LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@Neodutchio: Begrijp ik het goed dat iemand die zijn PB uit heeft staan, wel PB's naar anderen kan sturen? Als dat zo is, vind ik het echt niet kloppen. Zelf je PB uit, dan ook geen PB's versturen.

NeoDutchio
Berichten: 12327
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

ZeerPrivé schreef:
05 aug 2020 15:24
@Neodutchio: Begrijp ik het goed dat iemand die zijn PB uit heeft staan, wel PB's naar anderen kan sturen? Als dat zo is, vind ik het echt niet kloppen. Zelf je PB uit, dan ook geen PB's versturen.
Klopt helemaal, hij kan mij wel een PB sturen, maar ik hem niet.

ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

NeoDutchio schreef:
05 aug 2020 15:28
ZeerPrivé schreef:
05 aug 2020 15:24
@Neodutchio: Begrijp ik het goed dat iemand die zijn PB uit heeft staan, wel PB's naar anderen kan sturen? Als dat zo is, vind ik het echt niet kloppen. Zelf je PB uit, dan ook geen PB's versturen.
Klopt helemaal, hij kan mij wel een PB sturen, maar ik hem niet.

Naar mijn mening wordt het dan de hoogste tijd om dit te wijzigen. Had dit echt niet verwacht.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik weet nergens van. Deze discussie hoort hier sowieso niet thuis.

NeoDutchio
Berichten: 12327
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
05 aug 2020 15:45
Ik weet nergens van. Deze discussie hoort hier sowieso niet thuis.
Dan is het zeker een andere Alfatrion die beweert dat ik juridisch gezien geen antwoord kan geven op een offtopic discussie als een vloer die u hier zelf in hebt gebracht. En dan was het ook een andere Alfatrion die vond dat ik mijn mond dicht moest houden? En als u die persoon niet bent die mij de mogelijkheid ontneemt om via een PB te reageren maar die dat wel naar mij toe doet, dan hebt u er vast geen moeite mee om openbaar te maken wat u allemaal niet gezegd zou hebben.

U was redelijk inhoudelijk bezig via diverse PB's wat uit dit topic komt. Waarom hoort het reageren over dit topic in het bewuste topic hier niet thuis?

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Gekochte meubels zijn niet goed, rechten?

Ongelezen bericht door Radar »

De TS heeft nog steeds niet gereageerd en deze discussie gaat nergens meer heen. Het topic gaat op slot. Als de TS hem toch weer wilt openen, kan die naar ons een bericht sturen. ^FG

Gesloten