LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Johannus

bank

Ongelezen bericht door Johannus »

Beste mensen,
Ik heb indertijd (in okt) bij zuiderster in Capelle een bank besteld.Levering was ongeveer 10 weken maar uiteindelijk zijn wij in maart en ik heb mijn bank nog steeds niet. Ik ben de zaak in gebreke gesteld en conform de leveringsvoorwaarden (CBW) heb ik mijn voorschot teruggevraagd. Ze zullen dit overmaken op mijn rekening?! De teleurstelling is bij mij groot, ik zit nu ruim 4 maanden zonder enige zit faciliteit. Nou ja, het geeft nu en dan wat frustraties. Weet iemand een goed en betrouwbare meubelzaak die zich wel iets aantrekt van afspraken aangaande levertijd/kwaliteit.Wat ik nu lees is alleen maar kommer en kwel. Heeft iemand ervaring met Betermeubel in Baarle nassau?Graag jullie reaktie.

ex-insider

Re: bank

Ongelezen bericht door ex-insider »

Ga liever niet naar Beter Meubel, daar wodt u ook niet "beter"van.

Kijk liever bij een gerenomeerde zaak, bijvoorbeeld van Til in Alkmaar of een andere grote meubelzaak.

Maar hoe dan ook, met het kopen van meubels blijft het kijken, kijken en nog eens kijken, ga nooit zonder eerst op diverse plaatsen te zijn geweest, meubels kopen.

Kijk goed waar u binnenloopt, de eerste indruk is in deze zaken niet altijd de beste.

Succes ermee.

ex-insider

Re: bank

Ongelezen bericht door ex-insider »

Ga liever niet naar Beter Meubel, daar wordt u ook niet "beter"van.

Kijk liever bij een gerenomeerde zaak, bijvoorbeeld van Til in Alkmaar of een andere grote meubelzaak.

Maar hoe dan ook, met het kopen van meubels blijft het kijken, kijken en nog eens kijken, ga nooit zonder eerst op diverse plaatsen te zijn geweest, meubels kopen.

Kijk goed waar u binnenloopt, de eerste indruk is in deze zaken niet altijd de beste.

Succes ermee.

Gesloten