan ongeveer E 200,- aan papiergeld en een
handjevol muntgeld.Ik betaal vrijwel alles met mijn pinpas, alleen mijn kapper en op de clubavonden van een
vereniging daar betaal ik nog contant, omdat die geen pin kastje hebben.
Maar als je weet dat je, zeg, 1000 euro moet betalen kan je het toch de dag van tevoren op halen?

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door Moneyman »

crazyme schreef:
04 dec 2023 08:48
Ter plekke overmaken is ook geen optie voor mensen die wel aan internetbankieren doen omdat aan de kant van de ontvanger de betaling geverifieerd moet worden. En de boekhouder is ook wel eens een dagje vrij… een zogenaamd betaalbewijs laten zien aan de bezorgers is ook geen optie, die zijn zo eenvoudig na te maken.
De praktijk is dat ik zo vaak betalingen die ter plekke overgemaakt worden ontvang. Geen probleem.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door Moneyman »

peter17111962 schreef:
04 dec 2023 09:16
witte angora schreef:
04 dec 2023 08:47
peter17111962 schreef:
04 dec 2023 07:59
"ter plekke overmaken is ook een optie."
Dat gaat niet werken voor die grote groep mensen die niet doet aan internetbankieren.
Denk je niet dat juist die groep het geld contant heeft liggen?
Ik behoor ook tot die volgens sommige personen "zeer kleine" groep die niet doen aan internetbankieren
en kopen via internet. En nee ik heb nooit meer contanten in huis dan ongeveer E 200,- aan papiergeld en een
handjevol muntgeld.Ik betaal vrijwel alles met mijn pinpas, alleen mijn kapper en op de clubavonden van een
vereniging daar betaal ik nog contant, omdat die geen pin kastje hebben.
Prima dat jij kiest voor een uitzonderingspositie. Maar dat betekent ook dat jij dus extra goed op moet letten wat de betalingsopties zijn en indien nodig je voorzorgen moet nemen.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
04 dec 2023 09:35
Prima dat jij kiest voor een uitzonderingspositie. Maar dat betekent ook dat jij dus extra goed op moet letten wat de betalingsopties zijn en indien nodig je voorzorgen moet nemen.
Het is allereerst aan de verkoper, zeker in de winkel zoals hier, om de betaalmethodes vooraf duidelijk te maken

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door alfatrion »

crazyme schreef:
04 dec 2023 08:48
Ter plekke overmaken is ook geen optie voor mensen die wel aan internetbankieren doen omdat aan de kant van de ontvanger de betaling geverifieerd moet worden. En de boekhouder is ook wel eens een dagje vrij… een zogenaamd betaalbewijs laten zien aan de bezorgers is ook geen optie, die zijn zo eenvoudig na te maken.
Dat is het probleem van het bedrijf. Het gaat erom dat er betaald wordt. Als het bedrijf dat graag anders had gezien, dan moet ze daarover vooraf communiceren. Dit is een gedeelde verantwoordelijkheid.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door crazyme »

Moneyman schreef:
04 dec 2023 09:33
crazyme schreef:
04 dec 2023 08:48
Ter plekke overmaken is ook geen optie voor mensen die wel aan internetbankieren doen omdat aan de kant van de ontvanger de betaling geverifieerd moet worden. En de boekhouder is ook wel eens een dagje vrij… een zogenaamd betaalbewijs laten zien aan de bezorgers is ook geen optie, die zijn zo eenvoudig na te maken.
De praktijk is dat ik zo vaak betalingen die ter plekke overgemaakt worden ontvang. Geen probleem.
Geld ontvangen is jouw core business. Niet te vergelijken.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Blossom Wonen wil contante betaling bij bezorging

Ongelezen bericht door Moneyman »

crazyme schreef:
04 dec 2023 10:39
Moneyman schreef:
04 dec 2023 09:33
crazyme schreef:
04 dec 2023 08:48
Ter plekke overmaken is ook geen optie voor mensen die wel aan internetbankieren doen omdat aan de kant van de ontvanger de betaling geverifieerd moet worden. En de boekhouder is ook wel eens een dagje vrij… een zogenaamd betaalbewijs laten zien aan de bezorgers is ook geen optie, die zijn zo eenvoudig na te maken.
De praktijk is dat ik zo vaak betalingen die ter plekke overgemaakt worden ontvang. Geen probleem.
Geld ontvangen is jouw core business. Niet te vergelijken.
Dat maakt voor wat betreft het punt wat je maakt werkelijk niets uit. Het gaat om de verificatie ter plekke.

Plaats reactie