LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

@ squareware Nee ik heb 7 sept. De bestelling gedaan ... bij Directmeubel .. Die leveren weer vanuit Montfoort .. (schijnt het) haha .. ... en dat van die 'net 1 dag geregistreerde mensen' had ik ook al in de gaten ... het is blijkbaar erg moeilijk om eerlijk te zijn .. En mensen ECHT te helpen ..

mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

ik heb net te horen gekregen dat onze bestelling waarsch. morgen bij hun binnen komt dan leveren ze volgende week :D en anders in week 1

kijk goede vooruitzichten :D

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

@ sqareware als die bank niet naar ons zin was geweest hadden wij hem zekerweten niet genomen dit had ik aan de telefoon al kenbaar gemaakt,mischien hebben we gewoon geluk gehad en zoals jij het noemt pakken wat je pakken kunt , geef ons is ongelijk !!!! toevallig vonden we deze bank mooi en ben ik eerder van het gezeur van mensen op dit forum af, mm meubelen heeft ons tot op heden heel vriendelijk geholpen maar je zult er wel voor open moeten staan ik wens je heel veel succes met jou spullen

mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

manondoris schreef:@ sqareware als die bank niet naar ons zin was geweest hadden wij hem zekerweten niet genomen dit had ik aan de telefoon al kenbaar gemaakt,mischien hebben we gewoon geluk gehad en zoals jij het noemt pakken wat je pakken kunt , geef ons is ongelijk !!!! toevallig vonden we deze bank mooi en ben ik eerder van het gezeur van mensen op dit forum af, mm meubelen heeft ons tot op heden heel vriendelijk geholpen maar je zult er wel voor open moeten staan ik wens je heel veel succes met jou spullen

Wij mochten ook een nieuw bed uitzoeken omdat we al 50 weken wachten !!!!
ze zijn ons in de winkel 3 weken geleden super tegemoet gekomen !! waar we al heel blij meer waren.
Ze hebben er een spoed order van gemaakt aangezien we al zo lang wachten.

En hopelijk krijgen we morgen een telefoontje, maar als het week 1 is dan is het ook goed.....

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Jeetje 50 weken ... Fijn vooruitzicht ..

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

'de behulpzame meubelmarkten medewerker' is opeens wel heel erg stil :S

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

ik las tot mijn grote vreugde vanmorgen dat ik gebeld zou worden vandaag :D ik loop daarom al de gehele dag met de telefoon in oorberijk stel je voor dat ik het telefoontje mis :| maar krijg nu toch een beetje een lamme arm.en het is nu toch al 17.49ik ga de telefoonwacht tot 24.00 uur overdragen aan mijn man.

Wie weet bellen ze nog :mrgreen:

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Iedereen,
Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen en voor elke order een oplossing te zoeken.
Dit ligt er ook aan wat de klant wel of niet wil.
Helaas kunnen wij niet elke order meteen oplossen. Hoe graag wij dit ook zouden willen.
Het kost ons veel tijd. Dat is zeker niet erg.
Maar dit is ook de reden dat wij niet gelijk kunnen reageren op de e-mail of gelijk terug kunnen bellen.

@ Squareware
Wij hebben u ook een alternatief aangeboden. Hier zou u ons nog van op de hoogte brengen of u hiermee akkoord ging. Hierna hebben wij niks meer van u gehoord. Wij zullen morgen telefonisch contact met u opnemen.

@ Gekkedwerg
Wij hebben telefonisch contact geprobeerd te zoeken. Helaas tevergeefs. Wij proberen het morgen nog een keer.

@ Roosjuh
Zou u ons een e-mail kunnen sturen met uw ordernummer. Dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn voor u. Zodat we met een passende oplossing kunnen komen.

Wij willen u vragen verder contact met ons op te nemen via de e-mail [email protected]
Wij proberen echt zsm contact op te nemen.

Wij hebben ook niet om deze problemen gevraagd en vinden het heel erg
dat zowel u als wij hier de dupe van zijn geworden.
Laten we er samen proberen uit te komen..... en op een normale 'vriendelijke' manier. Dan komen we veel verder dan de berichten die op dit forum af en toe geplaatst worden.

Wij willen u nogmaals benadrukken contact met ons op te nemen via de e-mail.
Hierop zullen wij zo snel mogelijk reageren.

Mvg

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Slot_R schreef:
mm medewerker schreef: @ Slot
Wij zullen u vandaag nog bellen

Mvg
Maar ik hoor niets :roll:
:cry: nog steeds niet! 072 nr staat doorgeschakeld op een 06, dus zou goed moeten gaan....

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Beste mm medewerker .. Bedankt voor uw reactie ... Ik heb al meerdere malen een email gestuurd .. Zonder enige reactie .. Ik ga zometeen nog een keer een email sturen .. En dan hoop ik dat ik ook echt geholpen wordt .. Want ik ben ten einde raad .. En wil gewoon graag mijn spullen hebben ... Ik ga dus nu nog een keer emailen .. En hopelijk krijg ik echt een reactie ! Met vriendelijke groeten RB

schrobin
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2010 19:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door schrobin »

Beste medewerker MM,

Ik zou graag wat info van u ontvangen omtrend onze order 002931. Deze order is geplaatst op 30 september en wij hadden deze meubelen 29 november moeten ontvangen en we vragen ons zo langzamerhand toch wel af wanneer wij alles geleverd gaan krijgen!

groet

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@manondoris:
pakken wat je pakken kunt: zou ik ook gedaan hebben, aan de andere kant geeft dat wel weer aan hoe jij ook over deze zaak denkt. Maar bedankt voor het succes wensen, komt wel goed tussen mijn en meubelmarkten :)

@iedereen:
om half 6 mailtje gekregen dat een deel van mijn order klaar staat en dat als ik snel reageer ze een deel levering kunnen doen voor 24-12-2010. Uiteraard zeg ik daar geen nee tegen.

@meubelmarkten:
Mocht een alternatief de rest van de order verspoedigen dan doen we dat. Bel mij morgen maar ik pm + mail je mijn nummer.
Laatst gewijzigd door squareware op 16 dec 2010 22:27, 3 keer totaal gewijzigd.

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Nou meneertje medewerker .. Jullie noodzaken mij wel om hier te reageren !!!!! Stuur ik een nette email ! Krijg ik een of ander standaard bericht terug met alles over de FIOD wat ik allangal wist ! En dat jullie pas in 2011 meer informatie kunnen geven ! Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt !!!! Dit noem ik geen passende oplossing of iets waar we samen uit kunnen komen !!!! Dat beetje hoop dat je me net gaf is zo weer uit elkaar geknald ! .. En dat interesseert jullie vast niks ! Maar jullie wonen ook niet in een leeg huis en zijn geen 825 euro kwijt .. !!! Nou bedankt voor de medewerking en de passende oplossing !!!!

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

en het spijt me voor deze reactie .. Maar ik ben nu gewoon echt heel boos!

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@ro0sjeh:
Ik kan me voorstellen dat je boos bent, maar die mail van net is een autoreply op jou eigen mail. Die heb ik namelijk ook gehad toen ik ze mijn nr mail-de.

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

@ squareware okeey ik hoop dat ik ook geholpen wordt :) ben blij dat jij wel al een reactie hebt gehad ! ... @mm meubelmarkten sorry voor de reactie ... ik hoop wel dat ik nu een reactie krijg want het is de 100ste email ..

melampe
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2010 01:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door melampe »

beste medewerker MM,

ik heb eind september een boxspring besteld in beverwijk en zou deze eind november geleverd krijgen, na vele berichten op de site, op tros radar en via de mail heb ik nog steeds geen idee wanneer mijn boxspring geleverd wordt.
reeds al betaald 1300 euro!
hoe lang moet ik nog slapen op een matje?

mijn ordernummer os 002898

kan iemand mij vertellen over hoe lang de wachttijd nog is?

MVG

M. lampe

TessaN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2010 21:41
Locatie: Hilversum

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door TessaN »

Beste MM

Ik ben nu al meer dan 2 weken bezig jullie alleen al aan de lijn te krijgen,
en ik zie hier in het forum dat er mensen zijn die snel terug gebeld worden, hoe zit dat..
Ik blijf maar mails sturen, en hoor niks terug!

Ordernummer: 101458

Ik heb u ook een PB gestuurd daar staat mijn hele verhaal + Telefoonnummer!
Leest u deze aub even door! :!: :?:

Hoop snel wat te horen van jullie!

Mvg TessaN

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Slot_R schreef:
Slot_R schreef:
mm medewerker schreef: @ Slot
Wij zullen u vandaag nog bellen

Mvg
Maar ik hoor niets :roll:
:cry: nog steeds niet! 072 nr staat doorgeschakeld op een 06, dus zou goed moeten gaan....
Goedemorgen,

Jullie zouden gistermiddag nog uitsluitsel geven over order 002109
Zit met smart naast de telefoon te wachten :)

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

@ iedereen

wij hebben as dinsdag een afspraak bij een filiaal die nog wel open is,om te kijken naar een alternatief bankstel omdat onze bank in de showroom van beverwijk staat,
de medewerkster van mm is ons erg behulpzaam geweest en heeft echt moeite voor ons gedaan om ons te kunnen helpen, we gaan dinsdag het bankstel bekijken en als we het wat vinden kunnen we het meteen meenemen of nog voor de kerst laten bezorgen!
ik vind dat ze echt wel iedereen proberen te helpen en hun best doen.
ik ben tevreden met hoe wij te woord gestaan zijn
ik laat jullie dinsdag nog iets weten hoe het gegaan is en of de bank is wat we zochten!

Gesloten